‘קשת רפואה’, נעים להכיר! מרכז מומחים רב תחומי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
קשת רפואה מרכז מומחים רב תחומי חדש צילום יחצ

‘קשת רפואה’, מרכז מומחים רב תחומי לשירותי רפואה פרטית נפתח לאחרונה במבשרת ציון. המרכז מספק מעטפת שלמה לשירותי רפואה והכל תחת קורת גג אחת,

השבוע נכחתי באירוע השקת חטיבת האסתטיקה של מרכז ‘קשת רפואה’ בה הוצגה התפיסה והגישה הטיפולית הייחודית, לצד מגוון הטיפולים האסתטיים החדשניים המוצעים.

הביקוש להראות צעירים וצעירות יותר, לצד החידושים המרשימים בתחום האסתטיקה יצרו פריחה כלכלית בתחום, אך לצידה מגוון ליקויים, קיים צורך הכרחי בהתמחויות שונות למקסום התוצאות!

ב’קשת רפואה’, החטיבה לטיפולי אסתטיקה הוליסטית יעוץ, הכוונה ומענה מושלם, מכל מגוון ההיבטים הנדרשים לכך: כירורגיה, עור, ועיניים, ב’קשת רפואה’ צוות מומחים שונים לטיפול בנפרד ובמשולב יחד באותו מקום – במרכז הרפואי הפרטי בחטיבת קטגורית האסתטיקה.

בצילום: צוות המומחים של קשת מרכז מרפואי מבשרת ציון 

ד”ר עידו ליסי, כירורג פלסטי, מומחה בתחומו להזרקות וניתוחי הפנים.

פרופ’ טלי צ’רנוביצקי, רופאת עור, מומחית לכל בעיות העור ולכל סוגי העור

ד”ר אודי רייך, רופא עיניים, מומחה באוקולופלסטיקה (פלסטיקה של העין). לניתוחי סילוק עודפי עור בעפעפיים

ליאורה הלר המייסדת והשותפה לחזון ולניהול, מעוררת השראה, ליאורה בעלת רקורד מרשים בתחום ניהול מרפאות, בעבר שימשה כמנהלת  אדמיניסטרטיבית של מרכז רפואי בילינסון מקבוצת כללית ולאחר מכן כמנהלת אדמיניסטרטיבית של המרכז השיקומי הנודע רעות.

בעידן בו מחכים לקבלת תור לרופא זמן רב, והפניה של רופא לרופא, ולכל תחום בנפרד גם כשהתחומים נושקים ומחייבים תקשורת בין סוגי הרופאים השונים.  כאן השכילו להבין בצורך בהקמת מרכז רפואי המשלב צוות רופאים מומחים שונים, אשר יחד מעניקים מענה וטיפול מתקדם ממומחים בתחום. 

ליאורה ציינה את יחוד המרכז: “החזון שלנו להציע ללקוחותינו רפואה איכותית. רפואה המשלבת את כל צרכי הטיפולים הנדרשים בתיאום, כאלו השייכים לעולם הרפואה הקונבנציונאליים יחד עם טיפולים מתחום הרפואה המשלימה כמו נירולוגיה פיזיותרפיה, טיפולי גלי הלם, טווינה, דיקור סיני ועוד. המטופל בו זמנית יכול לקבל יעוץ מהם הטיפולים המתאימים  וכל אלו יחד מוצעים במקום אחד בקשת רפואה”.

דיוקן עצמי - הטיפול מילוי בקצוות בסמוך לשפתיים, שימוש ברסטילן, לשמחתי הבחירה המועדפת עליי
דיוקן בפרופיל- הטיפול מילוי בקצוות בסמוך לשפתיים, שימוש ברסטילן, לשמחתי זו הבחירה המועדפת עליי

אני בפרופיל- הטיפול מילוי בקצוות בסמוך לשפתיים, שימוש ברסטילן, לשמחתי זו הבחירה המועדפת עליי

בהשקת חטיבת האסתטיקה הציגו הרופאים העומדים בראשה:  ד”ר עידו ליסי, כירורג פלסטי, פרופ’ טלי צ’רנוביצקי, רופאת עור, וד”ר אודי רייך, רופא עיניים, מומחה באוקולופלסטיקה (הפלסטיקה של העין), את חשיבות העבודה המשותפת ביניהם על מנת שהמטופלים יקבלו את המענה המושלם לצרכיהם.

במהלך האירוע הדגימו הרופאים את הטיפולים החדשניים מתוך ידע וניסיון לאורך השנים של כל אחד מהם, לצד שימוש במכשור מתקדם ובחומרים מותאמים, בהתאם לצרכים של כל מטופל ומטופל. אני התנדבתי להיות אחת מהם כי עבורי אני תמיד בוחרת את הטובים ביותר.

קשת רפואה מרכז מומחים רב תחומי חדש במבשרת

המלצה של רות, גרים באזור ירושלים, ‘קשת רפואה’ כדאי להכיר. לרגל הפתיחה 10% הנחה, אבל ביננו כשמדובר בהשקעה להראות יפה המחיר לא ממש קובע, אלא התוצאה.

המגרסות 1 מבשרת ציון, טלפון: 073-3214111  אימייל: [email protected]

אתר קשת רפואה: https://keshet-refua.co.il/

נ.ב. ל’קשת רפואה’, חטיבות טיפול נוספות כמו בתחום האורתופדיה קיים  מכון פיזיותרפיה, לצד טיפולי רפואה משלימה כמו דיקור וטווינה, לצד טיפול בגלי הלם, המרכז עובד עם חברות ביטוח פרטיות, כך שמומלץ לבדוק את המלצתי ולפנות ל קשת רפואה’

לטיפים והמלצות לצרכנות נבונה  נבונה לחצו

 

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים