“יום ההקשבה” הישראלי הראשון

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
Group of young people drinking alcohol drinks listening to music and talking during social event

“יום ההקשבה הראשון בישראל ” יום שישי ה-29/4

הקשבה פירושה לתת את מלוא תשומת הלב לדובר, רק  להקשיב אחד לשני. הקשבה דורשת אימון ונחשבת לסוג של “אומנות” ועל מנת להעלות את המודעות לנושא בישראל, נערך לראשונה,  ב-29/4 “יום הקשבה הראשון בישראל ” ביוזמתה של הגברת שרי ג’קסון קליין.

שרי ג'קסון קליין צילום: זוהר רון
שרי ג’קסון קליין צילום: זוהר רון

“יום הקשבה הראשון בישראל ” יתקיים  כנס מרכזי בנושא, במטרה להעלות את המודעות להשפעותיה המיטיבות של ההקשבה בחברה הישראלית, תוך כדי יצירת תחושה של סבלנות, קבלה, שייכות, הכלה ומנהיגות מתפתחת על מנת שנשים לב לשמירה על שיח מתון, מכבד ומלמד.

בכנס ישתתפו לראשונה מיטב המומחים והמרצים בתחום ביניהם: *ד”ר נאדר בוטו קרדיולוג שידבר על הקשבה לגוף, *פרופסור אבי קלוגר מהאוניברסיטה העברית בי”ם, *טלי אלימלך מנהלת מרכז “הזמנה לשקט” ביפו, *נטאלי בן דוד אלנתן מייסדת ביה”ס אימושיין על שיטת סאטיה, *איילת שחר שלום בנושא צופן ההקשבה כמפתח לפריצת דרך במערכות יחסים, *העיתונאי החוקר רוני קובן הפסיכולוג הקליני *אלון אמאנו קמפינו במופע מוזיקלי מרגש.

צוות המומחים שיופיע יחשוף כלים, מחקריים מדעיים, גישות, טכניקות, סיפורי העצמה והשראה, לצד הדגמה של דוגמאות שונות להקשבה מיטיבה, שתומכים בגישה ומקדמים את נושא ההקשבה בישראל.

כנס ההקשבה הראשון בישראל יתקיים ביום שישי ה-29/4 בשעה 8:00 עד 15:00 בבית ציוני אמריקה, וישלב בתוכו הרצאות של מגוון מומחים להקשבה, סדנאות, מופעי תנועה מוזיקה ואומנים.

בנוסף יתקיים באותו היום גם מיזם “ספסלי הקשבה”, כך במהלך היום יפוזרו ברחבי הארץ ספסלי הקשבה עם מאות מתנדבים ביניהם: מאמני שיטת סאטיה של נטאלי בן דוד אלנתן, מנחי מעגל הקשבה מטעם מרכז אוריאל ומתנדבות מד”ר סבתא. במטרה שהעוברים ושבים יוכלו להתיישב על אחד הספסלים, לדבר וליהנות מחוויית ההקשבה.

על היזמית: “יום הקשבה הראשון בישראל ” שרי ג’קסון קליין – אמא של נויה ורומי בקן מאושר עם עדי שהוא אבא של אוריון . בשנת 2002 פתחה שרי ג’קסון קליין, סטודיו לעיצוב בתים ואירועים שהיה הצלחה גדולה במשך 18 שנה . כאדם סקרן, למדה ורכשה כלים מגוונים לטיפול במהלך השנים: מרפאה באמנות, מגשרת, קואצ’רית עסקית, מנחת אקו פלייבק תרפיה, מאמנת סאטיה ומאסטר NLP שניצלה בילדותה מפגיעה מינית שחוותה, רק בזכות מורה אחת שהאמינה והקשיבה לה.

“יום הקשבה הראשון בישראל ” יתקיים ביום שישי ה-29/4 בבית ציוני אמריקה
לפרטים והרשמה: https://zoatlv.co.il/event כנס-ההקשבה-הישראלי-הראשון

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים