שיער מתולתל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
20220620_131341_resized(2)

שיער מתולתל או חלק? בעצם מה שתבחרו כי הכי כייף שאפשר לגוון בקלי קלות. אבל כמי שאין לה שיער חלק טבעי, ולא בטבעי תלתלים של ממש, מודעת לעובדה שהכי קשה לצור תלתלים לטפל ולטפח אותם, כי תלתלים זו אמנות של ממש.

הכירו את סדרת המוצרים החדשנית, אלו שפותחו  ונוצרו על ידי מעבדת: “ויטמינס – מעבדות למוצרי שיער מתקדמים vitamin hair cosmetics ” אשר שיעניקו לכם את המשימה המושלמת עבור שיער מתולתל, רך, בריא ויפה. כי שיער מתולתל זה יופי שאי אפשר להתעלם ממנו, וזה בהחלט אופי.

ויטמינס – מוצרי שיער מתקדמים

בהשקה נוצצת שנערכה היום, במתחם מספרת מעצב העל רפאל אברמוב ברמת השרון, בנכוחות דוגמניות, עיתונאים, בלוגרים, וסלאב, הושקה סדרת מוצרי הטיפוח של החברה “ויטמינס – מעבדות למוצרי שיער מתקדמים בעלת המוניטין בתחום פיתוח מוצרי שיער מקצועיים מזה 79 שנים,  אלו אשר יהפכו כל סוג שיער למקורזל ומתולתל בקלי קלות, ובריח משכר.

על סדרת המוצרים: כול סדרת המוצרים לשיער מתולתל משלבים את החלבונים החשובים ביותר: ביוטין קולגן וקרטין, כולם הכרחיים למען שמירת בריאות השיער הפנימית, מעבר לטיפוח השיער והתוצאה החיצונית המתקבלת  לרבות : שימור מנעד השורש לקצוות השיער, ברק השיער, התאמת נפח השיער, רמת צפיפות עיגולי הסלסול.

לידעתכם:  ביוטין –  תפקידו העיקרי לקשור סוגי חלבונים חופשיים לעיבוי מבנה השערה, הביוטין מסייע בחיזוק השערה,

קולגן – החלבון המרכזי והחשוב מסייע בחיזוק שורשי השיער, בכך שמעודד ומשפר צמיחת התאים, הגורם המכריע בכמות צמיחת זיקי השיער בקרקפת.

קרטין –  החלבון, עם חומצת אמינו. תורם ללחות, גמישות ונפח השיער, ואף מקטין חשמל סטטי, בכך תורם לנראות השיער החיצונית, מעבר לבניית השיער מחדש.

המוצרים בסדרה: קרם גלייז סילק המכיל את קרטין, קולגן, וביוטין בוסט לעיצוב תלתלים. מרכך – מותיר את השיער קופצני וקליל עם תלתלים אלסטיים, מסכה טיפולית ב 60 שניות – להזנת ויטמינים חיונייים.  קרם להורדת נפח – מקטין  נפח “שוונצים” חשמל סטטי , שמפו סילק – לניקוי וחפיפה, וסרום סילק להשלמת המראה.

כל המוצרים של מעבדות החברה “ויטמינס הינם:

ללא חומרים רעילים.

ללא SLS

ללא מלחים,

ללא אלכוהול וחומרים מזיקים.

באישור:  משרד הבריאות ותקן איכות GMP בינלאומי.

ניתן להשיג: רשת חנויות BE,  באתר “סנט הייר  centhair.co.il

בחנויות:  השרון: “סנט הייר – הבית לשיער בריא “: רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116

תל אביב: כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217

משפחות צמי”ד המעוניינות להצטרף ולקבל מידע ישירות לווטסאפ/מייל לחצו 
הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים