“חיפויים” הטרנד המוביל בעולם העיצוב

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
VOX_SOFORM

חיפויים, הטרנד המוביל בעולמות העיצוב. חיפוי לקיר, חיפוי לרצפה, חיפוי לרהיטים, חיפוי מדרגות, ה כ ל !!! והסיבה לכך ברורה.

רוצים לשפץ? דוחים את המשימה, רק מעצם המחשבה על כל הבאלגן, מחיפוש אנשי מקצוע לביצוע, וכלה בשבירת הקירות, האבק, פסולת בניין, ריחות הצבע, הניקיון, הזמן.

חושבים על עיצוב החדר, הסלון, המרפסת, מטבח, אמבטיה או כל חלל במשרד או בבית, אך מתלבטים ולא ממש יודעים מראש איזה סגנון כדאי לבחור? עוד סיבה לדחייה.

 לא עוד. הנה התמריץ לשנות אווירה, להוסיף אנרגיה, להתחדש ולהתרגש, בתחושת חמימות ונעימות. VOX

רוצים לשנות, להתחדש בסטייל ואווירה? לבחור ולשפץ בדרך הקלה, הזולה והמהירה? בוחרים את שיטת העיצוב המובילה -חיפויים.  מותג הווקס VOX מאפשר לצור כל סגנון עיצובי, על ידי מערכות עיצוב מגוונות של חיפויים. לא פלא, שתחום החיפויים כבש את עולמות ואולמות עיצוב החלל כיום.  

תוכנת ה-VOXBOX הבלעדית של המותג מאפשרת לעצב את הבית לבד. בכל ומכל מקום, בזמננו החופשי ולפי טעמנו האישי.  האפליקציה חינמית, ידידותית למשתמש, וזמינה לכל הלקוחות. החלל מוצג בתלת ממד, בהתאם לגודל החלל מדמה מציאות . לאחר בחירת הסגנון העיצובי, לחיפוי הקירות והרצפה, ממקמים את הרהיטים והאבזרים המשלימים בהתאם לצרכים האישיים, עם אקססוריז לסטייל הנבחר.  ל VOX מגוון קולקציות ריהוט מודולריות לבחירה.

החיפויים של Kerradeco של VOX הם לוחות העשויים מחומר פולימרי עמיד בפני לחות ומים, לכן גם מתאים למטבחים, ולחדרי אמבטיה. לא דליק, בעל תקן אש ישראלי 755, מעניק בידוד אקוסטי לחלל, עם 10 שנים  אחריות למוצר שאינו מתכלה, כמו עץ, צבע, טפט, או קרמיקה.

הרכבת החיפויים אינה מצריכה איש מקצוע, כל אחד ואחת יכולים לבצע בקלות, חיבור כפאזל של חלק זכר ונקבה. עדיין חוששים ומתקשים? החברה מציעה שירות הרכבה בבית הלקוח.

לווקס VOX מגוון קולקציות לחיפויים בסגנון כפרי – גווני עץ, עיטורי קיר פרחוניים. חיפויי בגווני מלט אפור, אבן שחורה, בסגנון הייטקי, חיפויים בגווני לבן, אבני חלילה ואבנים ירושלמיות לחללים בסגנון קלסי יוקרתי. חיפויי ציורים בסטייל מעולם הילדים לחדר ילדים. מגוון חיפויים בצורות גיאומטריות, צורות אמורפיות, ציורי נוף צמחים לכל חיפוי קטע בקיר, מרפסת, או לובי. 

חדש באולם התצוגה של ווקס VOX , חלקי חיפויים מרופדים. אלו חיפויי קיר מבדי טקסטיל וריפוד, מקולקציית SOFORM במגוון טקסטורות, חיתוכים וצבעים, אלו מתאמים במיוחד לחיפוי קיר או רצועה מאחורי מיטה, כדי למנוע פגיעה מהקיר וגם להעניק מראה עיצובי בהתאם לסגנון החלל. 

אולם תצוגה: VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר טלפון:  03-6610033 שעות פתיחה: 10:00-19:00.

לרכישה ישירה מהאתר לחצו   אירוע השקת חיפויים חדשים בווקס יח”צ: גולן נהרדע

 

 המלצה של רות.  הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים