ענקית הסלולר OPPO למען צמי”ד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
כנס איזורי בנושא נגישות וטכנולוגיה 2022,

ענקית הסלולר הסינית OPPO מבינה את הפוטנציאל המסחרי הטמון, לצד הערך והחשיבות החברתית של מתן פתרונות טכנולוגיים למיליוני האנשים בעולם עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. 

ענקית הסלולר הסינית OPPO נוחתת בישראל לכנס בתחום נגישות וטכנולוגיה, וקוראת לסטארטפיסטים ישראלים להשתתף בתחרות לפיתוח מתן פתרונות עבור בעיות חברתיות גלובליות, תוך שימוש בכוחה של הטכנולוגיה.  OPPO חממת הייטק ותמיכה בפרויקט, Inspiration Matter למציאה ופיתוח טכנולוגי.

 Inspiration Matter – הוא חלק ממארג הפעולות שנוקטת החברה במסגרת האקסלרטור שהקימה. הפיתוחים שייבחרו ירוויחו פרס כספי, בנוסף להזדמנויות השקעה עתידיות כמו שותפויות מחקר ומסחר, תמיכה טכנית ועוד 

 לכנס הקרוב שיתקיים ביום שלישי, 5.7.22, בין השעות 13:00-19:00, קוראת OPPO לחברות ההייטק הישראליות להציג פיתוחים לצורך מציאת פתרונות לנגישות ובריאות דיגיטלית, כמי שחרטה על דגלה מחויבות חברתית זו. 

OPPO, ענקית הסלולר הסינית, ממוקמת ברביעיית המובילים של יצרניות הסלולר בעולם,

כיום משרתת בלמעלה מ-300 מיליון משתמשים ובכ-60 מדינות. 

הכנס ייערך במעמד בכירי ויזמי האימפקט, לצד הפעילים החברתיים המובילים בתחום,ביניהם:

מנחה הכנס:  עומר ירדני, מגיש חדשות, וכתב טכנולוגיה ברשת 13.

הכנס בנושא נגישות וטכנולוגיה יתקיים ביום שלישי, 5.7.22, בין השעות 13:00-19:00, במתחם אביגדור בתל אביב,

 לאחרונה הודיעה OPPO  על כוונתה לפעול בנחישות על מנת לתמוך במציאה ופיתוח של פתרונות מבוססי טכנולוגיה במטרה לקדם איכות חיים, בפרט לאוכלוסיות צמי”ד לגווניה, עבורם החופש והיכולות ביצוע תלויים בפיתוח טכנולוגי הולם. 

עשר ההצעות שיעברו את שלב הסינון הראשוני ויציגו את הפתרון שפיתחו בתחרות הפיצ’ים בתל אביב, הן חברות אימפקט המתמקדות באחד משני התחומים הבאים: בריאות דיגיטלית או נגישות. החברות שהגישו מועמדותן ייבחנו לפי המדדים הבאים:

  • היתכנות – על ההצעות להיות ניתנות לפיתוח וביצוע תוך שימוש בטכנולוגיה עדכנית, או טכנולוגיה שצפויה להיות זמינה בעתיד הקרוב, ובעלות פוטנציאל להיכנס לייצור מסחרי והמוני בטווח הקצר.
  • חדשנות ומקוריות – ההצעות חייבות לכלול פיצ’רים, רעיונות חדשים או טכנולוגיה מקורית, פרי יצירתם הבלעדית של הצוות או הפרט המגיש. לפתרונות המוצעים צריכים להיות חוזקות ויתרונות ברורים על פני אלו הקיימים בשוק, אם ישנם.
  • ערך חברתי – על ההצעות לשאוף לפתור בעיה חברתית ברורה הקשורה לטכנולוגיה נגישה או לבריאות דיגיטלית. ההגשות צריכות לעשות שימוש בחדשנות במטרה לגשר על פער קיים, וליצור ערך ממשי עבור קבוצות יעד ספציפיות/הציבור הרחב.
  • פוטנציאל ארוך טווח – על המועמדים להתייחס בהצעותיהם מוצר עם פוטנציאל ארוך טווח, להשקעה נוספת ולפיתוח מסחרי עתידי.

מתוך החברות המתחרות, כחמש יעפילו לשלב הגמר הבינלאומי, שייערך במהלך  אוגוסט 2022 בשנזן, בסין – ובאופן מקוון.

המנצחים בגמר יזכו בפרס כספי בשווי של כ-50,000 דולר, בתמיכה וליווי מאת צוות המחקר והפיתוח של OPPO, השתתפות והצגה בכנסים טכנולוגיים בינלאומיים, הזדמנויות לשותפות ומימון, והזדמנות למסחור והטמעה של הרעיון והפתרון במוצרי OPPO השונים. 

בישראל 2022 כ-1,530,000 אנשים עם מוגבלויות. מתוך האוכלוסייה אשר נמצאת בגילאי עבודה (20-64), לכ-6%  מוגבלות חמורה ולכ-10% מוגבלות מתונה. מארגון הבריאות העולמי, ל-15% מתוך אוכלוסיית העולם יש מוגבלות המקשה על התפקוד. ההערכה היא כי מדובר בכ-93 מיליון ילדים וכ-720 מיליון בוגרים. *הנתונים נלקחו מעלון המחקר שנכתב ע”י מכון ברוקדייל ו”ישראל מעבר למגבלות”

יובל וגנר, נשיא ומייסד עמותת נגישות ישראל: “עמותת נגישות ישראל פועלת להנגשת העתיד הטכנולוגי של כולנו; מגורים בבית חכם, בעיר חכמה, בתחבורה חכמה ואוטונומית, מציאות מדומה ורבודה וכד’ עוזרות, משפרות, והכרחיות עבור אנשים עם צרכים מיוחדים. אנו מברכים את OPPO על הפעילות בארץ ובעולם לקידום ועידוד פיתוח טכנולוגיות נגישות, משפרות חיים לאנשים עם מוגבלות.

 Inspiration Matters: מכון המחקר של התאגיד OPPO משיק אקסלרטור מתוך שאיפה למקסם הזדמנויות ולאחד כוחות יחד עם אלו שמנסים לרתום את הטכנולוגיה לפתרון בעיות חברתיות. באמצעות האתגר הספציפי הנ”ל והאקסלרטור כולו, OPPO מבקשת לשפר את המציאות היומיומית, וליצור לכולנו חיים טובים וחכמים יותר, ביחד.

למידע נוסף: אתר Inspiration Matters   אתר האינטרנט של OPPO 

משפחות צמי”ד המעוניינות להצטרף ולקבל מידע ישירות לווטסאפ/מייל לחצו 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים