שירותי סטיילינג אישי לא רק לאלפיון העליון

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
אני חחחחחחח

שירותי סטיילינג אישי, המיתוס הנפוץ שירות לאלפיון העליון עבור אירוע נוצץ וסופר חשוב לראות ולהראות בו, מיתוס אחר ששירותי סטיילינג  מיועדים לא.נשים חסרי חוש אסתטי, עבורי אישית תחום האופנה תמיד הייתה חלק ממני. אימי הייתה תופרת ומעצבת התלבושות של הפסטיגל עוד מראשית דרכו, חלק מלימודיי בעבר הרחוק היו ציור אופנה בשנקר.

כך שאני אצטרך שירותי סטיילינג? 

סטייילינג ואופנה כמובן חוברים יחד,  תמיד חשבתי לתומי כי סטייליסט אישי הוא עבור אותן בחורות זוהרות על השטיח האדום או אנשי טלוויזיה שזקוקים להלבשה אישית וכמובן דמויות מפורסמות כאלו ואחרות מכל מיני תחומי עיסוק.

עד שפגשתי בשחר רבן הסטייליסט, ששינה לי את קו המחשבה וגם את הארון שלי בצורה מקצועית להפליא.

שחר הגיע לביתי לאחר שחשבתי כי יש מצב ואולי אני זקוקה עכשיו, בתקופה זו, רק ליתר דיוק בבחירותיי מבחינה אופנתית, ושוב אני מדגישה לכם.ן ולי שאני בטוחה וסמוכה שאני ניחנת בטעם טוב וחוש אסתטי מפותח. שחר, גבר  נאה, הגיע למפתן ביתי בחליפה ספורטיבית, שחור לבן. מהיכרותי אתו הוא תמיד מפגיז לוקים שונים מהרגיל, בכל הפרזנטציות ואירועי אופנה שאנחנו נתקלים אחד בשנייה. ללא ספק, הוא תמיד הגבר שזוכה למבט ותשומת לב, למרות אישיותו המעודנת. 15 שנים שאנחנו היי כאן והיי שם, עד שהגיעה השעה.

שחר תשאל אותי בשאלות מקצועיות להפליא, אלו בעצם חידדו עבורי את מי שאני. תוך כדי מתן התשובות הבנתי, כי התשאול המעמיק, הוא לא חטטני אלא מקצועי נטו, כדי להבין את הפרסונה שמולו, וצרכיה. שאלות כגון: מה הצבעים שאת  מתחברת אליהם, מהם התחביבים, מה לא תלבשי לעולם, אילו הדפסים או קווים גאומטריים היית מאמצת לעצמך וכן הלאה. דיי הופתעתי מרצינות ההשקעה בתחום.

כמובן שאט אט נשבר מחסום הפרטיות וההרגשה שאולי הגיע שוטר האופנה לבוש היטב מבין אופנה מה היא ומכריע מה מותר ומה אסור, . מה מכבד ומה מביש, מה איכותי ומה למסירה, מי נשאר ומי לא עובר את המחסום

שחר הגורו של הסטיילינג מאז שמכיר את עצמו, הוא מציין: “כבר מגיל 4 לערך הייתי בוחר את בגדיי ואף ממליץ לבני משפחתו מה ללבוש, מה מחמיא ומה לא”. כמובן שבמרוצת הזמן זה נהפך להיות גם בסביבת החברים הקרובה, עד שביום אחד הוא החליט להגשים את חלומו, ולהיות סטייליסט אישי.

שחר עזב את חברת הייטק שבה עבד ומשם הכול כבר התגלגל ככדור שלג במדרון ההר. שחר בחר לעסוק במה שהוא אוהב ובמה שהוא מצטיין בו, ללא ספק. שחר מוסיף: “מתוך תשוקה לאופנה וחיבה עצומה לאנשים, החלטתי לשלב בין השניים ולגרום לאנשים להרגיש הכי טוב שאפשר עם עצמם ועם סביבתם. תרפיה בעזרת בגדים או סטיילינג רגשי מה שתבחרו כנכון יותר עבורכם

שחר סינן לי את הארון בשיא המרץ , היה קשוב אלי אך מאד נחוש. אך אט אט להפתעתי, גם אני וארוני נשבנו בקסמיו והחלטותיו.

האולטימטום שקבלתי היה לעד 5  פריטים שנלחם עליהם ביד קשה שנינו, נמשוך לכל כיוון, הוא ירצה להעביר הלאה ואני ארצה להשאיר עד שלבסוף נשאיר אותם בארון, הכוונה הוא יאשר להשאיר אותם בארון. אך לא יותר מכך.

הבנתי כי אני בידיים כנות ומקצועיות ולכן התחלתי לשחרר עם כל הקושי שבדבר. לעיתים זיכרונות וחוויות נעימים משאירים בגד בארון כאבן שאין לה הופכין  הרבה הומור רץ בין בגד לבגד, כולל סיפור אישי מאחורי כל פריט שהייתי חייבת להצדיקו .אך שחר, יודע להבחין בין הומור לבין מה נכון ומה, ממש לא!!! גם אם חשבתי לעצמי כי חצאית שושנים תמיד תהיה באופנה הוא מבחינתו אמר שזה נראה כמו מפה גיאורגית. לבסוף הסכמתי אתו…והצדק עימו.

מפה לשם משם לפה, היינו כ 4 שעות ואם הזמן לא היה דוחק בי, הייתי ממשיכה בכייף לעוד מספר ארונות שטרם הגענו אליהם..

ככה זה שנקשרים לפריטים וקשה להשתחרר מהם, גם כשהארון צועק כבר הצילו!!..בסופו של בוקר, שחר עשה את עבודתו המקצועית ביותר ולאחר מכן הרגשתי הקלה עצומה, כי העומס לא מוביל לשום דבר חיובי. לא את כל הפריטים אני באמת לובשת ולא לכולם יש אח או אחות שניתן למזגם. אך לא להאמין יצאו מהארון כמויות ענק של בגדים.שאלתי אותו מספר שאלות תוך כדי, למי בעצם מתאים לקחת סטייליסט והוא הגיש לי רשימה כזו ארוכה עד שהבנתי כי בעצם סטיילנג זה עבור לכולם!!! 

  • אלו שלא ניחנו בטעם אופנתי וקשה להם לדעת מה הפריטים המתאימים להם.
  • אלו שהם עיוורי צבעים ולא מצליחים לראות מה הם לובשים
  • אלו שמתקדמים בין משרות ניהוליות וחייבים לשדר יותר סמכות וזה כמובן מתבטא בלבוש מחויט יותר.
  • לחוג הפו”פ המתייחס לגברים ונשים כאחד. שוק הפנויים פנויות, לא קל מהרבה בחינות והתחרות קשה. לכן אחרי שהם עוזבים את הבית ואת בן או בת הזוג שאולי דאגו להם מבחינת הנראות היום, הם מוצאים את עצמם ללא כל פיסת ידע בעניין.
  • לאנשי ונשות עסקים שאמורים להראות במיטבם אך אין להם זמן לצאת לקניות
  • לנשים אחרי הריון
  • לקראת אירוע חשוב, מכנס עסקי ועד לחתונה או בר מצווה. ההלבשה בהתאם לסגנון והתקציב האישי
  • לאנשים שיצרו שינוי בחייהם, השילו ממשקלם וצריכים לבנות מלתחה חדשה כולל טיפים פסיכולוגיים איך לשחרר את “האני השמן ” שהיה לפני כן..
  • לכל מי שתחושת הביטחון האישי שלו ירודה ורוצה לרומם אותו וביגוד הוא חלק חשוב מהעניין.
  • לנערות שרוצות להבין מה מחמיא למבנה גופן, מאחר ותוך כדי ההתבגרות, יש מחלוקות אופנתיות בין ההורים לבינם.ןבמיוחד לגבי אורכים ומפתחים בחלק העליון.
  • לאלו שרוצות לחגוג ימי כייף, ליהנות מיום מעצים לשינוי תדמית. פגישה עם ספר מאפרת קניית בגדים וכמובן שמתחילים בארוחת  בוקר או רק קפה ועוגיה (“שלא ארגיש שמנה בקניות”)  וארוחת צהריים. אפשר להמשיך לפדיקור מניקור ואז לסיים בעיסוי.
  • התאמה לנשים או גברים ליום כיף המשדרג את החיים.
  • שירותי אריזה i.p v לחו”ל . המתאים לאנשי עסקים ולמשפחות הטסות לחופשות.
  •  שוברי מתנה ייחודים עבוד ימי הולדת – פגישה עם סטייליסט למספר שעות בהתאם לתקציב האישי, לחלק  או לשלב בין ארגון ארון או סבוב קניות.
  •  לווי צמוד לקניות בחו”ל. אפשר לטוס עם שחר בכל העולם ולמצוא פריטים שווים במיוחד!!!

המלצה של רות, שחר רבן, שירותי סטיילינג לכל הגילאים, לכל המינים, ומגוון אפשרויות

אצלי ולהפתעתי, היו לא מעט פריטים שיצאו מהארון, זה הגיע רק לכדי 2 מזוודות ענקיות ומלאות!! את הפריטים אני מעבירה להחלפה בחנות יד שנייה, בתקווה לאירוע “קח תן”  exchange  friday במקום black friday  ועל כך אציין בכתבת האופנה הבאה….

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים