סוגים שונים של מכשירי האזנה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

שנת 2022 שבאה עלינו לטובה היא שנה מלאה בטכנולוגיה עשירה שבאה לידי ביטוי גם בכל הנושא של מעקב, ריגול והאזנה אחרי האדם הפרטי. על אף שהחוק מגדיר מי יכול לבצע האזנה, איפה, למי וכמה זמן, עדיין יהיו קיימים מקרים שבהם אנשים פרטיים מאזינים לאנשים אחרים. כיום ניתן לרכוש בקלות מכשירי האזנה מזעריים דרך האינטרנט במחירים נמוכים מאוד. כמו כן, ניתן להתקין אפליקציות שמבצעות זאת בקלות דרך הטלפון הסלולרי. בכתבה הבאה תוכלו להכיר מספר מכשירי האזנה שלא חשבתם שזה מה שהם עושים.

מכשיר האזנה שנראה כמו מטען

מדובר במכשיר האזנה שקולט האזנה בסביבה רחבה. הוא נראה כמו מטען USB שנכנס לחשמל ויש כיום בכל בית, כך שאף אחד ודאי לא חושד כי מדובר במכשיר האזנה. יותר מכך, לא ניתן לחשוד במכשיר הזה כי הוא באמת מטעין את הטלפון שלכם. זהו מכשיר שיש לו בפנים גם סים פנימי ומספר טלפון שניתן להתקשר אליו.

מכשיר האזנה נסתר ברכב

עוד מכשיר האזנה בצורת מטען הוא מכשיר האזנה נסתר ברכב. אתם חושבים שזה מטען שמתחבר למצת ובמקום זאת מדובר במטען שהוא גם מקליט. זהו מכשיר מאוד דיסקרטי ואיכותי ומאפשר להאזין למרחק של 10 קילומטר.

מכשיר האזנה בצורת שקע חשמל

מי יחשוד בשקע חשמל? אבל בהחלט יש מכשירי האזנה שנראים כך. יותר מזה, הם מאפשרים לבצע חיבור למקור חשמל ולכן קשה לחשוד בהם. הם שקטים מאוד, לא משמיעים רעשים כלל ולכן מאוד טובים בעבודתם.

מכשיר האזנה בעכבר אלחוטי

אם לא מאזינים לכם מהמחשב, יכול להיות שמאזינים לכם בעכבר המחשב. לעכבר למעשה מתווסף מכשיר ציתות קטן ולא נראה שפשוט מאפשר האזנה לא בעיה כלל.

מכשיר האזנה משחק

מכשיר האזנה שנמצא בתוך משחק של ילדים. זו יכול להיות מכונית או מטוס משחק של ילדים קטנים ובהם יש רכיב האזנה קטן מאוד. ניתן להציב אותו בחדר ולשמוע כל מה שקורה שם.

מחזיק עטים עם האזנה

יש לכם מחזיק עטים עם חלק של שעון דיגיטלי? יכול להיות שיש בו מכשיר האזנה. זה מכשיר האזנה מצוין למקומות עבודה. הוא נראה כמו מתנה שניתן לקבל מהבוס בעבודה ובזמן הזה הוא גם מאזין לכם.

מחשבון יד עם האזנה

עוד פריט משרדי שיכולה להיות בו האזנה הוא המחשבון. הוא נראה כמו כל מחשבון ומבצע את כל הפעולות של המחשבון, אך גם יש בו האזנה עם כרטיס סים וטלפון שניתן להתקשר אליו.

דובי תמים ומאזין

הדובי נראה לכם תמים? אז זהו שלא בטוח. בתוך הדובי יכול להיות מכשיר הקלטה שאתם לא מודעים אליו בכלל. ניתן להתקשר למספר הטלפון שבפנים ופשוט להאזין בזמן אמת למה שמתרחש. כל כך פשוט שאולי לא תאמינו שזה כך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים