המטבח היפני בישראל עולה שלב ומשתבח

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
אורז יפני פרימיום מקורי, אקיטה קומאצ'י, נוחת בישראל היישר ממחוז אקיטה ביפן. אורז אקיטה קומאצ'י לבן אותנטי, יפן טיפים והמלצות למטיילים

המטבח היפני בישראל משתבח עם אורז פרימיום מקורי אקיטה קומאצ’י שאתם חייבים להכיר.

לשמחת חובבי תרבות יפן, ומכורי אוכל יפני, נוחת בישראל היישר ממחוז אקיטה ביפן האורז הכי טעים ובריא בעולם!!!

אורז אקיטה קומאצ’י לבן אותנטי, אורגני מזין וטעים, אשר בשום תהליך הגידול לא נחשף לסביבת חומרי הדברה כלל, אלא בתנאי גידול המאופיינים בטיב אדמה ואיכות מים גבוהה, מעבר לכך האורז עובר תהליך סטריליזציה ייחודי כך שאינו מחייב כלל שטיפה לפני בישול, כפי שכולנו רגילים.

האורז היפני איכותי, בעל ערך תזונתי גבוה במיוחד, הכי אידיאלי להכנת סושי, ועבורי בכל תבשיל, כמו צ’יראשי, ליווי מנות קארי, פוקה ועוד.

חברת יבוא המזון KITAKATA, נציגתה הרשמית של חטיבת האורז היפני בישראל לתאגיד המזון הענק JA  (Zn-noh) מייבאת את האורז האיכותי לשוק המוסדי והפרטי 

אוהבים/מתכננים לטייל ביפן ? הצטרפו אלינו לקבוצת יפן טיפים והמלצות למטיילים,  

אורז הפרימיום המקורי אקיטה קומאצ’י, נוחת בישראל היישר ממחוז אקיטה ביפן. אורז לבן אותנטי, מבריק וריחני, הנחשב לאחד מזני האורז האיכותיים והמבוקשים בעולם.

אקיטה קומאצ’י, הוא אורז יפני לבן עגול בעל איזון המשלב שלושה מרכיבים עיקריים המהותיים באורז יפני- מראה נוצץ, ריחני ארומטי.

אורז בטעם עשיר ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, עשיר בפרוטאין, סיבים, מינרלים וויטמינים נחשב לבריא יותר מזני אורז אחרים הקיימים בשוק. הוא בעל ערך קלורי נמוך יותר ומזין במיוחד על כן, הוא אחד הפופולאריים ביותר גם ביפן.

את אורז אקיטה קומאצ’י מגדלים בכל רחבי יפן ובמקומות נוספים בעולם. יחד עם זאת, חשוב לחדד שאקיטה קומאצ’י המקורי הגדל במחוז אקיטה, הינו האורז המקורי המזין והאיכותי ביותר, כשאחת הסיבות המרכזיות לכך היא תנאי הגידול המטיבים והאופייניים למחוז אקיטה

הכנת האורז חוסכת זמן יקר מאחר ואינו מצריך הכנה מקדימה טרם הבישול, כך שגם השוק המוסדי יוכל להרוויח מיתרון זה מעבר לבשול  הביתי, ולחובבי המטבח היפני בפרט

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה: 78 ₪.

משקל: 2 ק”ג

כשרות:  הרבנות לישראל.

להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

על תרבות האורז ביפן 

תרבות האורז ביפן הכתיבה מארג חברתי ייחודי של שיתוף ידיים עובדות רבות כדי להכין בריכות, להטות מים לשתול ולקצור אורז.

הידעתם ?!!! יש קרוב ל 300 סוגי אורז ביפן אך רק 5 מהם מוכרים ונפוצים ביותר.

אקיטה קומאצ’י הוא אחד הראשונים מבין החמישייה המובילה.

אקיטה קומאצ’י פותח בשנות ה 80 כדי שיתאים לגידול במחוז אקיטה הצפוני והקר.

כיום זן האורז הזה גדל בכ 7% מכל שטחי גידול האורז ביפן.

80% משטחי האורז במחוז אקיטה הם של הזן הזה אקיטה קומאצ’י

אבירם רון כרמל, התגורר ביפן שנים רבות, ומדריך טיולים ליפן, מציין: “נתקלתי בו לראשונה בסושייה קטנה בשוק הדגים הישן בטוקיו. האורז הרגיש לי שונה. “קל יותר” ממה שאכלתי בעבר. כששאלתי ביפנית מגומגמת ענה הבעלים: ” אתה רגיל לקושיהיקארי,  האקיטה קומצ’י. מתאים יותר לסושי איכותי!” ואכן, היה הבדל משמעותי בטעם וגם במרקם הגרגרי שלו, מעין רכות עדינה ואחידה.  מאז, אני נוהג תמיד לברר לפני באיזה אורז משתמשים.”. . .

על חב’ KITAKATA חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית ליבוא מוצרי מזון מיפן, בדגש על מוצרי איכות מסורתיים.  נאור לוי, הינו הבעלים ומנכ”ל החברה, בעל רקורד עשיר וקשרים ענפים ומפותחים מזה שנים עם חברות ביפן ועם התרבות היפנית מייבא מוצרים מיפן לישראל וגם לאירופה, בדגש על מדינות כמו גרמניה, צרפת ושבדיה. לוי, מוכר גם כמייסד תרבות הסאקה בישראל ויש לו מיזמים רבים ושותפויות שונות להחדרת תרבות הקולינריה היפנית על כל צורותיה וגווניה לישראל ולשווקים נוספים באירופה.

החזון של לוי, הוא להנגיש את מוצריהם של מפעלים קטנים וגדולים כאחד, המייצרים מוצרי איכות בידי אמן ומשמרים באדיקות מסורות ייצור יפניות העוברות מדור לדור, ברחבי העולם.

אוהבים/מתכננים לטייל ביפן? הצטרפו אלינו לקבוצת יפן טיפים והמלצות למטיילים,     לפסטיבל הסרטים היפני לחצו 

להמלצות על מסעדות וקולינריה לחצו    המלצה על מדריכים לתכנון טיול עצמאי ליפן 0507248733

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים