במסיבת העיתונאים שנערכה היום באחד מסניפי הדגל של הרשת – נמל תל אביב, הציג יאיר מלכה המנכ"ל את מהלך הצמיחה של הרשת, המיתוג מחדש של הרשת, שינוי שם הרשת ל GREG CAFE, מיתוג עדכני, צעיר ודינמי הבא לידי ביטוי בהשקת תפריט קולינרי חדש באמצעי טכנולוגי חדשני ה – iPad eMenu.
במסגרת המיתוג החדש, יוחלף השם והלוגו לצבעי שחור לבן, תחת השם – greg cafe ומיצוב הרשת כדינמית, צעירה, עדכנית, רעננה וחדשנית, המתאימה לקהל הישראלי. עיקרי המיתוג החדש יבואו לידי ביטוי בשילוט, בעיצוב בריהוט החדש ובכל האלמנטים הנלווים להגשה. השקת תפריט קולינארי חדש ומגוון, עתיר השראות, טעמים וניחוחות מתרבויות שונות בעולם. התפריט הדיגיטלי המוצג באמצעות אייפד (רק בחלק מהסניפים) ייחודי, מתקדם ומאפשר חוויה ויזואלית למנות: הגדלתן בנגיעה קלה במסך, שינוי שפת התפריט, קטלוג התפריט על פי טעמים והעדפות ועוד. הרשת הראשונה בישראל המשדרגת לתפריט דיגיטלי המעניק חווית צפייה נוחה.
יאיר מלכה אחד מבעלי רשת קפה גרג ציין כי "המיתוג החדש של הרשת מהווה חלק ממהלך אסטרטגי רחב, לבידול הרשת, לצורך צמיחה, התרחבות והתחזקות. מהלך מתבקש לרשת הדוגלת בחדשנות ודואגת להפתיע ולחדש ללקוחותיה. השפה המיתוגית החדשה תייצר חוויה של בילוי והנאה לקהל לקוחות הרשת".
לרשת תפריט טבעוני מלא הכולל כ- 22 מנות מגוונות.מוצרי מזון ללא גלוטן. תפריט ילדים נפרד מתפריט מהמבוגרים, עם 6 ארוחות ילדים מגוונות, בניהם: ארוחות חלביות, בשריות, צמחוניות, ארוחה איטלקית ועוד. הארוחות לילדים כוללות מנה עיקרית, תוספות ושתייה המוצעות כולן במחיר אטרקטיבי של 29 ₪ בנוסף, בימים הקרובים תעלה אפליקציה לשירות מועדון הלקוחות .
הרשת מונה כיום כ 103 סניפים ברחבי הארץ, את השינוי והצמיחה ניתן לראות כבר בפתיחת שלושה סניפים חדשים: במתחם גינדי – גבעת שמואל, קניון עזריאלי – רמלה, בכיכר המעיין – נצרת. במהלך שנת 2015 מתכננת הרשת לפתוח עוד כ- 10 סניפים חדשים.
*שוק הקפה בישראל מגלגל כ – 3.7 מיליארד שקל בשנה. השוק צמח בשנים האחרונות בכ 37%. הרשת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי.