תרפיית הקולות היריבים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
תרפית הקולות היריבים

“מסבל לאהבה ולמימוש עצמי ” ספרו השלישי של ד”ר עודד מבורך, בקטגורית פסיכולוגיה, הוצאת מטר.

√מכירים את התחושה? אני משתוקקת לרדת במשקל אבל קול חזק פועל בדיוק הפוך,

רוצה ספונטניות! רוצה להשתחרר מהמחשבות הטורדניות על קלוריות! רוצה להשתחרר ממיתוס היופי ומהמאמצים הנואשים להרשים את הסביבה במראה צעיר, סקסי ורזה!

√עמוסים בשפע ועבודה, אבל יש קול דיכאוני חסר מוטיבציה?

בעצם קול הרוצה סגנון חיים פחות תחרותי ומתיש, רוצה ליהנות מקשר זוגי, מיניות ואהבה, ופועל בדרכו להחליש את הקול ההישגי והדיכאון צץ ומשתלט במלוא המרץ…

תרפיית הקולות היריבים, מסבל לאהבה ולמימוש עצמי. ספר העוסק באותם מחשבות טורדניות, ומדריך המציע דרך טיפולית מעשית, מתוך התודעה הפילוסופית בה אין האדם שהינו אחד הוא, כפי שהאמת אינה אחת היא. 

תרפיית הקולות היריבים – גישה פסיכולוגית מעשית, חדשנית, המקדמת דיאלוג בין קולות ורצונות מנוגדים לכאורה, כששיתוף פעולה ודיאלוג ביניהם, מטרתו להפסיק את המאבק הפנימי והסבל הנלווה אליו. גישה המאפשרת להתמודד עם מרבית מצוקות הנפש.

לא גישה שמתבוננת על העבר ותיקונו, לא גישה המחלקת את האדם למאפיינים קבועים, לא גישה המבחינה בין מחשבות חיוביות או שליליות, כדי לחזק את שליטתה בהם, לא גישה ממוקדת מטרה לתחום מסוים, לא גישה מוסרית הבוחנת ערכים לפי טוב או רע, לא מכוונת לחשיבה עם תבנית קבועה, לא גישה מדיטטיבית ליצירת שלווה וויתור על רצון המאופיין כשלילי, לא גישה מנרמלת ממסדית, להגדיר אדם כזהות נשלטת וברורה מקונצנזוס מוסכם כרצון הכל.

תרפיית הקולות היריבים דרך טיפולית למיזוג קשר מוצלח ברצונות וצרכים שונים באישיות, כמו בני זוג ששואפים לצור קשר מוצלח עם אהבה, ובוחרים ללמוד כיצד לחיות בשיתוף ובשלום.

“במשך שנים הדריכה אותי המשאלה להיות אדם בעל זהות אחת, אמת אחת, היגיון אחד וצדק אחד עד שהבנתי שמשאלה זו היא המקור העיקרי לסבלי.”  מציין ד”ר עודד מבורך

תרפיית הקולות היריבים, ספר ומדריך המיועד לכולם וכמובן גם למטפלים.

המדריך מציג שלב אחר שלב את הרעיונות התיאורטיים של הגישה, אלו  משולבים בהכוונה מעשית, בדוגמאות מעולם הטיפול היחידני והזוגי, ובטכניקות טיפוליות חדשות  בשילוב ידע וגישות וותיקות, מניסיונו העשיר של ד”ר עודד מבורך.

זהו ספרו השלישי של ד”ר עודד מבורך, פסיכולוג קליני בעל ניסיון עשיר בטיפול אישי, קבוצתי וזוגי. ספריו הקודמים הם:

“ספר הקולות”, “חרדה היא הזדמנות”.

הוצאה לאור:  מטר.   יח”צ:  ענת לנדאו

 

המלצה של רות.  הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

צמיד בעיר –  מדור ההטבות וההנחות לחברי הקהילה ומנויים, בלבד!!!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים