הספר “אפקט נוצת הקסם”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

המלצת השבוע: הספר אפקט נוצת הקסם מדע הרפואה האלטרנטיבית וכוחה של האמונה בריפוי הגוף

כתבה: מלאני וורנר

ספר קריאה ליום כיפור, לרוחניים והמאמינים בכוחו של הגוף האלוהי לרפא את עצמו, בדרכי סגולות הטבע. ריפוי שאוב ממסורות עתיקות, צמחים, אנרגיה העוברת מאדם לאדם, המעניקים כוחות ריפוי לרבים, ולא פעם נתפסים כריפוי מכוח האמונה. מקרים שאין להם מדע מדויק, אך בהחלט שייכים לזרם הרפואה האלטרנטיבי כמציל חיים, להתגברות על כאב, בזמן שחכמת הרפואה לא מצאה לו מזור. הילינג, דיקור סיני, כירופרקט, שטיפה אנרגטית, ושינוי תת מודע . יצרו באורח פלא, נס ריפוי לגוף ונפש.

באפקט נוצת הקסם, הסופרת והעיתונאית המפורסמת מלאני וורנר באמצעות מסע מרתק לעולם הרפואה האלטרנטיבית, מציגה את העמדות השונות בנושא, מנסה לתת מענה לקוראת כמוני ולה. מלאני מבקרת במרפאות מחקר יוקרתיות, מראיינת תוצאות מופלאות של אנשים ומנסה לבדוק את המדעיות הקיימת בהן, היא סוקרת וחושפת את אותן פרקטיקות, כוחות ריפוי, וכוח האמונה העצמית הקיימת בנו, למרות מוגבלותה, היא מספרת על סיבות המקרים המרתקים בהם אנשים וגם מדענים נשאבים לתוכה.

מלאני וורנר, הכתבת  עיתונאית ב”ניו יורק טיימס”, במגזין Fortune וב-Fast Company. כתבת בנושאי תעשיית המזון, על עסקים, על חברות הדוטקום בעמק הסיליקון.

תרגום לעברית: דפנה לוי

עריכה: שרה מני לנגפוס

הוצאת: מטר

יח”צ: ענת לנדאו

מחיר:  108 ₪

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים