“מיכאלה רק דברים יפים”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
מיכאלה רק דברים יפים

שפע של אקססוריז, בגדי מעצבים, תכשיטים, תיקים, חפצי נוי, כריות, נברשות, שטיחים,  כלי בית, פמוטים, מפות רקומות בעבודת יד ועוד הרבה פריטים ואוספים מיד שנייה, מחכים לכם אצל מיכאלה רק דברים יפים.

בחנות של “מיכאלה רק דברים יפים” מגוון פריטים ייחודיים להשלמת עיצוב הבית, וליצירת אווירה. מעבר לכך, החנות בבעלות מיכאלה כהן, פתוחה לקהל מזה כחמש שנים, וממוקמת בלב טבעון בישוב הכפרי בפאתי עמק יזרעאל. “מיכאלה רק דברים יפים” הפכה להיות חנות שתמיד כייף להגיע אליה. מיכאלה בעצמה בוחרת בקפידה את כל אחד מהפריטים המוצגים כאן למכירה, כולל  יבוא אישי של פריטים מקוריים מחו”ל. החנות המחדשת ומתחדשת, מפריחה חיים ובית חדש לחפצים. ולא רק, בחנות של מיכאלה רק דברים יפים” מגוון קולקציות מסגנונות שונים מרטרו, וינטג’, לבגדי קז’ואל, מותגי יוקרה קלסיים, טרנדים, ועוד. והכל מהכל  יד שניה.

הבגדים עוברים כביסה לפני שהם מגיעים לאולם התצוגה וכלי הבית ממורקים ומבריקים. כך שהרושם והאווירה כאן היא של ביקור במוזיאון.

החנות “מיכאלה רק דברים יפים” היא גם חנות לנשמה.

בתרבות השפע וצרכנות הצריכה המופרזת בימנו, לא פעם אנו רוכשים לא מה שנחוץ והכרחי, ומה שנמאס לאחד הופך להיות התשוקה והצורך של האחר. אז מעבר ליופי ולאיכות החומר מהם נוצרו אותם חפצים כמו הבגדים, תכשיטים ואקססוריז לביתנו ועבורנו, אנו בעצם נהנים משמירה על איכות הסביבה והיקום.

מיכאלה רק דברים יפים
מיכאלה רק דברים יפים

תודעה לקיימות יצרה בשנים האחרונות פריחה בתחום חנויות יד שניה, במיוחד באירופה, יפן, ניו זילנד, אוסטרליה ועוד

בצרכנות מחנות יד שניה, אנו בעצם ממשיכים ליהנות מחוויית הקניה, לרכוש לנו פריטים המרחיבים את הלב. ולהתחדש מחדש בחפצים הגורמים לנו להביט בהם שוב ושוב בסיפוק.

 מיכאלה מציינת: ” החוויה של לקנות דבר שהוא מיד שניה, שונה בתכלית השינוי מאשר לקנות דבר חדש. מאחורי כל פריט חבוי סיפור נסתר. מפת השולחן אולי של סבתא אשר ערכה בה את שולחן ערב שישי, המפה החשובה אשר עליה שמרה בקנאות. תיק יפה של גברת עלומה ומכובדת. אולי הטבעת נענדה על אצבעה של אישה אשר קיבלה אותה מאהובה ובכך הפך הוא אותה למאושרת ומחויכת. יד שניה, זה עולם ומלואו, קל להתאהב בכך, מעבר לחשיבות הערכית של שמירה על משאבי טבע וחומרי גלם. נוצר סיפור חדש ומהנה לאותם חפצים איכותיים.

מיכאלה רק דברים יפים
מיכאלה רק דברים יפים

מיכאלה מוסיפה: ” מאז ומתמיד, עוד טרם הפכתי לבעלת חנות מסוג זה, נהגתי לרכוש כדרך קבע בחנויות אשר ידעתי כי רק שם, אוכל למצוא פריט שיש רק אחד מסוגו! מיכאלה מוסיפה: גם אין בחנות פריטים שלא הייתי מבקשת לעצמי, כל אחד מהפריטים המוצגים כאן הם איכותיים, מעבר לייחודיות שבהם,  תמיד אני בוחרת ומוצאת משהו מיוחד ומעניין מאוד ולא עוד שטאנץ שאותו רואים שוב ושוב.

לא פלא, שמיכאלה ידועה ומפורסמת כבעלת טעם בבחירת פריטים, לחנות מיכאלה רק דברים יפים, מבקרים ולקוחות קבועים, חוזרים אליה שוב ושוב.

המלצה של רות, בואו לבקר החנות של  מיכאלה רק דברים יפים, ותהנו מרכישת חפצים ייחודיים ובמחירים אטרקטיביים

לדף הפייסבוק לחצו

לפרטים נוספים באתר   https://michaela2hand.co.il/

כתובת החנות: מיכאלה רק דברים יפים, מרכז מסחרי, כיכר בן גוריון 1 טלפון: 051-2121988.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים