"את מי שאת" הפקת אופנה עם מסר חברתי חשוב מעבר לשואו ביזנס ומסחר
חיבור בין אסתי זקהיים, סנדרה שדה, שרית וינו אלעד ונשות תקשורת הוליד קמפיין הלבשה תחתונה להעלאת מודעות לסרטן השד, הקמפיין עלה בחסות הלבשה תחתונה "לבני את" ובשיתוף עמותת "אחת מתשע" המעצימה נשים שחלו בסרטן השד.
|
![]() |
נשים רבות בארץ ובעולם הכנועות לתכתיבי התרבות החברתית, נאלצות להסתתר ולהרגיש חוסר נוחות בגלל השאיפה והדרישה ל"שלמות". שוני טבעי המתבטא ב"גדול מידי" או "קטן מידי" הפכו לשמות גנאי ונדמה שכבר אי אפשר להרגיש בנוח בכל מצב. בדיוק מסיבה זו הקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה "את" בשיתוף עמותת "אחת מתשע" מהווים כלי חשוב להעברת מסר חברתי ומודעות, מעבר למטרה המסחרית העומדת מאחורי פרויקט זה.

בקמפיין תחת הכותרת: "את מי שאת". נבחרו נשים אמיצות שחלו בסרטן השד לצד נשות קריירה ותקשורת אשר מציגות יחד את הפלורליזם הנשי והרב גווני: נמוכה, גבוהה, רזה, מלאה, בריאה, חולה, צעירה, מבוגרת – כולן נשים אמיתיות ומושלמות בדיוק כפי שהן.