גזיבו מתקפל של חברת אומברה – כל היתרונות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מחפשים פתרון הצללה וקירוי עם המון יתרונות שלא קיימים בפתרונות הצללה אחרים? לחברת אומברה שמתמחה בסוגים שונים של גזיבו, יש מה להציע לכם! אחד הפתרונות הטובים ביותר הם גזיבו מתקפל שכעת נמנה את כל היתרונות הייחודיים שלו. 

  • גזיבו מתקפל המאפשר ניידות

אחד היתרונות הכי גדולים של גזיבו אלומיניום מתקפל, זו היכולת שלו להתנייד בקלות. מדובר על מוצר שניתן לקיפול בכמה דקות, ללא כל בעיה ושניתן לקחת אותו יחד אתכם. אם נשווה אותו לפתרונות הצללה אחרים שאינם ניידים, הרי שאם אתם עוברים דירה, הם נשארים במקום. במקרה של הגזיבו המתקפל זה לא כך ואותו אתם יכולים לקחת יחד אתכם ולבנות מחדש במרפסת או הגינה של הדירה החדשה. 

  • גזיבו מתקפל המאפשר אחסון

עברתם לדירה שאין בה מרפסת או גינה ואין לכם צורך כרגע בפתרון הצללה? עם גזיבו מתקפל אין זו בעיה. ניתן לקפל אותו בכמה דקות ולאחסן במחסן עד הרגע שתזדקקו לו שוב. זהו אחד היתרונות הכי נוחים עבור אנשים ששוכרים דירות. מדובר בהשקעה מעולה שנשארת אתכם לאורך זמן ומתי שאתם רק רוצים. 

  • גזיבו מתקפל שלא מצריך היתר בניה

פתרונות הצללה קבועים כמו פרגולה, מצריכים פעמים רבות היתרי בניה, במיוחד אם מדובר בפרגולה שמטרתה יצירת אזור חניה לרכב. עם גזיבו מתקפל אין לכם את הבעיה הזו. מדובר בפתרון נייד ופריק שלא מצריך אישורים מיוחדים. תמיד ניתן להחליט מתי לפרק אותו ומתי להרכיב מחדש. 


  • גזיבו מתקפל שניתן לקחת לים

אוהבים את הים, לטייל ולעשות קמפינג? גזיבו מתקפל הוא פתרון ההצללה הטוב ביותר לכך. הוא נכנס בקלות לרכב, ניתן לבנייה מהירה בכל מקום, הוא מייצר לכם אזור הצללה רחב יחסית, ניתן לשים מתחתיו מחצלת והוא עמיד לתנאי חוץ.

כמה יעלה לכם גזיבו מתקפל?

העלות של גזיבו מתקפל משתנה בהתאם לגודל הגזיבו שתרכשו. תוכלו למצוא גזיבו כזה בעלות של 1000 שקלים וגם גזיבו המגיע לעלות של 4000 שקלים. חשוב לבדוק מהם הצרכים שלכם מהגזיבו? איזה גודל מדויק אתם צריכים? האם אתם מחפשים רק פתרון הצללה או שאתם מעוניינים גם בקירות המאפשרים קירוי? כיום יש כל כך הרבה סוגים וחשוב להתאים את הסוגים לצרכים שלכם בגינת הבית או בטיולים שלכם. 

אם אתם מחפשים לרכוש פתרון הצללה וקירוי מצוינים, גזיבו הוא הפתרון המושלם לכך. כנסו לעמוד המכירה של גזיבו מתקפל ורכשו להנאתכם. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים