עיצוב השבוע: סטודיו קרמיקה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

השקת סניף הדגל של סטודיו קרמיקה, זו הזדמנות לבקר בממלכת העיצוב והחדשנות, של כל הטרנדים לעיצוב פנים וחוץ הבית בכל מה שקשור לתחום הסניטריה, החיפויים והברזים. כאן באולם התצוגה העוצמתי והענק בן 1,100 מ”ר, תחשפו למגוון המותגים מהבלעדיים והמובילים בעולם כמו: DIESEL  (ארונות אמבטיה), RANDEMONTE ברזים, COEM קרמיקה, HATRIA  כלים סניטריים, ועוד ועוד. 

חברת “סטודיו קרמיקה”, מהוותיקות בתחומה, מיקמה את הסניף החמישי שלה, ברחוב לח”י בני ברק. סניף הדגל של סטודיו קרמיקה בתכנון ועיצוב של דורית סלע וניצן הורוביץ. הלוגיקה כאן, היא עיצוב למנעד מחירים, עבור פנים הבית וחוץ הבית. חברת “סטודיו קרמיקה” מחוברת לרחם של העיצוב העולמי בטרנדים העכשוויים, ובשילוב טכנולוגיה עולמית מתקדמת.

סטודיו קרמיקה, עיצוב פנים, עיצוב חוץ הבית,
סטודיו קרמיקה, עיצוב פנים, עיצוב חוץ הבית,

הכניסה מרווחת. כל החלל מואר באולם רחב הידיים, מתוכנן בקפידה, מותאם לצרכים השונים, ולנוחות המבקרים, כך שהתנועה לאורכו של האולם יוצרת אוירה נעימה, מעבר לחוויה האסתטית. כל אחד מאנשי המקצוע: מעצבי פנים, אדריכלים, אמנים, קבלנים, או לקוחות פרטיים, יוכלו כמוני, להתאהב בכל אחת מחללי התצוגות לדוגמא, ומהסטודיו בכללותו.

האולם ב”סטודיו קרמיקה”,מחולק לשלושה אזורים יפים ומרשימים, ללא רבב.

כ-200 מגשי תצוגה של אריחים, 120 פלטות חיפויים שונים, שלל צורות ושילוב גיאומטרי בחיפוי רצפות, ושלל צורות ושילוב גיאומטרי בחיפוי פרקט. הטקסטורות של החיפויים למגוון סגנונות עיצוב. במתחם פלטות חיפוי קירות, ניתן להשיג אריחים בהתאם לגובה הקירות  בישראל, כ 2.9 (לעומת 3.15 באירופה). הפלטות גדולות מאפשרות חיפוי לכל אורך הקיר, כך שלבחירת הסגנון העצובי היצירתי, השמיים הם הגבול. ניתן להתאים צבעים, טקסטורות, הדפסים, צורות וגדלים שונים. מבחינתי, כאן אי אפשר להבדיל בין חמרי היצור: קרמיקה, טפט, פרקט, או ציור אמנותי על בד קנבס. הטכנולוגיה המתקדמת מצליחה לתעתע.

באזור חלל הברזים, מוצג כאן מוזיאון של ממש. מגוון ברזים מה”פשוטים” לצבעוניים, מיוחדים ויוקרתיים ביותר. כולם כאן מוצגים כמו יצירת אמנות שכדאי להתהדר אתה. האסלות והכיורים בשלל דוגמאות וצבעים מוצגות לנו בכל מני גבהים, כדי שנוכל להסתכל עליהם מכל הכיוונים..

באזור הפטיו, חלל נעים לאירוח כדי לשבת ולדון מה בוחרים?  במתחם זה מטבח חוץ, ג’קוזי מעבר לאזור הישיבה, החלוקה של האולם מעניינת ומקורית, בין האגפים.  תוכננה ונוצרה כך שלא חוסמת את התנועה הטבעית בחלל.

דיזל, בסטודיו קרמיקה, תצוגת חדר רחצה
דיזל, בסטודיו קרמיקה, תצוגת חדר רחצה, עיצוב השבוע: רות ברונשטיין

לחברת “סטודיו קרמיקה”, 4 סניפים נוספים, בבעלותם האישית, כולל הלוגיסטיקה. כך שמאפשר שירות מהיר, פרמטר חשוב מאוד בענף.

המלצה של רות, סטודיו קרמיקה לעיצוב פנים וחץ הבית. הכתובת: סטודיו קרמיקה, לחי 29 בני ברק

סטודיו קרמיקה, צילום: אגמדיה

סטודיו קרמיקה, לחי 29 בני ברק

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים