טרנדים בעולם החצאיות לשנת 2023

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חצאית היא מפרטי הלבוש הנשיים הפופולריים ביותר מאז ומתמיד (אם לא נחשיב לרגע גברים סקוטיים) ומאפשרת יצירת חיבורים עבור לוק ייחודי במגוון סגנונות אופנה וסטייל. בשונה משמלה היוצרת לרוב לוק מובנה, החצאית שמהווה את המעטפת התחתונה, יכולה להפוך לפריט הדומיננטי בלוק או לפריט משלים, כך שהיא מותירה בידיך מקום לשילובים אופנתיים ומעניינים בכל ימות השנה.

בדומה לפריטים אחרים בעולם הסטייל והאופנה לנשים, גם החצאיות עברו ועדיין עוברות אבולוציה מתמדת, כאשר מעצבי האופנה עושים לילות כימים בכדי לעצב, להמציא ולהציג סגנונות וגזרות חדשים, תואמי סגנון חיים ואקלים, לצד קאמבקים מרשימים מן העבר של חצאיות רטרו שמסרבות להיפרד מאתנו. ריכזנו עבורך כאן כמה טרנדים בולטים של חצאיות נשים , בעיקר כאלו שתרצי ללבוש בקיץ 2023:

  • חצאית דנים – חצאיות דנים הן למעשה שדרוג של ג’ינס בד דנים, ג’ינס מאריג ייחודי וגמיש, בעל צבע משתנה בשני צדי האריג. כאשר ג’ינס הדנים כיכב בכל מגזין אופנה, היו מי שכבר לקחו את האריג הייחודי לתוכנות העיצוב ולמתפרות, ויצרו גרסה משודרגת ונשית של חצאיות ג’ינס צעירות, באורכים ובגזרות משתנות. אחת הגזרות הפופולריות של ג’ינס זה היא חצאית בגזרה ארוכה, בסגנון צמוד הכוללת פתח צדי. גמישות הבד יוצרת מראה ותחושה קלילה למרות הגזרה הצמודה, והחצאית מתאימה ומשתלבת במראה היום יומי, הנקי והקלאסי.

 

  • חצאיות עור – חצאית עור נחשבת לחצאית של “הילדה הרעה”, הצעירה פורצת הגבולות, וגם של האמא שלא עושה בדיוק חשבון. האופנה בימים אלו מדגישה את חצאיות העור הקצרות, הצמודות והמבריקות, במראה נקי, מרופט או עם רוכסן כסוף ובולט לאורכה, לקביעת היקף החשיפה והסגירה. חצאית עור משדרת בכל כוחה סקסיות, דומיננטיות וסגנון מוקפד ששום פריט בו לא נבחר במקרה. ניתן לשלב חצאית עור עם טי שרט לבן בגזרה צמודה, בליווי שרשרת ארוכה או פרטי אקססוריז נוספים, עם חולצה מכופתרת הדוקה האסופה בתוך החצאית ואף עם פריטים אמיצים יותר, דוגמת חולצת טופ סטרפלס, חולצה מנומרת ואחרות.

 

  • חצאית A– חצאית בגזרה הדומה לאות A, ומכאן שמה, המספקת מעטפת צמודה באזור המותן ומתרחבת מטה. חצאית A מגיעה באורך מידי או מקסי, ומתאימה לנשים רבות בעלות גזרה עגלגלה ורגליים רזות. חצאית זו היא בבחינת פריט אופנה הכרחי בארון, כאשר לאחר שהתרגלנו לחצאיות A קלאסיות ושחורות, בקיץ הנוכחי נראה יותר ויותר חצאיות בגזרה הזאת בסגנון קפלים, בצבעי חרדל, וורוד עתיק, ורוד בהיר, קרמל וגוונים נוספים.

 

  • חצאיות סאטן – חצאיות סאטן הן חצאיות יותר קלילות וקייציות מבד דק, רך ונעים למגע, אשר משתלבות נהדר בגזרות רחבות ובמראה מתנפנף, כמו גם בגזרת מעטפת המתאימה את עצמה למבנה הגוף. חצאיות אלו מגיעות לרוב במגוון הדפסים צבעוניים ויוצרות לוק שיקי ואופנתי, במראה יום יומי.

בחירת חצאית מתאימה עבורך היא קודם כל בחירה הנוגעת למבנה הגוף, להדגשת היתרונות הטבעיים, לנינוחות ולסגנון הלבוש. רצוי תמיד להחזיק בארון חצאית קלאסית במראה נקי, בצבע סולידי ובגזרה מחמיאה, ולהשתמש בה כבסיס למגוון סגנונות לבוש והתאמות עיצוביות. אנחנו יכולות להמליץ לך להציץ בדגמים החדשים והשיקיים מתוך קולקציית חצאיות 2023 של “סיסטרז”, לחצי כאן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים