5 הפקות חנוכה שהילדים מחכים להם כל שנה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
פסטיבל על פסטיבל. צילום: אביחי טבק

מאז ומתמיד היה חנוכה חג של פסטיבלים, הופעות, מחזות זמר והצגות לילדים. הילדים מחכים ומתרגשים במהלך כל השנה ממגוון ההופעות המתקרבות בחנוכה, כאשר ברובן מככבים הכוכבים הפופולאריים ביותר בקרב ילדים ונוער.

אתר קופת תל אביב הוא שדואג להביא את ההופעות השוות ביותר מדי שנה, אשר לא יישכחו במהרה ומכיוון שלהפקות ומופעים אלה ישנה דרישת שיא, שימו לב שיש לרכוש כרטיסים מספיק זמן מראש, כדי שלא תהיו מאלו שנשארו בחוץ.

מכיוון שכהורים אתם מכירים את ילדיכם באופן הטוב ביותר, וודאי תדעו מה יתאים עבורם ואילו נושאים ידברו אל ליבם ובכך תבחרו את המופע הנכון ביותר בעבורם. הקצב המהיר של ההופעות וההצגות, האפקטים המהנים והגירויים הרבים מותירים את הילדים במקומם ושואבים אותם ממש אל הסיפור המתרחש על הבמה. מאחר ובחנוכה יש ריבוי הצגות ומופעים לילדים, זה עלול לבלבל ולהקשות על הבחירה, ובייחוד בגלל זה, ניסינו לסכם בקצרה את חמשת ההפקות המומלצות ביותר.

מותק בארץ הילדים

מותק בארץ הילדים הינה הפקת ענק עם כוכבי ילדים גדולים וביניהם מיקי, יובל המבולבל, קופיקו וקוגומלו. הסיפור למעשה הוא על חבורת ילדים שובבים אשר מגלה באמצעות מגוון הרפתקאות וחוויות את החשיבות בלהודות על מה שקיים, כולל מתן דגש על מה שמותר ומה שאסור. כל ההצגה מלווה באפקטים מדהימים, רקדנים ושחקנים רבים. כמו כן, ההשקעה בהפקה זו ניכרת בכל פרט, החל מכתיבת התסריט ועד אחרון השירים והריקודים. הילדים בתמורה, מקבלים גם ערכים חשובים ושיעור חשוב לחיים, כאשר אלו נשארים במהלך כל ההופעה מהופנטים לבמה וסופגים את מוסר ההשכל בהנאה רבה.

פסטיגל

מי לא מכיר את הפסטיגל – המופע של חנוכה ושל השנה כולה. כאשר מדברים על הופעות מובחרות בחנוכה, ישר חושבים על הפסטיגל, המככב כבר שנים רבות כאחת מההפקות הנחשבות והמושקעות ביותר. גם השנה ישתתפו בפסטיגל כוכבי הילדים והנוער הפופולאריים ביותר, וביניהם: אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, שלישיית מה קשור ועוד. הסיפור שנבחר יעסוק למעשה במאחורי הקלעים של הפסטיגל עצמו, הקשיים וההתגברות על האתגרים הרבים. הקסם של הפסטיגל, אשר מצליח להגיע לכל ילד וילד, טמון בעובדה שההופעה תמיד רלוונטית ומצליחה לחדש ולהפתיע, גם כאשר נראה שנגמרו כל הרעיונות.

הצגה של משפחה

הצגה של משפחה היא יותר מהכול הצגה מקורית, מרגשת ומצחיקה בכיכובם של מני ממטרה, פרלה דנוך ומשפחת ספיר. מדובר בהפקה מושקעת וגדולה, כאשר במהלכה מועבר מסר על חשיבות המשפחה והבית, באמצעות שירים, ריקודים והרבה קצב ושימחה.

סקילרים VS יוטיוברים סביר להניח שאם אתם גרים בבית בו חיים ילדים ובני נוער צעירים, אז בטוח ששמעתם על הסקילרים ועל היוטברים והגיימרים. בהפקה זו יופיעו מיטב הכוכבים בתחום שהילדים האוהדים אותם כמובן יכירו. כוכבי הרשת הללו קורמים עור וגידים כאשר הילדים רואים אותם פנים מול פנים, ומצליחים לראות את התמונה המציאותית הקיימת מאחורי המקלדת והמחשב. הפקה זו מאפשרת לשתף ולשלב את הקהל באופן אקטיבי בתחרויות השונות, באמצעות מגוון אתגרים נושאי פרסים.

ההופעה של מרגי

מי לא מכיר את מרגי – כוכב הפופ של ישראל! ההופעה של מרגי מיועדת לרוב לבני נוער, אשר ממאנים ללכת להפקות ילדותיות. אין כיף גדול יותר מלראות את הופעת הפופ הראשונה של הכוכב האהוב במיוחד לאחר היעדרות של מספר חודשים בהם שהה בארצות הברית. מרגי, אשר אהוב על כלל הילדים ובני הנוער, הצליח להפיק מופע מחשמל ומטורף בהאנגר 11, בו ישיר את המיטב משיריו ולהיטיו הרבים, בעברית ובאנגלית. המופע עשיר בריקודים, קצב, שירים והרבה אהבה לקהל הישראלי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים