מהי הפנטזיה שלכם?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
מלאכיות עליון, נעמה בר שירה, המלצה של רות

הפנטזיה של נעמה  כבר יצאה לאור, בספר “מלאכיות עליון”  השני מסדרת ספרי הפנטזיה.

כל חובב הז’אנר חייב להכיר ולקרא.

קרדיט צלום: שירה מלכה

באירוע השקה  חגיגי  שנערך בסינמטק תל אביב לספר “שער הצללים” הספר השני בסדרת ספרי הפנטזיה הישראלית  ” מלאכיות עליון ” של הסופרת נעמה בר שירה  נכחו עשרות אנשים המקורבים לז׳אנר הפנטסיה הישראלית. לצד סופרים וכותבים נכחו גם אנשי תקשורת, סוקרי ספרות אשר  הרימו כוסית לכבוד הספר החדש, ונהנו ממופע אמנותי בשירה של ינון בר שירה, מקור השראתה ובן זוגה של הסופרת המוכשרת, לצד דמויות מחופשות למלאכיות, ויהודית קגן, הרצתה על הפנטזיה  במסורת ישראל ובתנ”ך.

גולת הכותרת, נאומה המרגש של הסופרת נעמה על תהליך הכתיבה, הדמויות לספר, ההתלבטויות בכתיבת, ובעיצוב הדמויות. הספר עוסק בצעירות שמגלות שהן בעצם גלגול של מלאכי העליון.

 סימניות לרכישה

הסופרת נעמה בר שירה ציינה:  בתור ילדה ונערה כתבתי המון ספרים וסיפורים אבל אז הגיע עשור שלקח אותי לסוגי כתיבה אחרים כמו כתיבת מחזות, עבודות אקדמאיות, מחקרים ובעיקר התמקדות בנושאים אחרים כמו הקמת המשפחה, ועסק משפחתי משותף.

אחרי עשור יוצא לאור ספר מז’אנר אשר עוסק בשאלות שהעסיקו גם את הסופרת בעצמה כפי שציינה: “הרבה בחיים, המשמעות של שליחות, בחירה חופשית, מה ומי מגדיר מה הוא “נכון” וצודק ובעיני מי? בספר יש חלקים מהנשמה שלי, חלק שמורכב מהחוויות שאני עברתי מעורבבות בתוך עולם הפנטזיה, חלק מחוויות שאנשים קרובים אלי עברו, חלק שאבתי מהעולם מסביבי. חלק מהמקורות הגיעו מהתואר שלי בו צללנו לעומקים וחקרנו את התנ”ך ומגוון של כתובים, חקרנו את ההיסטוריה של העולם, את התרבות מסביבנו, הפלגנו לארצות רחוקות ולמדנו על ההיסטוריה והאמונות שלהם. חלק הגיע מעולם התיאטרון ולא פעם אפשר למצוא השפעות ממחזות, הצגות, וסרטים בכתיבה שלי. וחלק הגיעו מהילדות שלי, חוויות שלי, סיפורים ששמעתי, ספרים שקראתי, אמונות מהבית.

יח”צ: אתי סנגור

ז’אנר: פנטזיה  להשיג בחנויות הספרים.

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים. להצטרפות לקהילת צמיד לחצו

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים