פסטיבל אבו גוש בת”א

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

פסטיבל אבו גוש תל אביב 2023  – חוה”מ סוכות – 3/10-5/10/23

פסטיבל המוזיקה המסמל את בחוה”מ סוכות ה כבר למעלה מ 65 שנה, יערך בין ה 3-5 באוקטובר 2023.

פסטיבל אבו-גוש למוזיקה קלאסית, ג’אז, מוזיקה אתנית, של אמנים מובילים בישראל ובעולם ייחודי, באווירה פתוחה, חדשנית ומרעננת. פסטיבל אבו-גוש מתקיים מחוץ לאולמות הקונצרטים המסורתיים, באזורים המפיקים אקוסטיקה ייחודית.

תכנית הפסטיבל עשירה ומגוונת וכוללת מוזיקה עתיקה וחדשה ומוזיקת עולם מתרבויות שונות, לעיתים בשילוב עם תנועה, תוך הדגשת האותנטיות ואיכות ביצוע ללא פשרות. בשל שיפוצים הכרחיים בכנסייה בקריית יערים, הפסטיבל אבו-גוש נדד 2021, למרכז רבין בתל אביב וממשיך בכך גם השנה.

בואו  ליהנות ממגוון רפרטואר עשיר.  המופעים בפסטיבל מציעים מסע עשיר בצלילים וניחוחות אקזוטיים, שמטשטשים את הגבול שבין קלאסי לעכשווי – וריאציות גולדברג בנוסח ג’אז חדשני, כרמינה בוראנה, היצירה הדרמטית של קרל אורף, בעיבוד מקורי של אמן כלי ההקשה, תומר יריב, דידו ואיניאס, המיסה החגיגית הקטנה של רוסיני, ערב של ג’אז מניו אורלינס עם הרכב מוזיקלי ישראלי, מוזיקה ברזילאית, לטינית, איראנית, מוזיקת בארוק עד המוזיקה הרומנטית הקלאסית. לצד הקלאסיקה ניתן ליהנות ממוזיקה עממית, לאדינו, פולק וג’אז

פסטיבל אבו-גוש יתקיים בניהול נגן המוזיקה העתיקה עמית טיפנברון, הזמרים אלון הררי ויעלה אביטל כמו כן וועד מתנדב בהובלת ערן עובדיה ונעמי אשחר.

“כמו בשנתיים האחרונות גם השנה נתארח במרכז רבין ברמת אביב”,  מסביר עמית טיפנברון המנהל המוזיקלי נגן ויולה דה גמבה ומייסד תזמורת בארוקדה. “קיווינו שנוכל לקיים לפחות חלק מהקונצרטים בכנסיה אך לצערנו עבודות השיפוץ עדיין בעיצומן.  כמו בכל שנה, גם הפעם יצרנו מגוון גדול, מרתק ואיכותי של קונצרטים והופעות: מוזיקת בארוק, קלאסית, רומנטית, מדריגלים, זמרים סולנים ומוזיקה אינסטרומנטלית וכמובן טובי המקהלות שלנו”. ומוסיף כנער מקהלה שגדל בפסטיבל מאז שנת 2000 , זה עבורי כבוד וסגירת מעגל להפיק את הפסטיבל”. משתף אלון הררי, זמר קונטרטנור והמפיק הראשי של הפסטיבל. ” השנה השקענו ימים כלילות, על מנת להביא בפניכם תכנית מגוונת של קונצרטים עם מיטב האומנים מהארץ ומהעולם – יהיו מופעים של אומנים מהשורה הראשונה: מאיטליה, אנגליה, ארגנטינה, צרפת, אסטוניה ועוד.

 בין האירועים יהיו גם הופעות ללא תשלום ברחבי המתחם וליין הופעות ערב בגינה, מקו האופק של תל אביב, תוכלו לבלות  ולהנות עם כוס יין ומוזיקה חיה בשקיעה.

ההופעות יתקיימו בשלושה מוקדים: אולם לאה רבין הגדול, האולם העגול והאינטימי להרכבים קאמריים, וגינת טריגובוף בה יתקיימו הופעות בכל ערב תחת כיפת השמיים.

בארוקדה: פסטיבל אבו גוש צילום: טל שחר

בין אורחינו מחו”ל:

*הזמר מרקו ביזלי ונגן הלאוטה פרנקו פבאן מאיטליה

*כוכב האופרה הארגנטינאי אנריקה אלקנטרה עם כוכבת הגיטרה הנודעת באירופה ליאת כהן, נגן כלי ההקשה גלעד דוברצקי,

*רביעיית הג’אז של אנדרס מוסטונן מטאלין

*האופרה דידו ואיניאס של פרסל  ע”י אנסמבל ססיליה ותזמורת בארוקדה,

*המיסה הקטנה של רוסיני עם האנסמבל הקולי,

*אנסמבל פניקס

*נגן החליל הידוע אשלי סלומון מלונדון,

תזמורת הבארוקדה ואנסמבל נאיה עם יניב ד’אור בשילוב סגנונות בין מזרח למערב, אנסמבל טרמולו, המקהלה הקאמרית רמת גן , מקהלת הקיבוץ הארצי, הקונסורט הקולי הירושלמי, אלי ומפעל השוקולד, ערב הזמרת דבורה בנאסולי ועוד רבים וטובים!

ארבעת מרחבי הפסטיבל: אולם גדול, אולם קטן ואינטימי, גינת המתחם והמרפסת הגדולה הפתוחה לבריזה ולנוף.

מתחם חניה נגישים, נוחים וללא עלות

לצפייה בלוח הקונצרטים, ולרכישת כרטיסים לחצו כאן  לחצו כאן  להזמנות – 03-9385058

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים