לראות את כולם עם משקפיי רשת ה I-OPTIC .
קמפיין מסחרי בועט ונועז עם אמירה חברתית פלורליסטית, של רשת האופטיקה I-OPTIC הובילה אותי לאמץ את הסלוגן SEE THE DIFFERENCE ולהתאים לעצמי משקפיי ראיה.
הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד בשגרת היום יום המבטא ומדגישה את הרב גווניות של החברה בישראל.. כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הביתי והסביבתי המייחד את זהותה החברתית, סגנונה ויחד הדמויות כולן יוצרות תחושת הזדהות וסולידריות המבטא אושר ועושר פלורליסטי מכור ההיתוך הישראלי.
כמי שעוסקת במחקר על יכולתה של אמנות להביע אמירה חברתית, הקמפיין מנכיח את הקשר של אומנות ואופנה להדגשת החיבור בין השונה והשווה.
הקמפיין הישראלי בהווייתו מצליח להראות כיצד אופנה, סטייל וכמובן מותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין ולאום.
בתרבות צרכנית, לסיפוק צורך הרכישה הבלתי נדלה, ומכורה למשקפיי שמש, ולא משנה כמה זוגות משקפיי שמש ברשותי, לרגע לא חשבתי שמצמוץ בעיניים זו קריאה לשינויי, תזכורת לרכישת משקפיי ראיה.
מזמינה אתכם להתאהב במותג: סניף קניון איילון- קניון איילון. סניף רמת גן-שד' אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת גן. סניף ירמיהו- רח' ירמיהו 33 ת"א. סניף תל אביב –גינדי TLV. סניף רמת אביב-קניון רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2. סניף הרצליה- שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין). סניף פתח תקווה-הקניון הגדול פתח תקווה. סניף ראשל"צ– קניון ראשונים. סניף ראשל"צ-קניון הזהב.
אינסטגרם: IOPTIC טלפון: 1-700-555-112 פייסבוק: I-optic
צילום: עופר חג'יוב
יח"צ: גולן תקשורת שיווקית נהרדעא