שחר רבן הוא הסטייליסט שלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
שחר-רבן-סטייליסט-מעצב לכן לוק

כן אני נעזרת בשירותי סטיילינג אישי באמצעות הסטייליסט המוערך והמפורסם שחר רבן. לשחר קרדיט עצום ככתב אופנה מוביל בערוצי האופנה הנחשקים ביותר בארץ, הוא לכשעצמו תמיד לבוש במיטב מחלצותיו, מעורר השראה ומבט. 

רגע רק שלא תשבו במיתוס הנפוץ כי שירות סטיילינג מתאימים רק לנשות האלפיון העליון עבור אירוע נוצץ וסופר חשוב לראות ולהראות בו, ובוודאי גם לא המיתוס האחר והנפוץ, ששירותי סטיילינג  מיועדים לא.נשים חסרי חוש אסתטי.

כפי שכבר ציינתי בעבר, מסקנתי המוטעת לגבי שירותי סטיילינג הייתה ידועה. מאין צורך לחובת הצורך בסטיילינג אישי. התאמת החליפה המתאימה לגוף ולעיתוי, היא בדיוק כמו ההשקעה בהתאמת הציפוי לעוגה.

לקהילת המנויים ולאימהות מיוחדות חברי צמי”ד פגישת ייעוץ ראשוני ללא עלות. התקשרו עכשיו 052-8193019

קופון ” צמיד”

להלן סרטון מהמפגש הראשון ……… מאז היו עוד כמה כמובן

 

סטייילינג ואופנה כמובן חוברים יחד, אם גם אני חשבתי לתומי שסטייליסט אישי הוא עבור אותן בחורות זוהרות על השטיח האדום, אנשי טלוויזיה שזקוקים להלבשה אישית, דמויות מפורסמות כאלו ואחרות, מכל מיני תחומי עיסוק. שחר רבן הסטייליסט, שינה לי לגמרי את קו המחשבה וגם את הארון שלי בצורה מקצועית להפליא.

הסטייליסט שחר רבן: צילום ליה יפה, מגזין 106il
הסטייליסט שחר רבן: צילום ליה יפה, מגזין 106il

תתעלמו מכך שגבר נאה, מגיע למפתן ביתכן, הוא כמו תמיד מפגיז לוקים שונים מהרגיל, שחר הגבר שזוכה למבט ותשומת לב, למרות אישיותו המעודנת. רק המקצועיות והתוצאה היא נטו השיקול לבחירה.

לכתבה בהרחבה על מטרות הסטיילינג לחצו  לחדד לכן שוב, למה ולמי בעצם מתאים לקחת סטייליסט מוזמנים ללחוץ בקישור כי זו רשימה ארוכהכי סטיילנג זה עבור לכולם!!! 

לקהילת המנויים והמנויות,  ואימהות מיוחדות חברי צמי”ד פגישת ייעוץ ראשוני ללא עלות. התקשרו עכשיו 052-8193019 ציינו קופון – צמיד 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים