חבר מיוחד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
חבר מיוחד, ספר ילדים, מירי בן עטר,

חבר מיוחד? כל אחד ואחת מרגישים שהחבר שלהם הוא מיוחד וייחודי, אחרת לא היה חבר שלנו.

הרי כולנו רוצים להרגיש אהובים ומיוחדים, ומן הסתם כך גם חברינו. במקרה הנ”ל  הסיפור “חבר מיוחד” מתכוון לאותו חבר, ילד עם מגבלה או קושי ייחודי פיזי, ונפשי.

 “חבר מיוחד” הוא ספר ילדים חשוב וערכי, של הסופרת מירי בן עטר, עורכת דין, וסבתא.

הספר “חבר מיוחד” ערכי וחשוב במיוחד, מאחר ומביא לקדמת השיח הציבורי חשיבה, ותודעה לאותם ילדים עם צרכים מיוחדים. באמצעות סיפור, אנו מקנים לילדים חינוך לקבל ולהתחשב באחר, להתחבר וליהנות עם חבר מיוחד למרות חוסר היכולת לבצע הכל כמונו.

בספר מתואר ילד עם כיסא גלגלים, כשהחבר, מנקודת מבטו, הוא זה שמתאר חוויות משותפות עם חברו המיוחד.  הספר מיועד ומומלץ על ידי מטר- ההוצאה לאור, לילדי כיתות א-ב’, אך אני מוצאת בכך חובה להכיר, לספר ולדון על המצאות ילדים מיוחדים בקרבנו, בכל גיל.

הספר “חבר מיוחד” כתוב בשפה נעימה, קולחת ומחוזרת, האיורים המשולבים בו צבעוניים ומעוררים תחושת שמחה ואופטימיות.

חינוך לסולידריות חברתית מתחילה מחינוך בגיל צעיר, ספר זה ערכי, מעניין, ומאפשר לקדם שיח ודיון פתוח בנושא חיבור לילדים המיוחדים בחברה, אל יכולים להיות אחינו, מכירנו, שכננו, ילדינו, אשר שואפים להיות חלק אינטגראלי בחברה ובקהילה למרות המגבלה והקושי

להזמנות: 050-7880887.

מחיר מומלץ: 68 ש”ח

להשיג בחנויות הספרים. המלצה של רות, קנו את הספר במתנה לכל ילד.

המלצה של רות, למידע חדשני, הטבות לפנאי תרבות ונופש, הצטרפו אלי לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים