הניתוח הצליח החולה מת

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
רשלנות רפואית, הספר הניתוח הצליח הרופא מת

המשפט שרבים מצחקקים על האבסורד שבו: “הניתוח הצליח החולה מת” הוא סיפור אמיתי וכואב מהחיים של רבים מאיתנו.

ספר חובה, שיצא לאור “הניתוח הצליח החולה מת” נכתב על ידי ד”ר אבי רובינשטיין, עו”ד העוסק ברשלנות רפואית ותוצאותיה. הכאב הוא עצום, אנו מתוכננים לטיפול ובמקומו אנחנו מקבלים גזרה הרבה יותר כואבת במקום אחר. לצערי, אני אחת מהנשים הללו שהצילו את חייה בלידה, אך פגעו בביתה, ועל כך אולי אספר בכתבה אחרת…. 

השאלה המטרידה רבים, כיצד קורה שאנשים נכנסים להליך רפואי פשוט ויוצאים ממנו נדונים לנכות קשה או אפילו הישר לחדר המתים?

  • אדם נכנס לקולונוסקופיה, מקבל זריקת טשטוש… ומפסיק לנשום.
  • טעות של רופא ברישום התרופות, שלא תוקנה על ידי הרוקחים,
  • במהלך לידה רופאים איחרו לזהות עובר הנמצא במצב של חוסר חמצן… הילוד נולד עם תשניק וסובל משיתוק מוחין.

ועוד מקרים נוספים שונים  ורבים אחרים התרחשו, אך למרבית הפלא, רופאים לא מודים ברשלנותם, אבל כן ממציאים תירוצים, וכל זאת בהכוונת עורכי הדין שייצגו אותם בבית המשפט.

אנקדוטה, עורך הדין שטיפל בתיק הרשלנות שלנו, לא מצא רופא שיהיה מוכן להעיד במחיר סביר, רק בסכום שלא יכולנו להרשות לעצמנו בעודנו צעירים עם ילדה נכה, חסרת כף רגל מסתימת עורק בטעות, בזמן סירקולציה בדם, מצהבת, תופעה שכיחה.

ספר מרתק זה, שאני מודה התקשיתי לקבל בשלוות נפש את החשיפה למתרחש מאחורי הקלעים בבתי החולים ובבתי המשפט בישראל, ספר חשוב זה, מציע דרכים להימלט מהסטטיסטיקה של נפגעי הממסד הרפואי,

הספר מעניק ידע כיצד לפקוח עין ולנהוג באופן הנכון מול הגורמים הרפואיים האמונים לשמור על חיינו ועל חיי הקרובים לנו.

הניתוח הצליח החולה מת

  ד”ר אבי רובינשטיין חצה את הקווים, אחרי כשני עשורים בהם עבד כרופא נוירוכירורג, למד משפטים והחל לייצג נפגעי רשלנות רפואית. הוא נתקל בחומה בצורה ואטומה של מה שמכונה “שתיקת הרופאים” והפך באחת מקולגה לאויב.

בספר זה הוא מתייג ומנתח משפטית ורפואית כמה מאירועי הרשלנות הרפואית השכיחים והחמורים שנדונים פעם אחר פעם בבית המשפט. רובינשטיין מדגיש כי אינו מעוניין לפגוע ברופאים וברופאות המקדישים את זמנם למלאכת קודש, אלא לצור תודעה בקרב המערכת הרפואית על מנת להפיק את הלקחים מטעויות, ללמוד מכך, ולהשתפר. במאבקו הוא מבקש למנוע את אירועי הרשלנות הרפואית הבאה, ככל שניתן.

ד”ר אבי רובינשטיין עו”ד מוביל בתחום רשלנות רפואית ונזיקין, חבר הנהלה באגודה לרפואה ומשפט, מאמריו פורסמו בעיתונות הרפואית. רובינשטיין רב אשכולות: משמש כמרכז אקדמי של קורס “רפואה למשפטנים” במסגרת ביה”ס לרפואה והפקולטה למשפטים באוניברסיטה תל אביב, וכן יו”ר ועדת האתיקה לפי חוק זכויות החולה במרכז השיקומי רעות ת”א, לימד קורס ברשלנות רפואית בפקולטות למשפטים באוניברסיטת בר אילן ובמכללת שערי משפט.

עריכה: יניב מגל

מחיר: 98 ₪  מס’ עמודים: 266  הוצאה: מטר הוצאה לאור

יח”צ: ענת לנדאו יח”צ

המלצה של רות,  חובה לקרא!! ספר מומלץ,

הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים