פסטיבל הג’אז בים המלח

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

לראשונה בישראל- פסטיבל ג’אז בים המלח

                                    אוהבים ג’אז, מוזיקה, לחגוג בפסטיבלים, וכרגע נמנעים מלטוס לחו”ל?

הפסנתרן הבינלאומי ליאוניד פטשקה, יוזם לקראת ראש השנה 2022 פסטיבל של ג’אז ופינוקים במלון ליאונרדו קלאב הכל כלול של רשת פתאל.

הפסטיבל בהפקת “פניני המוזיקה”  יתקיים בסופ”ש האחרון של 2021 ויכלול 6 מופעים מושקעים שיוצאים מעולמות הג’אז אל הפיוזן, לטיני, פלמנקו, שאנסונים ועוד. (למי שמכיר מ”מנזר לטרון”, “אמפי עזריאלי” ועוד אתרים מיוחדים)

• 3 ימים ושני לילות, סעודות שף עשירות, משקאות קלים וחריפים ללא הגבלה • כניסה לספא חינם, • פעילות נוספת

סופ”ש יתחיל עם קבלת פנים של שמפניה וג’אז.
“סעודה בשקיעה” – סעודת אחר הצהרים עשירה וממושכת עם שתייה חופשית תאפשר לפנות את כל הערב לשלושה קונצרטים עשירים: קונצרט של מצעד הדיקסילנד – קאנטרי, ראגטיים, בלוז וסווינג עם ליאוניד פטשקה וההרכב שלו, קרנבל ג’אז ברזילאי עם הנגנים הברזילאים מרצ’לו נאמי וג’וקה פרפיניאן – שירה, כלי הקשה ופטשקה, וקונצרט אופרה ג’אז ופרנק סינטרה. עם זמר הבס דניס סדוב, גיל שוחט וההרכב של פטשקה.

ביום שישי יתעוררו האורחים לג’אז בלובי ומפגשים עם הנגנים. במהלך היום ארוחות עשירות קונצרט של מקצבים קאריביים ונוסטלגיה צרפתית בסגנון בלוז. פטשקה יארח את עדן הולן המעולה, ג’ק גונזלס ולהקת “Caribbean Dream”. ובהמשך לקונצרט ג’אז מגוון עם
Black Jazz Soul – הסווינג, ה-Soul, הבלוז, הרוקנרול והבוגי ווגי. פטשקה מארח את המלחין הפסנתרן, המנצח והמרצה גיל שוחט, את זמר הנשמה רוי יאנג והזמרת הילארי סרג’נט מטרינידד ואת ההרכב שלו, בקונצרט עשיר במיוחד.
ארוחת הערב המאוחרת תמשך עד חצות – עם אוכל ומשקאות חופשיים (גם אלכוהוליים)
ובחצות ריקודים לצלילי קונצרט חצות.
שתהיה לנו שנת 2020 הרבה הרבה הרבה יותר טובה.
בשבת – אחרי ארוחת בוקר מפנקת, קונצרט צהרים במקצבים של פלמנקו, ואמריקה הלטינית , ים תיכוני עם הרכב נגנים עשיר במקצב הפלמנקו ובהשתתפות ריקודי פלמנקו.

ליאוניד פטשקה נכלל ברשימת 100 נגני הג’אז הטובים ביותר של המאה העשרים על ידי המכון האמריקאי לביוגרפיות וזכה בהוקרה של פסטיבלי הג’אז המסורתיים בישראל וברחבי העולם.

פטשקה לוקח את הג’אז למחוזות של מוזיקה אתנית ואילתורים על בסיס הג`אז המסורתי. לצד הפסנתר הוא מנגן על סינטסייזר וכלי הקשה מיוחדים. פטשקה תמיד מחדש, יצר מופע משותף עם שלמה גרוניך , ניגן עם נגנים ערבים מעכו ועם נגנים תורכים ומצריים וגם כתב מוסיקת ג’אז לבלט פאנוב, חיבר בין חזנות למוזיקת גוספל, ביחד עם גיל שוחט העלה לבמה שבעה פסנתרנים ושבעה פסנתרים ועוד….
תמיד הוא מחדש בשביל הקהל שלו. הפעם הוא מבטיח גם מופע בוץ – וזאת לאור המיקום של הפסטיבל בים המלח.
פטשקה ילד הפלא, שהחל לנגן בגיל 4 ובגיל 20 כשעלה לישראל היו לו 17 מדליות בינלאומיות. הוא הפיק והקליט דיסקים רבים ברוסיה, בארה”ב ובישראל. הוא מופיע ומוביל מספר רב של תזמורות, להקות והרכבים.
ב-2003 קיבל את “מדליית הכנסת”, המסמלת את הכרת המדינה בתרומתו לפיתוח האמנות הישראלית ולהפצתה בחו”ל.

פטשקה  המייסד והמנהל האומנותי של פסטיבלים בינלאומיים רבים. מזוהה בעיקר עם פסטיבל הג’אז של אשדוד.
כשהקורונה פגעה בניידות הבינלאומית, החליט ליזום יותר אירועים בישראל ועושה זאת עם שותפה ותיקה, “פניני המוזיקה”.

להזמנת כרטיסים: 02-535-6954

 

 

המלצה של רות, פסטיבל הג’אז, נופש בים המלח.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים