תל אביב זכתה בביאליק

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
מוזיאון-העיר-צילום-איל-תגר

כיכר ביאליק, בית תרבות חדש ומתחדש לתל אביב

מרחב תרבות חדש נבנה סביב כיכר ביאליק הוותיקה של בתל אביב. המרחב מהווה מקבץ של חמשה מרכזי תרבות הפועלים בכיכר, אלו שהופכים אותה למרחב אמנותי וארכיוני ברמה מוזיאלית, מעבר לאדריכלות המרשימה.

הפעילות נוצרת מחד באמצעות עבודה אמנותית עצמאית בכל אחד מהבתים, ומאידך משיתוף הפעולה שלהם אחד עם השני, לכדי יצירה מקורית וחדשנית לצד תמיכה ביצירה קיימת בתל אביב-יפו.

בית-ביאליק-צילום-תום-פורת
בית-ביאליק-צילום-תום-פורת

כיכר ביאליק הינה מחלקה חדשה באגף התרבות של עיריית תל אביב-יפו ומטרתה היא לחזק את הערכים התרבותיים וההיסטוריים של העיר ולייצר קשר בין עברה ההיסטורי העשיר של הכיכר והבתים המקיפים אותה, לבין הכאן ועכשיו.

מוזיאון העיר תל אביב-יפו, ביאליק 27

תל אביב-יפו היא עיר עם קול משלה, והמוזיאון שלה הוא מקום שבו מותר לדבר, אפילו בקול, כאן תרגישו בבית גם אם תגיעו מחוץ לעיר וגם אם תקפצו ברגל או באופניים. יפואים ותלאביביות, הסיפור שלכם כאן, מעג’מי, נווה שרת, שפירא, רמת אביב ומה שביניהן.

בכל קומה תמצאו פיסת היסטוריה שהיא כולה א.נשים. תפגשו את הלב הפועם של העיר העברית הראשונה והקטנה זו שקמה לצד יאפא הגדולה. תכירו קולות מהעיר, דרך מסכי מגע, באוסף כרזות דיגיטלי ועוד.

ניתן לבלות בקפה עמיתה החדש או בגינה שפתוחה ואפשר גם פשוט לרבוץ במרפסת או על הגג, ליהנות מריח של גשם בשלושת ימי החורף וליהנות מהשמש בכל השאר.

שעות פתיחה: ב’-ה’ 9:00-18:00, ו’ וערבי חג 9:00-14:00

שבת 10:00-14:00

אינסטגרם: citymuseum.telavivyafo

פייסבוק: מוזיאון העיר תל אביב – יפו

אתר: https://taycm.org.il/

הזמנת כרטיס כניסה >>

הרשמה לסיור מודרך >>

אירוע ההשקה של כיכר ביאליק המתחדשת, מתקיים ב18/4/24!

האירוע פתוח לקהל הרחב, וללא עלות! 

 בערב ההשקה יתקיים מופע תיאטרון מהבית היוצר של תיאטרון המסתורין- מופע אינטרקטיבי המתקיים סביב הקהל ובשיתופו.  האירוע ידמה עיר פנטסטית ודמיונית, בה מתקיים “יריד העיר” המשלב אמני קרקס, מוזיקאים ושחקנים היוצרים אינטראקציה עם הקהל.

נקודת המפגש הראשונית באירוע היא בכיכר אליה יגיע הקהל  ומשם הוא יתפזר אל חמשת בתי התרבות השונים הממוקמים בכיכר ויעבור מסע  בדמות מופע עלילתי, בהשראת הסגנון והלך הרוח ההיסטורי והתרבותי של הבית.

אירוע חוויתי, מעניין, חינמי, מלמד ומרגש!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים