אפקט טפוח חדשני ופעיל בשילוב טכנולוגיה מהפכנית של טקסטיל אנטי בקטריאלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

כן המדע וההיטק הישראלי צועדים קדימה לעוד הצלחה מסחררת בעולם. אחרי יצור מוצרי טקסטיל אנטי בקטריאלים עם מינרלים של נחושת לתעשיית המדים לצבאות בעולם, כעת חוברים לקוסמטיקה ולעולם הרפואה. משולבים לראשונה ובבלעדית בטיפולי טפוח ובמוצרי הקוסמטיקה של חוה זינגנבוים.

 לראשונה בעולם – שילוב מוצרי קוסמטיקה חדשניים פעילים 

חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל יחד עם חברת קופרון האמריקאית מציגים את החידוש האחרון בעולם הטיפוח והטכנולוגיה – ערכת Rest N’ Treat המהפכנית לטיפול באקנה נעורים. או אקנה נשי בעור בוגר, בגישה מושלמת וחדשנית ביותר!

חוה זינגבוים. ערכת הטיפוח החדשה
חוה זינגבוים. ערכת הטיפוח החדשה

מהי תופעת האקנה?

עור גיל הנעורים תמיד מלווה אותנו עם תופעת האקנה שנשארים אתנו הרבה יותר… . הסימפטומים לכך הם הקומודונים (ראשים שחורים ולבנים), נגעים דלקתיים, נקבוביות חסומות, שומניות יתר ועור אדום או מגורה בעור בוגר- קמטים וקמטוטים. תופעות  אלו, נגרמות בדרך כלל בעקבות הצטברות תאי עור מתים, בקטריה ופעילות יתר של בלוטת החלב.

על הרקע תופעה זו  חוה זינבוים, וחברת קופרון הטכנולוגית  השיקו את ערכת Rest N’ Treat .

מה כוללת ערכת הטפוח?

הערכה כוללת ציפית קוסמטית אנטי מיקרובית לכרית (פטנט מדהים ואפקטיבי מוכח של חברת קופרון יחד עם 3 תכשירי טיפוח חדשניים מבית חוה זינגבוים – אקטיב ג’ל, אקטיב מי פנים טיפוליים וסבון אקטיב עדין.

התוצאות?

הטיפול המשולב מבטיח עור מראה בריא, זוהר ונקי מפצעים. השילוב בין הציפית בעלת הפטנט והתכשירים הקוסמטיים, יחד מעצים את יכולת ריפוי העור לבעלי נטייה לאקנה במהלך השינה ולהפך. 

מאיזה חומר אנטי מיקרוביאלי מתבססת ערכת הטיפול?

ערכת Rest N’ Treat הינה:

  • ציפית קוסמטית אנטי מיקרוביאלית – חלקיקי הנחושת המוגנים בפטנט, פזורים באופן אחיד בסיבי הבד של הציפית וכך נשארים לאורך כל תקופת השימוש, זאת באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך, בעלת אפקט אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי ואנטי ויראלי,  המשפר את מצב ומראה עור מגורה ודלקתי, בעל נטייה לפצעי אקנה. כמו כן, יתרון נוסף שלה – היא ידידותית לסביבה, מבוססת על נחושת ממוחזרת, לא מסיסה, טבעית ובטוחה לשימוש. יעילותה אינה פוחתת גם לאחר כביסות רבות.
  • אקטיב ג’ל – תכשיר בעל תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי דלקתיות ומומלץ למריחה על פני העור עוד לפני הופעת הפצעים כצעד מניעתי וטיפולי כאחד. פורמולה שקופה החודרת בקלות ואיננה משאירה כל שארית על פני העור לפני או אחרי איפור. ניתן למרוח עד שלוש פעמים ביום. טיפול ייעודי אידיאלי המפחית מחומרת פצעי האקנה.
  • אקטיב מי פנים טיפוליים – נוזל בעל עוצמה רבה ופעיל במיוחד מחסל את חיידק אקנה.  מחדיר לעור קשת רחבה של אנטיאוקסידנטים ורכיבים מרגיעים, על מנת לשקם את בריאותו ברמת התא. פעילות זו מתאפשרת באופן אפקטיבי הודות לתהליכי השלת תאים מתים, חידוש והבהרת העור.
  • סבון אקטיב עדין – סבון ניקוי פעיל, אינו מייבש, מסיר שאריות לכלוך תוך החדרת רכיבים אנטי בקטריאליים, אנטיספטיים ומרגיעים. מהווה הכנה אידיאלית של העור לפני שימוש בכל המוצרים לטיפול באקנה מבית חוה זינגבוים.

שלושת תכשירי האקנה מבית חוה זינגבוים, נחקרו קלינית ליעילות ע”י  חוקרים רפואיים מאחת המעבדות הבלתי תלויות המובילות בעולם- קליניקת מחקרים אסקס

(Essex Testing Clinic Ltd, Verona, NJ)  והראו:

  • הפחתת קומודונים סגורים ב73.6%
  • הפחתת פוסטולות ב100%
  • הפחתת חומרת האקנה ב54.2%
  • הפחתת פפולות ב42.9%
  • ציפית קוסמטית אנטי מיקרובית – להחליף בהתאם לצורך. ניתן לכבס במכונה ללא מרכך. אין לשים במייבש.
  • אקטיב ג’ל – להשתמש בבוקר, על עור נקי ויבש. יש למרוח כמות קטנה באופן נקודתי באזורים הנגועים בלבד, לעסות בעדינות ולהשאיר על העור.
  • אקטיב מי פנים טיפוליים – להשתמש בערב על עור נקי ויבש. למרוח כמות קטנה בעזרת פד או גאזה, ולהשאיר על העור.
  • סבון אקטיב עדין – על עור לח. לעסות כמות קטנה, להקציף בעדינות ולשטוף. לייבש את עור הפנים בעדינות.
  • קרם לחות – לסיים עם קרם הלחות נטול השומן שברשותך או עם קרם הלחות spf15 מבית חוה זינגבוים.

לסיכום, השימוש בערכת Rest N’ Treat מבית חוה זינגבוים וחברת קופרון, מפחית מחומרת קומודונים, נקבוביות חסומות, פצעים דלקתיים ושומניות יתר על פני העור. כמו כן, מונע הופעתם החוזרת של סימפטומים אלו, משפר מצב עור אדום ודלקתי ללא תופעות לוואי ומצליח להותיר מראה עור חלק, בריא ומעודן יותר.

הערכה מחזקת את התשתית הסיבית הדרמלית של העור למראה עור מוצק וצעיר, מעלה את רמות הלחות והעמידות של העור, מפחיתה הופעת קמטים, קמטוטים ופיגמנטציה – הנפוצים באקנה נשי בוגר.

חברת קופרון העולמית נוסדה בשנת 2000, קופרון ביצעו עשרות מחקרים בלתי תלויים המוכיחים את יעילות הנחושת כאנטי בקטריאלי ואנטי איריטנטי.

ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

תמונה בכותרת: חוה זינגבוים. צילום אלכס ליפקין

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים