בהריון בימי הקיץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
ארגון-המיילדות-בישראל,-טיפים-ורעיונות-יצירתיים-של-מיילדות-מוסמכות-מהשטח-לימים-החמים-

 קבלי את המדריך, כיצד לשרוד את ימי הקיץ החמים, מהמקצועניות בתחום – ארגון המיילדות בישראל. 

לקראת גל החום הקיצוני הצפוי,  קבלו את אוסף הטיפים והרעיונות היצירתיים של מיילדות מוסמכות מהשטח, כך שכל הנשים בהריון, במיוחד המתקדם שבינכן, תוכלנה לצלוח את ההיריון למרות גל החום הכבד להלן:

  • לעבור ממזגן למזגן – מומלץ להשתדל לצאת מהבית לעבודה או לסידורים בשעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים המאוחרות ולתכנן את המסלול כך שיאפשר לעבור ממקום ממוזג אחד לשני. לדוגמא, מהבית למכונית, מהמכונית לבנק, מהבנק לסופרמרקט וכך הלאה.
  • להקפיא ענבים – באופן עקרוני מומלץ לנשים בהריון להעדיף נשנושים בריאים על בסיס פירות במקום ממתקים. בימים החמים, אפשר לחתוך פירות, להפריד ענבים (או להשאירם באשכול) ולהקפיא. כעבור שעות ספורות, מתקבלות סוכריות קפואות במרקם מרענן במיוחד שניתן לשלב כארוחת ביניים.
  • ללכת לישון עם ראש רטוב – טיפ מרענן שמתאים במיוחד לנשים בהריון שסובלות מגלי חום בלילות, ללכת לישון עם שיער רטוב עטוף במגבת קטנה וליהנות מתחושה נעימה יותר.
  • מגבת קפואה – מי שממש אוהבת תחושה של משהו קפוא ישירות על גופה, יכולה להרטיב מגבת קטנה במים, לשים במקפיא ולהוציאה בשעת הצורך, להניח על העורף, המצח או הפנים בזהירות ולהתרענן.
  • מאוורר אישי – ברשתות המוזלות ניתן לרכוש מאוורר נייד קטן, נטען או כזה הפועל על סוללות ולשלוף אותו מהתיק בשעת הצורך כדי לצנן את הגוף באוויר קריר יותר.
  • שמלות כותנה – מומלץ להעדיף ללבוש בגדי כותנה או פשתן מאווררים ורפויים כמו שמלות המאפשרות לגוף לקרר את עצמו יותר בקלות בתהליך הטבעי של נידוף זיעה.
  • הליכות בבריכה – במקום לעשות הליכות ספורטיביות בחוץ, אפשר לעשות הליכה על רצפת בריכת השחייה. השיטה מאפשרת לשלב ביצוע של פעילות גופנית וגם מצננת את הגוף.
  • לא לשכוח לשתות – מומלץ להצטייד בבקבוק גדול המאפשר מעקב אחר כמות המים. רצוי לשתות כ – 2 ליטר מים ביום ולא לדאוג מהצטברות נוזלים שכן בצקת ברגליים בהריון זוהי תופעה שכיחה ונורמלית.

זו הזכות שלך, זו החובה שלנו

ארגון המיילדות בישראל: איגוד מקצועי של 1,300 מיילדות מבתי החולים הציבוריים בארץ, מיילדות הבית והקהילה.

הארגון פועל בהתאם לרוח הזמן לקידום המיילדות, העמקת הכשרתן והרחבת סמכויותיהן. מדובר בנשות מקצוע, בעלות רישיון של מיילדת מוסמכת, על ידי משרד הבריאות, בחלוף 6 שנות הכשרה ו 4 שנות לימודי סיעוד לתפקיד אחות מוסמכת, וכשנתיים נוספות לתפקיד מיילדת. ב הארגון פועל לשילוב מודל ליווי הנשים לאורך ההיריון והלידה, תוך שימת דגש על הנגשה ומימוש זכויות רפואיות, לצד יצירת פרוטוקול אישי, עבור כל אישה, במהלך כל תקופת ההיריון ולא רק בלידה עצמה – רגע השיא.

מיילדת – דרך חיים

נשים בהריון מוזמנות להצטרף לקהילת  מילה של מיילדת, בפייסבוק, בניהול מיילדות מקצועיות, קהילה תומכת ואפשרות להעלות שאלה בקבוצה או באישי, ולקבל מהן מענה מקצועי.

הכתבה באדיבות:  ארגון המיילדות בישראל, יועצת תקשורת: נאוה עינבר .

לכתבות בנושא בריאות ואיכות חיים לחצו 

המלצה של רות.  הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים. כבר מעל 10 שנים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים