הגורו מסופר נני אתכם “ביחד ננצח”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
צילום: קבוצת קליק טוי

מיכל דליות הגורו של ההורים מהסופר נני פיתחה משחק חדש ” ביחד ננצח” באמצעות קבוצת המשחקים “קליק טוי”, המשחק נועד לסייע להתמודד עם טראומת המלחמה מה 7/10

המשחק “ביחד ננצח” יחולק כתרומה למאות אנשי חינוך באמצעות עמותת “שמחה לילד”  ומכאן, ההודעה לכל צוותי החינוך וההוראה בישראל להגיע לנקודות החלוקה

טראומת המלחמה מה-7 באוקטובר, יצרה חרדות ופחדים בקרב ילדים רבים, מחקרים רבים עוסקים בכך, ארגונים חברתיים פועלים על מנת לצמצם ולטפל בתופעה.

עמותת “שמחה לילד” לקחה צעד קדימה במשימה ותחלק לאנשי החינוך ברחבי הארץ חינם את המשחק.  השיתוף פעולה המבקש לספק קרן של תקווה, הפוגה נעימה ונחוצה, מעבר להחלמה רגשית עבור הילדים, כפי שציינו היזמים והשותפים:

* מפתחת המשחק, הגורו של המשפחות בתקשורת בנושא חינוך מיכל דליות מציינת: “הבנתי, שכדי שנוכל לנצח ביחד אנחנו צריכים להכיר קודם כל בקושי”

זהו מיזם חברתי חדש ויוצא דופן של מיכל דליות ועמותת “שמחה לילד” כך שכול לסייע לילדים ולמבוגרים כאחד להתמודד עם טראומות ה-7 באוקטובר והמלחמה.

מטרת המשחק המהנה, להיות בעל השפעה חיובית רבה, ויסייע לטפל בילדים ובמבוגרים הסובלים מטראומה – לצד הענקת שעות של זמן איכות לכל המשפחה.

“יחד ננצח” הוא משחק חינוכי ומעצים, המיועד לעבד את התחושות הקשות שנוצרו בעקבות אירועי השבת השחורה ההיא והמלחמה שבאה בעקבותיה. מדובר במשחק אסטרטגי-שיתופי, שבו כולם מנצחים יחד, ומתקדמים לאורך מסלול המבוסס על מגוון שיטות טיפוליות  שיעניקו למשתתפים כלים להתמודדות המצב.

סניפי עמותת שמחה לילד כוללים: מחוז ירושלים – פייר קניג 28 ירושלים .

מחוז דרום – יהושוע צורף 7 באר שבע.

מחוז מרכז – ברקת 10 פתח תקווה.

מחוז צפון – העצמאות 84 חיפה.

החלוקה מתקיימת בימים אלו למשך חודש ויותר החברה תשקול להאריך את חלוקה המשחקים

מיכל דליות, מפתחת המשחק: “זו זכות גדולה לנסות לתרום ולו תרומה קטנה לסיוע לילדי ישראל להתגבר על טראומת ה-7 באוקטובר, ואני גאה לקחת חלק ביוזמה המשותפת של ‘קליק טוי’ ועמותת ‘שמחה לילד’, לתרום מאות עותקים של המשחק לאנשי חינוך. חשוב מאוד בעיניי שהמשחק יגיע באמצעות אנשי החינוך הללו לילדים בכל רחבי המדינה,  כדי שיוכלו להסתייע בו להתמודד עם אתגרי המצב.

ינון כהן, סמנכ”ל עמותת “שמחה לילד” ציין: “העמותה שלנו שמחה וגאה לקחת חלק במפעל התרומה הזה,

כפיר גבאי, מנכ”ל קבוצת קליק טוי, הוסיף: “אנו שמחים להיות שותפים ליוזמה לתרומת משחקי ‘יחד ננצח’ לאנשי חינוך ברחבי הארץ ונשמח לשקול תרומה של משחקים נוספים בהתאם להיענות ליוזמה הראשונית שלנו.”

****

שמחה לילד” היא עמותה שהוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית מתאימה לילדים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים