חדש ויוקרתי סונאר – SONAR

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מטבחי יוקרה מהווים חלק בלתי נפרד מדירותיהם של מי שיודעים להעריך נוחות ואיכות, הידור וגימור מוקפד; מי שעבורם המטבח אינו רק המקום שבו מכינים אוכל אלא המקום שבו מארחים וגם עובדים.

קולט אדים מבית סונאר ITALY SONAR
קולט אדים מבית סונאר ITALY SONAR

המאפיין המובהק ביותר של מטבח מודרני ויוקרתי הוא ההתאמה האישית שלו אל הדיירים. מדובר במטבח שמתוכנן בכוונת-מכוון מוקפדת, ייעודית, על מנת לתת מענה מושלם לדרישות הלקוח וציפיותיו מכל ההיבטים ומכל הבחינות: סוגי החומרים ואיכותם, מיקומם, נגישות וזמינות של כל דבר במטבח, תאורה מרהיבה, קט עיצובי ההולם את הטעם האישי, מתאים לסגנון החיים ולאווירה.

מטבח יוקרתי אמור להיות חלק בלתי נפרד מהבית כאזור נוחות ופינוק אולטימטיבי. זה מטבח גדול, מרווח, אשר מאפשר זרימת אור ואפשרות לשלוט עליה באופן מבוקר בעזרת שליטה על מנגנון חשמלי של פתיחת תריסים וסגירתם.

מטבח יוקרתי חד פעמי ו… נצחי

מטבח יוקרתי מאפשר להיווכח בטביעת אצבע של אדריכל ומעצב שחברו יחדיו כדי ליצור את המטבח האולטימטיבי; מטבח שהשהייה בו אינה ברירת מחדל אלא בחירה טבעית ומועדפת, מקום שנעים לשהות בו עם סיבה או בלעדיה… מקום שמאפשר ליוצר ולהירגע בו, לארח, לאכול וגם, כמובן, להכין אוכל בשקט וברווחה…

במטבח היוקרתי יש מוצרי חשמל איכותיים, המאפשרים להפיק ולמצות מהם את הפוטנציאל הרב הגלום בהם, הן בשואב אדים עצמתי, הן בכיריים משוכללים, הן במקרר גדול ומרווח, הן בתאורה נעימה ויפה ועוד.

SONAR  החברה מתמחה בייצור ושיווק מוצרי חשמל למטבח, תוך שלוב טכנולוגיות חדשניות ושימוש בחומרי גלם איכותיים ועיצוב מוקפד לקהל ישראלי המעריך עיצוב ויוקרה. כל ייצור הקולקציות הייחודיות של מוצרי החשמל למטבח מיוצרים בבלעדיות עבור חברת SONAR מהמפעלים באיטליה.

הקולקציות של SONAR מביאות למטבח מוצרים בעיצוב אקסקלוסיבי המתכתב עם האופנות, המגמות והחידושים העולמיים: משחור מבריק ועד נירוסטה מוברשת, ממראה כהה ועד סגנון כפרי ויקטוריאני. לכל קולקציה צבע, טקסטורה ומרקם משלה – המשתלבים בקונספט של המטבח ושומרים על אחידות עיצובית בין חלקיו.

המטבח היוקרתי מהווה מרחב מוגן מכל הבחינות. הגימור של כל פריט בו מלוטש ומוקפד, מערכות החשמל בטיחותיות ומוגנות היטב;  למטבחי היוקרה סטנדרטים גבוהים: אין בו זיזים חדים או זוויות בולטות, הרצפה עברה פוליש קריסטלי מונעת החלקה; מערכת חיישנים רגישה מתריעה במקרה של סכנה ועוד. המטבח היוקרתי מהווה אפוא מקום בטיחותי לשהייה. נעים וטעים ומהנה בתוך המטבח היוקרתי, אשר כמו כל מתחם אחר בבית, ניכרים בו תכנון מושכל, בחירה מושכלת של חומרים איכותיים ויפים ואי אפשר שלא להבחין בהשקעה המרובה שהושקעה בתכנונו, בבנייתו ובעיצובו.

לקראת חג פסח השיקו בסונאר – SONAR מוצרי חשמל מבית סמגל מטבחים, עם הדגמים הכי חדשניים ויוקרתיים תוצרת איטליה, הבולטים ביניהם:

Blast Chiller – מקפיא ראשון מסוגו בישראל, המאפשר הקפאה מהירה של מזון כדי לשמור על טריותו לאחר בישול. מחיר: 11,990 ₪

ווק-אינדוקציה כיריים ווק אינדוקציה במיוחד לווק עם קימור.
כיריים ווק אינדוקציה עם קימור.

כיריים ווק אינדוקציה במיוחד לווק עם קימור. המערכת מגיעה ביחידה נפרדת ויכולה להשתלב בכל מטבח – ולהשתדרג מביתי למקצועי. מחיר:  9,990 ₪

קולט אדים תקרתי. קולט אדים כולל מדף ייעודי לתבלינים – להתקנה ללא ארובה. בעיצוב ייחודי מנירוסטה ברמת גימור גבוהה במיוחד, במגוון מהירויות תאורת Led  הנשלטת בשלט רחוק, חסכונית. מחיר: 12,990 ₪

קולט אדים צמוד קיר – מקרמיקה בעבודת יד בשילוב קימורים. עם תאורת Led הנשלטת בשלט רחוק, מסנן שומנים ניתן לשטיפה. במגוון צבעים  מחיר: 7,990 ₪

מטבח יוקרתי בהזמנה אישית

מטבח יוקרתי מתוכנן בקפידה. הלקוח יכול לראות אותו בתלת ממד על צג המחשב, לרבות בצבעים ברזולוציה גבוה של פריטי הריהוט השונים, לבחירתו. המטבח היוקרתי משלב עיצוב עם פונקציונאליות.

רבים מהצעירים המודרניים מעדיפים מטבח  ששולטים בו סגנון מינימליסטי, פשוט, נקי עם צבעים קלאסיים למטבחים מודרניים כגון שחור, מתכם, אפור ולבן. מטבח כזה עשוי לכללו אי במרכז המטבח, המהווה הן משטח עבודה והן משטח לעריכה, לחיסול, לאכילה או לכל מטרה שהיא. מטבח יוקרתי מואר בתאורת לד עם ספוטים רכים, המאירים מתוך גומחות (נישות) בקירות גבס או מבעד לרצפת זכוכית, בתוך ויטרינות מעוצבות ועוד.

מטבח  יוקרתי מודרני מתאפיין ומצטיין במתחמי אחסון גדולים, עם מנגנוני פתיחה וסגירה חלקים ושקטים הן של הארונות והן של המגרות.

המטבח היוקרתי והמודרני הוא מטבח ששולטים בו חומרים איכותיים ובטיחותיים, חזקים ועמידים לאורך שנים: שיש, גרניט, אלומיניום, פלדה, עץ מלא ועוד.

סניף הדגל: התערוכה 3, תל אביב יפו 03-615-8818

לכתבות נוספות בתחום מטבחים בהזמנה אישית לחצו ART IN ארט אין

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים