השקת מוצרי החשמל החדישים של מותג האיכות הגרמני בלומברג

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

באירוע נוצץ ומושקע, הושק ליין מוצרי החשמל האיכותיים של בלומברג בישראל, חב’ ראלקו ערכה מסיבת עיתונאים ומובילי דעה הערב, בסימן שנה לשיווק המותג וכמצופה מחברת השיווק המספקת לכל חנויות בישראל את תמהיל המוצרים הרחב של בלומברג בישראל.  השתתפנו באירוע כדי לסקר מה מיוחד במותג הגרמני בלומברג וחזרנו עם מידע ותובנות, כדאי לקנות מוצר חשמל איכותי!

מידע על המותג בלומברג נוצר עוד מ 1883 בגרמניה.  כשמדובר במוצרי חשמל עם איכות בלתי מתפשרת, תוך הקפדה יתרה ברור שגרמניה מככבת. המותג  משווק בלמעלה מ50 מדינות. מותג שכובש את הצריכה בשוק האמריקאי בארה”ב, במזרח אסיה ובמדינות רבות בעולם, מפעליו בכל רחבי העולם. לבלומברג מפעלים מודרניים גדולים ועצמתיים. פלטפורמת ייצור עצמית הכל אין האוס. כולל תכנון, עיצוב, ייצור, ובקרת איכות מגוון רחב של מוצרים הכל תחת אותה פלטפורמה,.

בלומברג חרטה על דגלה איכות ברמה הגבוהה ביותר עם טכנולוגיות מתקדמות. הנדסת אנוש גבוהה, דגש על חסכון באנרגיה ומוצרים ירוקים. ערך נוסף למותג ‘לחיות את החיים בהרמוניה’– ליצר מוצרים נוחים לבית השומרים גם על הסביבה כך שרוב חומרי הייצור ניתנים למחזור, למדיחי הכלים שלה לדוגמא צריכת מים חסכונית ביותר. מותג שחרט על דגלו הרמוניה עם הבית – עיצוב מושקע ומיוחד עם גימורים מושלמים. המוצרים של בלומברג זכו בפרסים רבים. המוצרים תכננו בחשיבה לחים קלים ונוחים. כמו תכנית הדחה קצרה. תכנית ייבוש קצרה, עצמת רעש נמוכה ביותר ועוד.. בעצם כמעט בכל תחום פתרונות וטכנולוגיות חדשניות. הנדסת אנוש נוחה – הקפאה מהירה לשמירת ערכים תזונתיים. כמו במקרר אזור כחול למגרת הפירות בה ויטמינים נשמרים. יצירת מנטרל בקטריות במקררים. נגישות גדולה למוצרים. מדפים נוחים. רוחב מדף גדול 80 סמ המון מקום. בלומברג משווק ע”י ראלקו בישראל כבר שנה, מסקר ראשוני שערכה, נקבע ש 57% הכירו בסקר  את המותג בישראל ו 70% טענו שהמותג איכותי. כלומר המסקנה שנתפס כאיכותי ואכן כך.

ליין מוצרי בלומברג בשיווק ראלקו צילום: 106ilישראל לייף סטייל צרכנות
ליין מוצרי בלומברג בשיווק ראלקו צילום: 106ilישראל לייף סטייל צרכנות

בלומברג מותג איכותי מוקפד ביותר עד הפרטים הקטנים.

מנהלת השיווק של חברת ראלקו המשווקת את מותג בלומברג בישראל מציינת: “בלומברג בחיבור עם חב’ ראלקו הוותיקה בישראל, בעלת ניסיון ומקצועיות בתחום השיווק והשירות ללא ספק מקפיצה את המותג  המודעות והמכירות”. מ2015 בחברה משקיעים בכל אמצעי המדיה, חדרנו בכל המגזרים ונמצאים בכל אמצעי המדיה מוסיפה.

בלומברג משיקה המון מוצרים חדשים עם אפשרויות חדשות. אילן מזרחי מנכ”ל ראלקו מציין אסטרטגית שיווק מותגים מבוססים עם תודעת צרכנית גבוהה הם אלו שישרדו את השוק התחרותי וראלקו בדיוק עושה זאת עם בלומברג, מתאים לערכים של החברה, בלומברג מותג ענק עם תמהיל מוצרים רחב  ומערך שירות מתקדם.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים