טיפים להגנה מפני החשיפה לשמש

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
תחליב-הגנה-חדש

לקראת חופשת חג הפסח, והקיץ הקרב בצעדי ענק , חובה למנוע ולצמצם את הסיכונים הקשורים לחשיפה לשמש במהלך כל הפעילויות בחוץ.

לטיולים בטבע, בילוי והליכה בחוף הים, סיורים בעיר או בכפר AVENE

על פי המלצות האגודה למלחמה בסרטן:

*רצוי להימנע עד כמה שאפשר מחשיפה לשמש בין השעות 10:00 עד 16:00, בהן עוצמת הקרינה היא מרבית.

לכן לשמירה מפני נזקי העור כדאי להשתמש בקרם הגנה.

בימים אלו, התנסיתי במותג  AVENE , וכאן המקום לציין ולהמליץ:

ל AVENE חידוש מהפכני במוצרי ההגנה מהשמש: TRIASORB, מסנן קרינה חדש , אשר בנוסף למסנן מפני קרני UVB  ו-UVA מסנן גם מפני אור כחול, מעבר לקרני UV עד 450 ננומטר

המסנן TRIASORB של AVENE פטנט מדעי שהושק לאחר 20 שנות מחקר ופיתוח על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה, AVENE מעניק הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA- ומקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.

מהי קרינת האור הכחול?  קרינה חזקה,  שהמקור העיקרי שלו הינו קרינת אור כחול אליו אנו נחשפים מהשמש, בפער גדול מכל המקורות האחרים. למרות ולא רק כשמתייחסים לאור שנפלט ממסכי המחשב והסמרטפון, בהקשר לאור הכחול

מחקרים חדשים מראים, כי קרינת האור הכחול, מזיקה לעור וגורמת להתפתחות פיגמנטציה, אובדן הגמישות ולהזדקנות מואצת של העור.

AVENE מוצרי ההגנה מהשמש בעלי הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA-וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.

AVENE-מגן-נגד-שמש-עם-מסנן-קרינה-TRIASORB
AVENE-מגן-נגד-שמש-עם-מסנן-קרינה-TRIASORB

מה הייחוד והיתרונות עבורנו מAVENE ?

מרקם הקרם אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור

*קומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור.

*פורמולה ידידותית לסביבה. ללא סיליקון. נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני.

*מתאים לעור רגיש.

*ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן.

בסדרה מגוון מוצרי הגנה לפנים בהתאם לסוג עור, גיל, וצבע

בתו ‘מגן שמש’, תו איכות וערכיות מבית העמותה הישראלית לסרטן העור  והראשונים לקבל את התו – מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

האגודה למלחמה בסרטן  מדגישה  את הסכנות המיידיות והארוכות טווח, מכוויות שמש, נמשים ועד קמטים, כתמים והזדקנות מוקדמת של העור לצד ההשלכות של נזקים אלה, המובילים למצבים טרום סרטניים, קטרקט וסוגי סרטן עור שונים ומלנומה.

מומחי האגודה למלחמה בסרטן מגישים עובדות והמלצות מעודכנות:

  • כוויות שמש מרובות, בעיקר בגיל הילדות, מהוות סיכון גבוה להתפתחות מלנומה במהלך החיים שכן כ – 80% מנזקי השמש נגרמים לפני גיל 18. על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנה החולפת אובחנו כ-2,000 נשים וגברים עם מלנומה ממאירה של העור.

 

  • הוכח באופן חד משמעי שקרינה אולטרה סגולה מהשמש וממכשירי שיזוף מלאכותיים (מיטות שיזוף) הן הסיבות העיקריות לרוב מקרי סרטן העור, כולל מלנומה ממאירה קטלנית. שיזוף הוא סימן לפגיעה בדנ”א של תאי העור, כתוצאה מחשיפה לא מבוקרת לקרינת השמש. פגיעה זו עלולה לגרום להתפתחות גידולים שפירים וסרטניים.

 

  • תינוקות עד גיל חצי שנה אין לחשוף לשמש בכלל! תינוקות מעל גיל חצי שנה יש להלביש בבגדים המכסים את כל הגוף, כולל כובע רחב שוליים.

 

  • אנשים בהירי עור שעורם נצרב בקלות או בעלי שומות רבות, או כאלו שקרובי משפחתם חלו בסרטן העור שייכים לקבוצת סיכון המחייבת הקפדה יתרה על צמצום החשיפה. יחד עם זאת יש לזכור כי חשיפה בלתי מבוקרת לשמש מזיקה לכולם, כולל לבעלי עור כהה!
  • מומלץ להשתמש במסנן קרינה רחב טווח עם מקדם הגנה של 30 SPF ומעלה. יש למרוח את התכשיר חצי שעה לפני היציאה מהבית, ושוב כאשר מגיעים לים או למקום בו נחשפים לשמש. יש לחדש את המריחה כל שעתיים ועדיף להשתמש בתכשיר שבו ניתן לשלוט בכמות הנמרחת.

 

  • יש לזכור תמיד את כללי חכם בשמש של האגודה למלחמה בסרטן שהם: ח-חיפוש צל, כ-כובע, מ-משקפי שמש, ב-ביגוד מתאים, ש-שעות בטוחות, מ-מסנן קרינה וכן ש-שתייה מרובה.

 

מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE קיבלו את תו “מגן שמש” של העמותה הישראלית לסרטן העור, המקדמת מודעות, הסברה וחינוך בנושא התנהלות נכונה והגנה מפני השמש.

האגודה למלחמה בסרטן הידועה לכולנו כארגון ללא כוונות רווח ישנם כ-3,500 מתנדבים הפרוסים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ, שותפים לקידום המאבק בסרטן. למידע נוסף  https://cancer.org.il/ למוקד הטלמידע המאויש של האגודה 24/7 בשיחת חינם לטלפון 1800-599-995.

למידע עבור עריכת הכתבה תודה לנאווה עינבר דוברת  האגודה למלחמה בסרטן
תודה לאיריס יעקובי יח”צ VIPR‏ של AVENE המותג הדרמו קוסמטי מוביל המבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש ומיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים