לעצב את החלום

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
לעצב את החלום, דינה בר אל . dina bar el

שמלה צהובה אחת שלבשה קייט הדסון בסרט “איך להיפטר מבחור ב-10 ימים” הפכה את דינה בר אל הישראלית למעצבת המפורסמת, שכל אמריקה לא הפסיקה לדבר עליה, בר אור זכתה להכרה ותודעה בכל תעשיית הזוהר, תהילה והצלחה בקנה מידה עולמי, לצד פרס יוקרתי בטקס האוסקר של תעשיית האופנה ב- LA.

באירוע נוצץ בתל אביב אמש ה17/11 באחד מאולמות אקירוב מתחם בניין פאר תל אביבי, התקיימה השקת ספרה של הכוכבת: “לעצב את החלום” בקוקטייל ותצוגת אופנה מרשימה במיוחד.

הספר הזה הוא סיפור חיי והוא מוקדש עם הרבה כבוד, אהבה וחמלה לכל אותן נשים שהתחילו כמוני, מנקודת פתיחה לא מבטיחה ועדיין מגששות את דרכן”  מציינת בר אל, ומוסיפה טיפים לנשים שביננו “אל תוותרו לעצמכן. גלו את הכוח העצום שטמון בכן. קחו אחריות. ולא פחות חשוב- אל תפסיקו להתרגש

 “עוד מגיל צעיר היקום שלח לי סימנים לגבי הייעוד שלי, ובכל יום התאהבתי במקצוע מחדש. לא הפסקתי להתרגש ממנו והגשמתי את כל החלומות שהיו לי”. 

אבל שלא תטעו לרגע, דינה עברה מסכת חיים לא פשוטה, עד שהגיעה הלום והגשימה חלום, סיפור חייה מטלטל, מרגש ונוגע ללב. הספר עוקב אחר תחנות חייה: נשואים בגיל צעיר עם בעל אלים, בריחה לארה”ב, התמודדות פעמיים עם סרטן, נס רפואי, מות בתה היחידה הכאב הבלתי ניתן להכלה, ויחד עם זאת עולם האופנה ההוליוודי, הפך לקרש ההצלה שלה.

סיפור חייה האישי, ללא ספק, מהווה השראה לנחישות, אמונה והגשמת חלום.

בין הנוכחים: חואן בגרטיון מוקהרני נסיך גאורגיה, מרים זוגלובק, הסטייליסט שחר בן רבן,  נעמי צ’רפק וביתה היחצנית ענת צ’רפק, עו”ד רבקה רזניק, דוגמניות וחברים.

שמלות-שעיצבה-דינה-בר-אל

“לעצב את החלום” עריכה דליה בן ארי

הוצאה לאור: סטימצקי.

דינה בר אל מבטיחה להוציא לאור את ספרה “לעצב את החלום” בשפה האנגלית, ומתכננת בכך לפעול ולפרסם את סיפור חייה, כדי להעצים נערות ונשים באמצעות הסיפור האישי שלה, כנגד כל הסיכויים הילדה מרמלה כבשה את הוליווד ואמריקה כיוצרת ומעצבת אופנה מוערכת.

 

אהבתם? המלצה של רות, לאירועים, המלצות והטבות הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים