מלב אל ל”ב

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

כולנו נרתמים ונלחמים למען הילדים, ילדים שרק מבקשים להמשיך לחיות וליהנות מאיכות חיים, כמוני כמוך, כמו כל הורה למען ילדו. במופע הגאלה השנתי של “עמותת ל”ב- להילחם ביחד” אתם מוזמנים להעניק תרומה שכל הכנסותיה הן קודש לחולים ומשפחותיהם. מעבר לסיפוק מהנתינה, צפויה לכם הנאה ממופע של הזמר ליאור נרקיס שמגיע במיוחד לשם כך לעיר חיפה.

אירוע ההתרמה, ב-15 לפברואר 2023 מרכז הקונגרסים חיפה, במעמד ראש העירייה  עינת קאליש. לרכישת כרטיסים 04-8377777

מכירת הכרטיסים לאירוע ההתרמה השנתי של עמותת ל”ב בעיצומה, אתם מוזמנים לרכוש כרטיס תרומה ומופע של הזמר האהוב ליאור נרקיס. 

הופעתו של הזמר ליאור נרקיס, מאפשרת לעמותה לסייע ולהוציא לפועל משימות רבות ערך, עבור  אותם ילדים אשר חלו בסרטן, ולבני משפחתם.

לרכישת כרטיסים למופע 04-8377777

עמותת ל”ב- אשר מלווה ומעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם הוקמה בשנת 1991 . עמותת ל”ב מנוהלת בהתנדבות מלאה על ידי קבוצת הורים, בראשם ברנרד זיטוק, אשר ילדיהם חלו בסרטן וטופלו ביחידה ההמטו אונקולוגית לילדים במרכז הרפואי רמב”ם חיפה.

באמצעות ובזכות רכישת כרטיסים להופעה, ניתן לקיים פעילויות שונות ומגוונות לאורך השנה,  טיולים בארץ ובחו”ל אשר מסייעים להטעין מצברים באנרגיות חדשות, לעזוב את אווירת הנכאים בבית החולים, את הדאגות בבית, את הפחדים והחששות- ולשכוח מעט מהכל. הריגוש שהם חווים בטיולים ובפעילויות ההעשרה והבילוי, מהווה בסיס לתקשורת חברתית ושיתוף במשהו עמוק אשר מחבר בין חברי המשלחת הענקית והמיוחדת. במהלכן באמצעים בלתי פורמליים, תומכים הילדים החולים אחד בשני, כמו גם הוריהם זה בזה.

לרכישת כרטיסים למופע 04-8377777

המטרה משותפת לכולנו, להעלות חיוך על פניהם של הילדים החולים ומשפחותיהם, לגרום להם אף לרגע אחד- לשכוח מהשגרה הקשה בה הם חיים ולהפיח בהם כוחות מחודשים, בחזרה למאבק היומיומי עד לניצחון המיוחל על הסרטן, על הכאב, ומתן אמונה אמיתית בעצמם ובעתיד

לדברי מוטי וגנר, מנהל הפרויקטים של העמותה: “אירוע ההתרמה השנתי הינו אירוע רב משמעות שאין כמותו והוא בעצם מאפשר לנו לפעול כל העת וללא תמורה, כל ההכנסות מערב זה נועדו לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם.

לתרומה כללית: עמותת ל”ב- להילחם ביחד, בנק הפועלים סניף 716, שד’ הגעתון 37, נהריה, מס’ חשבון 222225 מוכר כתרומה לפי סעיף 46, לפקודת מס הכנסה

להצטרפות לקבלת הטבות, המלצות לאירועי פנאי תרבות ונופש עבור קהילת צמיד (ארצי) בלבד, ישירות בווטסאפ לחצו

 

 

צילום: יח”צ לימור כרסנטי.

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים כבר מעל 10 שנים.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים