בראסרי בציר 66 המומלצת מכפר תבור

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
בציר 66 מסעדת בראסרי ביקב כפר תבור

 בציר 66, מסעדת בראסרי –  בלב יקב תבור.

החידוש המרענן, מסעדת בציר 66 עברה מתיחת פנים, עם תפריט חדש, ת. כשרות, וצוות מלא אנרגיה ותשוקה לאוכל שכולו חומרי גלם איכותיים מתוצרת מקומית.

המסעדה בסגנון הנע בין בראסרי לדיינר אמריקאי, במובן הטוב של ההגדרה – גם ילדים יוכלו למצוא כאן אוכל, והפסטה כאן תענוג למבוגרים וגם לילדים. מיקום המסעדה במתחם היקב בכפר תבור,  אטרקטיבי למשפחות מטיילות רבות, ולרומנטיקנים שבינכם.

פטה כבד, מנה מנצחת במסעדת בציר 66
פטה כבד, מנה מנצחת במסעדת בציר 66

בגוגל בציר 66 מצוינת בטווח המחירים הבינוניים. יחד עם זאת, היא אחת המסעדות המשתלמות באזור, ואם תגיעו בזמן המתאים, תנצלו את העסקית ותקבלו תמורה עוד יותר ממצוינת לכספכם. מגוון מנות ראשונות ושתייה, במחיר העיקרית, שגם הוא כשלעצמו תמורה מצוינת.

 

אחד המבחנים הקשים למסעדה שהפכה לכשרה הוא הפטה כבד, לפיכך זאת הייתה הבחירה הראשונה למנות הפתיחה, והמקום עבר אותה בהצלחה רבה. חסרונה של החמאה לא הורגש כלל. זאת הייתה מנה מצויינת, עם איזון טעמים מעולה ורוטב של ריבת פלפלים אדומים מלמעלה במידה שהתאזנה יפה עם הכבד הנימוך והטוסטים הקטנטנים שליוו אותו. מרענן לקבל פטה כבד עם משהו שהוא לא ריבת בצל – מרענן ומוצלח.

פטה כבד: מסעדת בציר 66 צילום:

על האוכל מנצח השף רן שגיא ושותפו למסעדה גאנם כאיד שף אוטודידקט שהתחיל את דרכו כשוטף כלים, אך תשוקתו למטבח הביאה אותו ללמוד תוך כדי עבודה, ולפני בציר 66 שימש סו-שף ברוטנברג האגדית. את כישורי הצילחות גאנם ללא ספק מביא מרוטנברג, בשילוב כישורי בישול אשר גדלו על המסורת הדרוזית ועברו פיוז’ן בשיק אירופאי, וכבוד לחומר הגלם המקומי.

בציר 66 מסעדת בראסרי ביקב כפר תבור
בציר 66 מסעדת בראסרי ביקב כפר תבור

המסעדה יושבת במבנה אבן בסגנון כפרי, מקושט בגפנים, ומחלונה נשקף נוף גלילי טיפוסי.

המסעדה מגישה שלל מנות ראשונות במחירים שנעים בין 28 ש”ח לחציל קלוי בטחינת לימון וסלסל עגבניות פיקנטית, מגוון יפה של סלטים, וגם מנות קינואה ודג.

אני ובן זוגי, טעמנו את קוביות הבטטה והעדשים השחורות. מנה בטיבול ארומטי בניחוחות אסייתיים, מצטיינת באיזון טעמים נפלא בין המתיקות הטבעית של הבטטה, לבין העדשים, ומצולחתת באופן מעורר השראה ותיאבון.

מסעדת בציר 66 צילום: מערכת 106il

למסעדה מבחר של שלוש מנות צמחוניות פסטה, קציצות טופו, קבב עדשים (שלא טעמנו, אבל הוא נראה מעורר תיאבון עם ריח מעולה מהשולחן ליד), ומנת פסטה אלי אוליו מעוטרת בשקדים. קיים מגוון יפה ואטרקטיבי של עיקריות בשריות, כולל שתי מנות דג (סלמון ומושט), מניפת פיקניה ועוד

בציר 66 מסעדת בראסרי ביקב כפר תבור
מנת פילה סלמון, לצד אורז ושעועית. צילום: מערכת 106il

.טעמנו את פילה הסלמון בלימון – סלמון צרוב במחבת על פילאף אורז, עם לימון כבוש ועגבניות מיובשות. בהתחלה היה חשש מסויים משילוב הטעמים הזה – זאת מנה שיד לא מנוסה במטבח יכולה לפול בה בקלות. הלימון הכבוש עלול להיות תוקפני מדי ולהעיב על הסלמון. הסלמון היה עשוי במידה מדוייקת והרוטב ממעל מתאזן יפה עם טעמי הדג ועם האורז מלמטה. המתיקות של העגבניות המיובשות ממתנת במידה מדויקת את הלימונים הכבושים.

מסעדת בציר 66 צילום: מערכת 106il
מסעדת בציר 66 צילום: מערכת 106il

אחת ממנות הדגל של המסעדה היא נתח בריסקט עשוי בתנור בחום איטי במשך 14 שעות, ומאחר ובריסקט הוא אחד הנתחים החביבים עלינו, היה ברור שהוא יגיע לשולחן. הנתח מצטיין בנימוחות ומתיקות, ואין דרך טובה יותר לפנק כזה נתח מאשר 14 שעות בתנור בחום נמוך. הוא נאפה אט אט ברוטב של עצמו, ולקראת ההגשה פוגש את רוטב הטריאקי. השעות הרבות בתנור מקיזות ממנו את עודפי השומנים ששזורים לעיתים בבריסקט. זאת מנה מצויינת למי שאוהב בישול איטי ומתחבר למנות בשר מתקתקות. הפירה מהווה לו מצע מושלם – וכשיושב כזה נתח על פירה, ממש ממש לא צריך להוסיף חמאה לתפוח האדמה.

המלצה של רות מסעדת בציר 66 ביקב כפר תבור

הרגשנו עמוסים אך אי אפשר בלי מנה אחרונה של קפה ועוגה. מה בחרנו? תכנסו למסעדה ותטעמו, בהחלט הנאה צרופה!

מסעדת בראסרי בציר 66 המומלצת מכפר תבור.

להזמנות:  04-883-2665

כתובת: שדרות קק”ל, כפר תבו

בסמוך לבציר 66 חנות “שקד” המעולה, והמכונה ” האגוז העצבני” עם מיטב סוגי המרציפן, בשלל מני אגוזים ומתוקים ועוד הרבה דברים טובים, במיוחד לשוחרי בריאות וצמחוניים. חנות שתמיד כייף לחזור אליה, ולחזור ממנה עם שלל רב הביתה.

להזמנות: 04-676-9093 ולהשלמת הפינוק תספורת במספרת המעצב אדיר טרבלוס להזמנות: 050772258, וחנות היקב הצמודה. כשהכול נקי, ומטופח צופה לנוף הגלילי הנגלה אלינו מכל עבר.

להמלצות על מתכונים  לחצו  

להמלצות על מסעדות וקולינריה לחצו

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים