הסרט “השנה שהייתה לנו “

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
הסרט השנה-שהיתה-לנו, המלצה של רות

הסרט “השנה שהייתה לנו” מבית היוצר של אריק טולדנו ואוליבייה נקש, דרמה קומית על השילוש הקדוש – כסף, מאבקים חברתיים-פוליטיים ואהבה. קומדיה נפלאה, מטובלת בהומור צרפתי מעודן מהסוג שיגרום לכם הצופים לצאת עם חיוך רחב וחומר למחשבה.

ז’אנר: דרמה קומית

זמן צפייה: 118 דקות

שפה: צרפתית תרגום עברית

הסרט יוצא לאקרנים מ-25.01

תקציר:

במרכז הסרט מפגש בלתי אפשרי בין אלבר (פיו מרמי), חנון שובה לב ושלומיאל לבין פעילה חברתית רדיקלית ויפיפיה (נעמי מרלן) אשר פועלת להצלת כדור הארץ מהאדם המערבי וצרכנותו המוגזמת.
אלבר, הוא חנון מסוג קצת שונה, לא מדובר בגיק של היי-טק, אלא בשלומיאל חסר כל שחובותיו יצאו מכלל שליטה. כך מוצאים את עצמם אלבר וחברו לחובות ברונו (ג’ונתן כהן), יחד עם המפגינה הרדיקלית והיפיפיה בתנועה ובהפגנות לעצירת תרבות הצריכה, כל אחד מסיבותיו הוא – אידאולוגיה או חוסר יכולת לצרוך.

כשאתה חסר כל, אין אוצר גדול שתוכל למצוא מבחורה יפיפיה וכריזמטית ששונאת מתנות, וכל פעם שאתה לא מביא לה מתנה, היא מתפעמת ממך יותר ויותר וחושבת שסופסוף מצאה גבר רגיש שבאמת מבין לליבה. הוא מצא בחורה שאפשר לבלות איתה את חג המולד בכיף בלי הוצאות והיא מצאה גבר שסופסוף מקשיב ומבין אותה באמת. נדמה ששום דבר לא יכול לעצור את האהבה הזאת, ולא נותר להם אלא לרכב על סוס לעבר השקיעה. אולי על מטאטא, כי לא רוכשים ולא מנצלים סוסים…

אלא שהחיים קצת יותר מורכבים, וקצת יותר מסובכים, ושילוב של קינאה ותסבוכרת כלכלית עלולים להעמיד את האהבה בסימן שאלה. האם האהבה תנצח? האם האהבה בעידן המודרני אינה אלא עוד מוצר צריכה? הסרט בהחלט מעורר שאלות ומחשבה. כדי לקבל לפחות חלק המתשובות, צריך לצפות עד הסוף, ולחכות גם לסוף הכתוביות. החיים מלאים הפעתות.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים