ספרים חדשים על המדף

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
ספרים חדשים שיצאולאור

הספר “הקטליסט” – איך לשנות את דעתו של כל אחד  – ג’ונה ברגר

תרגום: שאול לוין, עריכה: הלית ינאי לויזון

ספר שכל מי שרוצה להיות איש שיווק ומכירות/ איש עסקים/ איש תקשורת, חייב לקרא את הקטליסט, הספר מציג גישה מהפכנית לשינוי. שינוי מוצלח אינו מתרחש באמצעות דחיפה חזקה יותר או באמצעות השקעת אנרגיה רבה יותר. הוא מתרחש על ידי אמירת הדברים הנכונים: סילוק מחסומים, התגברות על התנגדות וצמצום החיכוך תוך הנמכת המשוכות המונעות פעולה. ברגר חושף חמשה גורמים סמויים המעכבים שינוי, ואיך ניתן למתן ולשכך אותם כדי להתניע שינויים.

בתחילת 2018 הייתה לפרוקטור אנד גמבל בעיה קטנה של יחסי ציבור. אנשים התחילו לאכול את טבליות הכביסה החדשות ששיווקה. הם ניסו להזהיר את הציבור, אבל המאמצים הובילו לתוצאה הפוכה, ומספר המקרים שהצריכו טיפול יותר מהוכפל. מכאן, ניתן להסיק כי חשובה תחושת האוטונומיה והבחירה של כל אדם. וישנם הרבה כוחות מפתח שמעודדים אינרציה, חוסר ודאות, ושמירה על הסטטוס קוו.

להשיג בחנויות הספרים, מחיר: 118 ₪

*****************************

הספר “משחקי כוח” סיפורה של טסלה (אילן מאסק), ההימור של המאה – טים היגינס

תרגום: עפר קובר, עריכה: הלית ינאי לויזון

במשך יותר ממאה שנה נעשו ניסיונות לייצר ולשווק מכוניות חשמליות, כולם נכשלו. למרות היסטוריית הכישלונות, אילון מאסק וקבוצה קטנה של מהנדסים ויזמים מעמק הסיליקון ראו במכונית החשמלית הזדמנות לשינוי בתעשיית הרכב. על מנת להתחרות בענקיות הרכב, הם שאפו ליצר מכונית מהירה, סקסית, מלוטשת וטכנולוגית יותר מכל מכונית אחרת על הכביש. אלו תכונות נדרשים מאדם כדי להצליח להגשים חלום?טים היגינס הכתב, מנסה לשרטט את דמותו של מאסק, האם הוא אנדרדוג? אנטי גיבור? רמאי? או שילוב של שלושתם. שאלה רלוונטית במיוחד לאור השבועיים הסוערים שעברו על טוויטר תחת הנהלתו.

טים היגינס, כתב הוול סטריט ג’רנל, מתחיל בקורותיה הסוערים של טסלה בתחילת שנות ה-2000

להשיג בחנויות הספרים, מחיר: 118 ₪

*****************************

הספר “כתבנו מנחם ( בוקי) הדר” 

עריכה: אביבית משמרי

מוקי הדר כתב חדשות מזה 40 שנה, כתב השטח ועורך “בוקר טוב ישראל” ב”יומן”,”מבט שני” ועוד.. זכה בפרס רשות השידור על הסרט התיעודי “רחוק מהעין רחוק מהלב” אלו חלק מקורות חייו האינטנסיביים, הספר מציג מבחר טורים אישיים, סיפורים מהקופסא, בעין בוחנת וושים עיתונאים מחודדים, מוקי מתעד את המתרחשש בשטח ופורש אותו לפיננו בהקשרו הרחב, דרך הפילטר הסוביקטיבי שלו,על אירועים לאומיים וגלובליים ההופכים לסיפור מרתק, מלא הומור וחמלה, שקשה להניח מהיד. ספר חיוני למבקשים להתחקות אחר הדרך שעברה החברה הישראלית בעשורים האחרונים, הספר שופע תובנות על הפוליטיקה, החברה והמצב הישראלי בכלל. ומומלץ לסטודנטים לתקשורת וליועצי תקשורת בתחום חברתי פוליטי.

מחיר: 80 ₪

להשיג בחנויות הספרים

*****************************

הספר “מחשבות על תקשורת” – דני קיפר

הכתב, לשעבר עיתונאי, דובר עיריית תל אביב מציג שיחות, וראיונות עם עיתונאים מוערכים כמו בן כספית, נחום ברנע, אמנון אברמוביץ, זיו קורן, בוקי נאה, יח”צ יגאל גלאי,ועוד…הספר מתמקד בנושאים המעסיקים כל עיתונאי או בלוגר כיום, על מהפכת התקשורת, המהפכה הטכנולוגית שנערכים בכמה מישורים ויוצרת שיח על מגוון נושאים, כמו המלחמה על התוכן והעברתו לציבור, הקשר בין תקשורת ופוליטיקה ועוד. מומלץ לסטודנטים לתקשורת או יועצי תקשורת

עורך: אילן גטניו

מחיר מומלץ: 98 ₪               להמלצות על ספרים נוספים לחצו

*****************************

הספר: “כחול-לבן, אדום-צהוב”

יומן מסע של מנהל ישראלי בסין, מניח זרקור מעמיק כדי להבין את הסינים,  עיסוק בפוליטיקה הגלובלית מחייב הכרת התרבות, לקידום עסקים, לטיול או לסיקור. הספר עונה על השאלות כיצד להתנהל עסקית במדינה שבה ציות הוא אבן יסוד, הביקורת אינה מקובלת, האם הסינים חרוצים או עצלים? תחמנים או הגונים? ירוקים או מזהמים? שוביניסטים או פמיניסטים? מה ההבדל בין אי-הסכמות לאי-הבנות, איך מנהלים ישיבה עם סינים, ומתי כדאי להוסיף בדיחה לשיחה? היכן וכיצד מיישבים מחלוקות עסקיות בסוף יום? איך זוכים לאהדה בסעודת ערב? מהי המעטפה האדומה? מתי תשורות מקובלות, ומתי הן הופכות לשחיתות? מה הסינים חושבים על ישראל? מה מקום המשפחה בחיי היום-יום?

בהפגנת כבוד הדדי והבנת האינטרסים של השותף הסיני, חשוב להכיר בתחושת האתנוצנטריות  הסינית סין כמרכז העולם, לעומת שאר העולם הוא משאב לידע ופוטנציאל עסקי כלקוח למוצריה. הספר מראה כיצד לבנות מערכת יחסים סובלנית עם הסינים לקבלת השונה, ואיפוק תכונות מנוגדות בד”כ לאנשי העסקים הישראלים.

בספר זה מציג המנהל והכתב אסף נוה, את סיפורו האישי והאתגרים הניהוליים שעמדו בפניו. בניהול השותפות ישראלית-סינית בשם YPH בעיר קונמינג, בירת חבל יונאן שבדרום סין,

אסף נוה

עריכה: סימונה באט

להשיג בחנויות הספרים,  מחיר:  98 ₪

 

*****************************

הספר “מי המציא את הגלגל?”

הדמויות והסיפורים יוצאי הדופן שמאחורי ההתחלות הגדולות בהיסטוריה, מאת: קודי קסידי

תרגום: כנרת היגינס דוידי, עריכה: גילי קנלבאום

מי המציא את הגלגל? מי סיפר את הבדיחה הראשונה? מי שתה את הבירה הראשונה? מי המציא את הסבון? מי לבש את המכנסיים הראשונים? מי צייר את יצירת המופת הראשונה, ומי הראשון שרכב על סוס?

תיאור מסע משוגע ומלהיב של ההיסטוריה. הספר חושף בפננו את דמותם של הגאונים והגאונות מאחורי החידושים, אלו אשר שינו את העולם. הספר צולל לממצאים העדכניים ביותר בגנטיקה, ארכיאולוגיה היסטוריה, וחושף את הסיפורים, שטרם סופרו על כמה מהם.

שלל הומור מלהיב וסוחף,

מי המציא את הגלגל? אלו קווים לדמותם של אלו האחראיים להמצאות, לגילויים, ולהתחלות הגדולות והראשונות של האדם, הן המשפיעות המבריקות והן גם הרות האסון.

הכתב המדעי קודי קסידי, מפיח חיים בדמויות האלמוניות, כדי לספק לנו הצצה לתרבויות עתיקות ולאורחות חיים קדומים, ולהראות לנו כיצד ומדוע התרחשו התפתחויות חשובות שבלעדיהן חיינו היו אחרים לגמרי.

הסופר קודי קסידי הוא כתב מדעי, בוגר אוניברסיטת אורגון לעיתונות, מסן פרנסיסקו.

להשיג בחנויות הספרים

מחיר מומלץ:  98 ₪

להמלצות על ספרים נוספים לחצו

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים