5 המתנות הכי מפנקות לאישה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בין אם אתם מחפשים מתנות ליום האישה, מתנה לבת זוג, לאמא, לחברה טובה, לאחות יקרה או אפילו לקולגה, מתנות לאישה הן אף פעם לא בחירה קלה. הרי אתם רוצים להפתיע, לא להיות קלישאתיים, לקלוע בול וכמובן – לפנק. 

אז איך בוחרים מתנות מפנקות שאף פעם אי אפשר לפספס איתן? יש לנו כמה רעיונות מפנקים במיוחד, שאין סיכוי שנשים יבקשו עבורן פתק החלפה… 

מדוע נהוג לתת מתנה מפנקת לאישה?

יש הרבה סיבות למה לתת מתנה מפנקת לאישה. בין אם יש לה יום הולדת, בין אם אתם מחפשים מתנות ליום האישה או ליום נישואים, בין אם היא עברה אירוע חשוב, סיימה לימודים מאתגרים, עברה לידה, אתם רוצים להוקיר לה תודה על משהו שעשתה עבורכם או אפילו סתם כי בא לכם לפנק אותה אחרי תקופה קשה ולחוצה.

קרדיט תמונה: FREEPIK

הסיבה שבוחרים במתנות שהן על הצד המפנק של הסקאלה היא שהרבה נשים זקוקות לפסק זמן, עצירה ורוגע בחיי היומיום הלחוצים ובג’אגלינג בין ילדים, קריירה, זוגיות וחיי חברה!

5 המתנות הכי מפנקות לאירועים שונים

בין אם אתם מחפשים מתנות ליום האישה, מתנות ליום הולדת או מכל סיבה אחרת, קבלו את 5 המתנות הכי מפנקות בסביבה: 

  1. יום כיף בספא – כשחושבים על פינוק, אחת המתנות הראשונות שעולות בראש היא כמובן עיסוי מפנק ומרגיע שמשחרר את כל המתחים והלחצים של חיי היומיום. אם אתם מחפשים מתנות מפנקות, יום כיף בספא הכולל ג’קוזי, בריכות, ארוחת בוקר ועיסוי הוא לגמרי בחירה שאי אפשר לטעות איתה.
  2. חופשה – אם אתם רוצים לקחת את הפינוק צעד אחד קדימה, בחרו בחופשה. חופשה זוגית בצימר מפנק או במלון שווה, אפילו רק ללילה אחד, יכולה להיות המתנה המושלמת שנותנת לה הפוגה מהיומיום וממלאה אותה באנרגיות להמשך השנה. 
  3. יוגה – מתנה מפנקת נוספת יכולה להיות מתנה ש”תכריח” אותה לנשום רגע אוויר ולהתנתק מהעבודה הקשה. מתנה כזו יכולה להיות שיעורי יוגה, פילאטיס או סדנאות מדיטציה וטיפולי וואטסו. אם היא פחות מתחברת לזה, אז אפילו אימוני כושר או תכנית בריאות לניקוי הגוף! 
  4. מתנה שעוברת בבטן – יש נשים שהפינוק האולטימטיבי עבורן הוא אוכל טוב או קינוח מושחת. עבורן, המתנה המושלמת והמפנקת ביותר יכולה להיות ארוחת ערב במסעדת יוקרה טובה, ארוחת בוקר עשירה, פיקניק בטבע, גבינות ויין ביקב בוטיק או בראנץ’ מפנק! 
  5. קרמים שווים – לצד כל החוויות הנהדרות הנ”ל, ישנן נשים שיעדיפו מתנה כמו ערכת קרמים שווה או ערכת שמנים מפנקת לבית. תוכלו לשלב גם מוצרי טיפוח ואיפור וכן נרות ריחניים או פצצות אמבטיה לפינוק מקסימלי בנוחות של הבית.

מתנות ליום האישה, ליום הולדת או סתם כי בא לכם – אלו המתנות הכי מפנקות לאישה

לא משנה מה הסיבה למתנה, אי אפשר לטעות עם אחת המתנות הנ”ל. המתנות האלו יעזרו לאישה שאתם אוהבים לקחת פסק זמן, להקדיש זמן לעצמה, להירגע ולהתפנק, ותחזיר אותה עם כוחות מחודשים!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים