הקונספט החדשני של חב’ “דונה איטליה” כובש את המטבח הישראלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 מי מאתנו לא אוהב פיצה?…במיוחד את הפיצה האיטלקית המקומית העשויה מחומרים איכותיים. רק מי שבקר באיטליה יבין את המשמעות המהותית של איכות הקמח הגבינה ואופן ההכנה. “דוניה איטליה”, יוזמה קולינרית חדשה מציגה לחך הישראלי, פיצה איכותית וטעימה כמו שרק האיטלקים יודעים להכין… רק טעמתי והתאהבתי! מהיום כל אחד יכול ליהנות מפיצה איטלקית מושלמת תוך 3 דקות בלבד!

"דונה איטליה "

סיפור האהבה בין הפיצה האיטלקית לחברת דונה איטליה מתחיל באיש העסקים והיזמות גלעד שלום. שלום, מבעלי חברת Bcreative יצרנית ומשווקת מותג המים בטעמים “water &”, למד את רזי המטבח האיטלקי, התאהב בו (איך לא??)והקים את דונה איטליה, לפני כ 3 שנים יחד עם קבוצת משקיעים, מתוך רצון להביא את הידע המקצועי וחוויית המטבח האיטלקי עם חומרי הגלם האיכותיים והטעם האותנטי, לבתי עסק נוספים.  הייחודיות הבולטת של דונה איטליה היא הכנת פיצה איטלקית תוך זמן קצר במיוחד,  לצד קוו מוצרים נוסף של פסטות מצוננות מוכנות, רטבים שונים וליין פוקצות.

האני מאמין של חב’ דונה איטליה טמון בשירות הייחודי בנוף העסקי, הענקת מעטפת ופתרון כולל ללקוח: מתן ציוד, שירות וחלוקה לבית העסק ללא עלות, כל זאת בתנאי שירכשו מינימום מוצרים על בסיס חודשי.

נכון להיום דונה איטליה, מייצרת כ- 80,000 פיצות בחודש. הפיצות נמצאות כבר בכ-700 בתי עסק בישראל: מסעדות, בתי קפה, מלונות, קייטרינג ועוד. הפיצות גורפות מחמאות ושבחים ממומחי קולינריה רבים. בנוסף לשוק הישראלי, דונה איטליה משווקת את התנור והפיצות הייחודיות שלה גם בעולם. כיום ניתן למצוא את התנורים והפיצות של דונה איטליה באירלנד ופנמה, ובימים אלו החברה תכנס גם לשוק בארה”ב, מקסיקו, אנגליה, קנדה, רוסיה, מולדובה ועוד.

דונה איטליה פיתחה מתכון מיוחד להכנת פיצה, שמותאם להכנה בתנור הייחודי לדונה איטליה – תנור אישי ומעוצב שמשיג תוצאה מדהימה של פיצה איכותית תוך 3 דקות בלבד. ייצור הפיצה מתבצע במפעל מתמחה באיטליה, הפיצה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים, ללא חומרים משמרים וללא משפרי אפייה. הבצק מבוסס על תערובת קמחים ייחודית לדונה איטליה מ-PIVETTI (אחד מיצרני הקמח הגדולים והאיכותיים ביותר מאיטליה)עובר התפחה טבעית ב 24 שעות, גבינות מקומיות מוצרלה 100%, רוטב עגבניות טבעי המבוסס על הפולפה של  MENU ללא סוכר, בשילוב עבודת יד.

כשרות בד”ץ בית יוסף.

בקרוב, מבטיחים לנו בחברה, כי תמהיל שיווק נוסף יאפשר לצרכנים פרטיים כמונו, לרכוש את התנור הייחודי והמעוצב, יחד עם הפיצות של דונה איטליה וליהנות מחוויה איטלקית אותנטית, איכותית וטעימה, בצורה קלה, מהנה ומהירה במיוחד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים