תייגו: #חם באטרקציות של אילת

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

העיר אילת היא עיר הנופש המבוקשת בישראל והיא מאפשרת לזוגות, משפחות וקבוצות להנות מכל מה שיש לה להציע. בעבר היו בעיר מספר אטרקציות מועטות ואנשים היו נהנים בעיקר מהים, כיום העיר מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות. אז איך תהנו בדרך הטובה ביותר בעיר אילת? הלכנו לבדוק עם צוות פורטל קרמל, איך יוצרים חופשה מלאה באטרקציות בעיר הדרומית.

לבחור מקום לינה איכותי

אחת הדרכים להנות עם כל המשפחה באילת היא למצוא מלון המאפשר לכם לקבל יותר. מה זה אומר? אם אתם הולכים למלון יחד עם כל המשפחה ויש לכם ילדים, זה הזמן למצוא מלון שיש בו אטרקציות, צוות בידור ואוכל בפנסיון הכל כלול שיאפשר לכם ולילדים להנות ממגוון ארוחות ופינוקים לאורך כל החופשה ומבלי להוציא על כך כסף בחוץ. כשאתם לא מוציאים כסף בחוץ על אוכל, אתם יכולים להשקיע אותו בשלל אטרקציות חמות באילת ולהנות מחופשה מלאת תענוגות.

כמו כן, אם יש לכם רצון להישאר בתוך המלון ויש בו מגוון אטרקציות המוצעות כחלק מהמקום, זה בהחלט יכול רק להוסיף לכם יותר חוויות. אם אתם מבלים באטרקציה כלשהיא לחצי יום מחוץ למלון, את המשך היום תוכלו לעשות במלון ולהמשיך להנות. מלונות המציעים מגלשות ופעילויות אקסטרים בהחלט יוכלו להתאים מאוד.

לתכנן נכון את ימי החופשה

רוצים להספיק לעשות בחופשה יותר? תכננו נכון את לוח הזמנים לפני היציאה לנופש. קחו יומן, סמנו את ימי החופשה, כנסו לאתר קרמל פנאי וכיף ומצאו לכל יום אטרקציה אחת ושניים עבור החופשה.

כשאתם בוחרים אטרקציות, קחו בחשבון מספר פרמטרים חשובים:

  1. גיל – בדקו מה הגיל המינימלי וכך תוכלו לקחת בחשבון שכל הילדים שלכם משתתפים באטרקציה.
  2. זמני פתיחה – בדקו מה זמני הפתיחה והסגירה וכך תוכלו לדעת מתי להגיע והאם ניתן לשלב אטרקציה נוספת.
  3. מהן הפעילויות המוצעות – יש אטרקציות שמשלבות מספר פעילויות. בדקו מה יש למקום להציע כדי שתוכלו להנות מכל הדברים שיש בו.
  4. עלות – בדקו את מחיר האטרקציה ותכננו לכך תקציב.

לשלב אטרקציות עם תוכן איכותי

הדבר האחרון לחופשה מושלמת באילת היא שילוב של אטרקציות עם תוכן איכותי. לא כולם יודעים, אך באילת יש המון סוגים של אטרקציות בניהן: אטרקציות אקסטרים הכוללות טיולי ג’יפים, טיולי רייזרים, ספורט ימי, החלקה על הקרח ועוד. לצד אטרקציות האקסטרים, יש גם אטרקציות יותר רגועות כמו שייט רגוע בספינה, סיור בפארק הצפרות, טיול בגן הבוטני ועוד. כדאי לשלב בין האטרקציות וליצור טיול מאוזן. אפשר להתחיל את היום הראשון באטרקציית אקסטרים, יום לאחר מכן לקחת אטרקציה יותר רגועה וביום השלישי שוב לשלב אקסטרים.

מהן האטרקציות החמות ביותר באילת?

אתרי צלילה – באילת מגוון רחב של אתרי צלילה שייקחו אתכם אל שונית האלמוגים הצבעונית ויאפשרו לכם לחוות את החיים מתחת לפני המים.

חוות הגמלים של אילת – חווה מקסימה המציעה טיולי גמלים בשיירה, טיולי חמורים על כרכרות וגם פארק חבלים מטורף המתאים לכל המשפחה. זו אחת האטרקציות המובילות כיום וכדאי לכם להגיע ולבקר במקום.

המצפה התת ימי – תמיד היה פופולארי ותמיד יהיה פופולארי. במצפה התת ימי תראו צבי ים, כרישים, מגוון דגים ושונית האלמוגים הצבעונית.

שייט בספינה – רוצים לצאת לשלוש שעות בלב הים האדום? יש כמה ספינות המציעות שייט כזה למשך שלוש שעות עם אוכל ומוסיקה.

טיולי ג’יפים – מחפשים אקסטרים אמיתי? צאו עם הילדים לטיול ג’יפים בהרי אילת. חוויה שאין שניה לה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים