טיפול ומיגור החרדה עם תוסף תזונה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 ספרונל – Saffronel תוסף תזונה לטיפול ומיגור חרדה, המבוסס על מיצוי זעפרן נמצא כיעיל, אינו ממכר, ואינו כרוך בתופעות לוואי.

חרדה, כתוצאה מלחץ נפשי, משבר כלכלי, אי ודאות, תחרות ועוד שלל סיבות לתחושת חרדה ודיכאון בלתי מודע, הפכו לדבר נפוץ בקרב רבים בתקופה זו.

רופאי משפחה נותנים מרשמים לכדורים  ממשפחת ה SSRI כמו ציפרלקס, סרטלין, רסיטל, פרומיל ועוד גם ללא פסיכיאטר. נשמע מצוין, התרופות הללו אכן מועילות לרבים, למרות תופעות הלוואי, הבעיה העיקרית בהם היא ההתמכרות או תלות בהם. כך שקשה או בלתי אפשרי כלל להפסיק ליטול אותם מרגע לקיחתם.

אני אישית לוקחת סרטלין כבר כמה שנים, בעקבות טנטון מטריד שיצר אי מנוחה, וקשיי הרדמות. כל ניסיון להפסיק ולהתגבר על כך, לא הועילו, ומסתבר שיש עוד רבים כמוני, למרות הדיווחים על אי התמכרות, עבורי הפסקתם מעוררת תחושת אי נוחות, מלווה תסמינים של אי־שקט, חרדה לא מודעת, הפרעות שינה וכאבי ראש.

אתם או ילדיכם מרגישים בחרדה מתונה? דיכאון קל? מומלץ לבחור בתוסף תזונה ספרונל, תוסף צמחי מתבלין הזעפרן שמקורו בפרח Crocus sativus הם התשובה הבטוחה יותר. טיפול שאינו תרופה וללא תופעות לואי.

כמוסת ספרונל לפני השינה, פתרון יעיל, שאינו מזיק. תוסף המזון ספרונל מותג מבית מ.ד.ס פארם מכיל מיצוי זעפרן המוגן בפטנט הנקרא Affron לעומת טפול בחרדה באמצעות תרופות פסיכיאטריות. לכמוסות הספרונל מרכיב האפרון מרוכז פי 3 מאשר בכל מוצר זעפרן אחר, כך ש 30 גרם מהתוסף שווים ל 90 מ”ג זעפרן.
ספרונל – Saffronel: זעפרן פטנטי יחס מיצוי 3:1 ,אפרון*  – תמצית זעפרן מיובשת  30 מ”ג בכמוסה ( יחס מיצוי 3:1 שווה ערך ל 90 מ”ג )  30 mg per capsule ( Crocus Sativus D.E) Extract ratio 3:1 Equivalent to 90 mg

ספרונל, תוסף תזונה לטיפול בחרדות
ספרונל, תוסף תזונה לטיפול בחרדות

משקל כל כמוסה: 560 מ”ג  משקל נקי: 16.8 גרם  אנרגיה בכל כמוסה: פחות מ- 10 קק”ל. הזעפרן, תבלין שמקורו בפרח ,

תכולה: 30 כדורים. אופן השימוש: 1 כמוסה ביום לפני השינה.

רכיבים: עמילן ( חומר מילוי), תאית צמחית (כמוסה), תמצית זעפרן מיובשת- אפרון*  Affron*) Crocus sativus D.E-).

כשרות: בהשגחת הבד”ץ ובהשגחת הרבנות הארצית. רישיון: באישור משרד הבריאות

הספרונל מגיע בכמוסות בעלות שיחרור מושהה,

אשר מאפשרות השפעה לטווח זמן ארוך יותר. 

ספרונל תוסף מזון עבר סדרת מחקרים ונמצא יעיל.

הביולוגית דורית גרינברג מנהלת חברת מ.ד.ס פארם,

המתמחה באמצעים טכנולוגיים בדוקים מדעית,

לטיפול ואיכות חיים ללא תרופות וללא תופעות לוואי,

מייצרת את המותג ספרונל לטיפול בחרדה בתוסף.

מ.ד.ס פארם בחרה לפתח מותג זה, לאחר הערכת סדרת מחקרים שנעשו על זעפרן ומצאו כי הוא יעיל בטיפול בחרדה ובדיכאון קל-בינוני בקרב מבוגרים וכן בטיפול בחרדה בבני נוער.

למידע נוסף: 1-700-505-508 לרכישה באתר מ.ד.ס. פארם לחצו כאן

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים