סוגי ברזים למטבח

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

העובדה שברז למטבח הוא מוצר “מאסט”, איננה אומרת שהוא לא צריך להתכתב עם העיצוב הכללי של הבית והמטבח, או ליצור זרימה (תרתי משמע) בין המראה החזותי, לפונקציונאליות שלו.

הבחירה אינה קלה

הבחירה מבין מגוון הסגנונות הקיימים בשוק, אינה העיקר, משום שברזים למטבח, אינם משמשים כמראה עיצובי בלבד, אלא צריכים גם לתת מענה לצרכים.

לומר שבזה מסתכמים השיקולים? ובכן ממש לא! צורתו של הכיור, גם היא משפיעה על סוג הברז, על שיטת התקנה ועל פרופורציה, לשוות מראה מאוזן.

11 סוגי ברזים למטבח

האמת שניתן לתאר סוגי ברזים למטבח, כקטגוריות, שכן, בכל קטגוריה קיימות דוגמאות שונות, חומרים שונים, צבעים שונים ועוד.

  1. ברז עם ידית אחת – הברז מתאים למקום מוגבל, ולשימוש יחיד ופשוט. הידית נעה למעלה ולמטה למעבר טמפרטורה, ולצדדים, לשליטה בזרימה.

את הברז ניתן למצוא במגוון סגנונות וחומרים, והוא לאו דווקא משדר מינימליזם.

  1. ברז עם ידית כפולה – הברז מתאים לחללים גדולים יותר, ומתאפשרת בו בקרת טמפרטורה. הברז מתאפיין בברז נפרד למים חמים וברז נוסף למים קרים, באופן כזה, בקרת הטמפרטורה של המים, מדויקת יותר.
  1. ברז מילוי סירים – הברז מתאים למטבח שיש בו שני כיורים או כשנדרשת אספקת מים נוספת. ברזים למטבח מהסוג הזה, לרוב מותקנים על הקיר. ניתן לדחוק אותם לאחר כשהם מפריעים או לשלוף אותם החוצה, בכדי למלא סירים.
  1. ברז גשר – מתאים ביותר לכיורים גדולים וכפולים. לברז ידית נפרדת למים חמים וידית נוספת למים קרים, והן מחוברות בצינור אופקי. העיצוב שלו ייחודי אך הוא מחייב שלושה חורים לפחות בשולי הכיור.
  1. ברז צוואר אווז – מתאים לכיורים פתוחים וגדולים ולשטיפת כלים גדולים. הברז בעל קשת גדולה האנכית לכיור.
  1. ברז פיה ישר – מתאים לכיורים בתוך הארונות, בעלי מרווח וגובה מעטים. הברז ניתן לרכישה במגוון גדלים כך שהוא מתאים גם לכיורים קטנים וגם לגדולים.
  1. ברז פיה נשלף – מתאים לכיורים גדולים ואף לכיורי כביסה. הוא נועד לשמש כברז קבוע בעל אופציית שליפה, כך שניתן לשטוף את הכיור והמשטח וכן כלים כמו תבניות. הברז הנשלף לרוב מאופיין בשני מצבים, זרימה רגילה, וראש מקלחת.
  1. ברז פיה נשלף כלפי מטה – מתאים מאוד לכיורים עמוקים ולשטיפה. הברז מספק יכולת תמרון, שטיפת הכיור, המשטח וכלים גדולים.
  1. ברז ללא מגע – מיועד להקלה על השימוש ובעל ידית לשמירה על הטמפרטורה. הברז שומר על כיור נקי ואין צורך לגעת בו בידיים. הוא מעט יותר יקר, אך הוא יכול גם לפעול על פי קול.
  1. ברז מגע – מתאים לנגישות נוחה וחיסכון במים. הברז מופעל על ידי לחיצה ואילו ידית קטנה כלולה, לשליטה על הטמפרטורה. מתאים לתפעול על ידי ילדים וגישה קלה ומהירה.
  1. ברז נייח – מיועד לכיורים קטנים ולפעולה אחת. אינו זז או מסתובב.

    בשיתוף איזיטאפ עולם של ברזים לבית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים