Trek Market – “טרק מרקט”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
22

Market – טרק מרקט – רשת מותגים בין-לאומיים בישראל,  בחווית קנייה ומחירי חו”ל בישראל

Trek Market – “טרק מרקט”, רשת יבוא ושיווק ישיר, עם מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, מציע מנעד רחב של מוצרים, לכל מה שצריך לטיול, לקמפינג, לטיולי אקסטרים, ספורט, מחנאות. והכל במחירים שרק אפשר למצוא  בחו”ל.

תתחילו לאמץ ורק תרוויחו!  לא פלא, שנפתח כבר הסניף השישי של הרשת שמחוללת מהפך בעולם רשתות  השיווק למטיילים.

איש העסקים שבתאי קמחי מייסד מודל השיווק הישיר לצרכן –  Trek Market טרק מרקט.  מציין כי עד שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים.  פשוט נפלא!

סניפי החנויות הגדולות והמרווחות של רשת טרק מרקט ממוקמות במקומות נגישים, במרכזי קניות מובילים, שטחו של כל סניף ברשת טרק מארקט הוא כ-200 מ”ר, עם עיצוב אחיד,  תקרה גבוהה, קירות שחורים ואלמנטים עיצוביים ייחודיים, רשת קניה  מקצועית בניחוח חו”ל.

יתרה מכך, מסכי וידאו ענקיים המקרינים מסלולי טיולים ואקסטרים מרחבי העולם, עם מוסיקה נעימה, יוצרים התרגשות למבקרים ולמטיילים, לצד חוש אסתטי מרהיב עין, של סידור וארגון כל קטגוריה עם מגוון פרטיה, אלו משולבים בתכנון מוקפד, המעניקים אווירת חו”ל, כחנות בינלאומית ענקית ומדליקה.

רשת טרק מרקט מייבאת את  מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי – היישר מטובי היצרנים בעולם – כך שחוסכת לנו פערי תיווך. החיסכון בעלויות מתבטא ביתרון ללקוחות. בדרך זו,  הרשת מצליחה לשווק מוצרי איכות במחירים , נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק.

שבתאי קמחי, מייסד הרשת  בעל ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד למטיילים, חיילים, לשטח וקמפינג. בעברו שמש זכיין של 5 סניפים ברשת אחרת”, קמחי איש עסקים מנוסה: מכיר את התחום ומציין כי “בעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים – ולהציע מחירים טובים”.  ומוסיף: אין בישראל מקום ל’עוד רשת’; יש מקום לרשת שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו”ל ובאתרים, לחנות שליד הבית – וזו טרק מרקט.”

בין אם אתם תרמילאים ובין אם אתם מתגייסים לצה”ל, או מתארגנים לטיול הגדול, ובין אם אתם מחפשים סט חדש של בגדי יוגה,  לצאת לנופש או קמפינג בלי לשבור את הכיס לציוד איכותי,  – כל אחד ואחת יכולים למצוא ברשת טרק מרקט שלל פריטים, עם הפתרון המתאים ביותר – וסביר מאוד שגם המשתלם ביותר למותגי על  כמו: אייסברידג’ ואסנה, נייצ’ר הייק, F3, אג’יסמקס ועוד

שאפו בהצלחה ענקית.  יצאתי מאירוע השקת החנות מאושרת, התחדשתי במתנה בחליפת ספורט מושלמת, לריצת שטח! והמחיר ? רק 200 שקלים.

רשת Trek Market  “טרק מרקט” מונה 6 סניפים-  ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ,  צמח,  וכפר סבא הירוקה.   אתר: www.trekmarket.co.il

יח”צ: אתי סנגור, סנגור תקשורת ויחסי ציבור מובילים.

 

https://www.instagram.com/reel/Cg2AFJqIeri/?utm_source=ig_web_copy_link

המלצה של רות.  הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים