געגועים ואהבה לפינוקי הגוף והנפש של יפן מובילים לעיסוי פנים יפני

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

געגועים ואהבה לתרבות יפן הקסומה, המעניקה חשיבות יתרה לקביעת זמנים המוקדשים למנוחת הגוף והנפש דרך הרפיה ורגיעה, הובילו אותי לעיסוי פנים יפני מיוחד KIMOCHI.

עיסוי ייחודי וחדשני בארץ! באמצעות עיסוי וריקוד האצבעות מעניקים מחד גיסא אנרגיות לגוף ולנפש, ומאידך גם ממצקים ומשפרים את רעננות עור הפנים.  

KIMOCHI Collage

הכירו את עיסוי הפנים היפני  –  ריקוד האצבעות למיצוק והצערת העור טיפול מדהים שעברתי ב inga beauty  הגעתי עייפה וטרודה חזרתי אנרגטית ומאושרת. 

אז אם אתם מרגישים לחץ? רוצים להרגיש ריחוף רגיעה ושלווה נפשית. מציעה לכם לעבור את החוויה האישית שלי.

ראיון וטיפול אצל אינגה עמיר ספיר מייסדת השיטה KIMOCHI בארץ, קוסמטיקאית בכירה בעלת  30 שנות ניסיון, 5 שנות התמחות ביפן ומזרח אסיה. בעלת קליניקה ומרכז לימודי KIMOCHI

מה מיוחד בטיפולים היפנים?

התרבות היפנית העתיקה הביאה לעולם מגוון שיטות טיפול לגוף כמו : שיאצו, רייקי, ווטסו, קאמפו , סוטאי ג’פניקה ועוד.  שיטות הטיפול מבוססות על הקשר ההדוק בין הגוף והנפש, לכן  טיפול בגוף הוא מזור לנפש. עיסוי פנים יפני עליה אתמקד בכתבה זו מתייחסת לשיטה המשלבת תחושת רוגע והרפיה עמוקה, באמצעות הפנים. שיטה המוציאה מתחים ומשכיחה את טרדות היום, לצד מיצוק והחזרת חיוניות העור עם שיאצו פנים לסביבת העיניים וניקוז לימפתי בפנים ובצוואר לשחרור רעלים מיותרים. טיפול הפנים המסורתי KOBIDO יועד לנשות שושלת הקיסרות עוד מהמאה ה-15 ביפן ועד היום השיטה מוענקת לאליטות בלבד.

bb8e8838-de43-4b84-a503-50af5a281c0d

KIMOCHI ביפנית – תחושה. מהו טיפול פנים KIMOCHI ? 

הפילוסופיה מאחורי שיטה זו גורסת שהיופי המושלם מגיע מאיזון של בריאות פיזית, רגשית ורוחנית. ” הפנים הם הראי של הנפש, לעיסוי הפנים חשיבות גבוהה ביותר מבחינה בריאותית, ואפקטיבית” מציינת אינגה עמיר מלמדת השיטה בארץ. דרכו אנו מחדרים חומרים לעור, מטפחים את מראה העור, ומעל הכל לתחושת הכייף והמנוחה. השילוב של מגע מדויק ורוגע, יוצר חוויה תחושתית מדהימה. כל נגיעה ולחיצה בעיסוי היא תוצר של מסורת ארוכת שנים, מחושבת וגורמת לשרשרת תגובות המשפיעה על פעילות המח -הרגשת אושר וריחוף עד כדי הרדמות מלאה כמו היפנוזה.

מהי שיטת הטיפול KIMOCHI ?

KIMOCHI שיטת טיפול המבוססת על עיסוי הפנים היפני המסורתי KOBIDO, המשלב שיאצו יפני, ניקוז לימפטי , הטיפול חולש על כמה אזורים מלבד הפנים: צוואר, גב עליון, מחשוף, כתפיים וקרקפת. ומתמקד במיצוק העור, הסרת מתח מהפנים ומהצוואר, ריקוד האצבעות ועיסוי מרידיאנים, שיאצו, הרגעת מערכת העצבים, הזרמת דם וניקוז רעלים.

דרך טיפול על מערכת העצבית של עור הפנים עוברת ההשפעה והתחושה של ההרפיה לכל הגוף ולנפש. תפיסת הטיפול כחוויה מאפשרת התמסרות למטופל/ת והשגת השילוב הפיזי עם הרגשי והרוחני תוך טעינת אנרגיה הדדית.

מה הם היתרונות של עיסוי פנים יפני KIMOCHI ?

KIMOCHI שיטת טיפול יפנית. מאת: רות ברונשטיין 106il ישראל לייף סטייל מגזין
KIMOCHI שיטת טיפול יפנית. מאת: רות ברונשטיין 106il ישראל לייף סטייל מגזין

– הרגשה נפלאה לעור הפנים – תחושת רוגע והרפיה עמוקה – מיצוק, פיסול והצערת העור – טכניקות עתיקות וחדשות משולבות בעיסוי ועבודה על שרירים עמוקים בפנים – הרפיית מתחים בפנים ובצוואר – הזרמת דם בעור הפנים – שיאצו יפני לפנים ולסביבת העיניים – ניקוז לימפתי לשחרור רעלים בפנים ובצוואר – חיזוק המערכת החיסונית.

לסיכומו של ראיון וטיפול התנסות, אני יכולה בהחלט להמליץ על העיסוי המהפנט מאינגה עמיר ספיר מיישמת השיטה בארץ. אל תחמיצו חוויה!!!

אינגה עמיר ספיר רקנטי 7 תל אביב 052-8320496

להסמכה ולימוד קורס KIMOCHI לחצו 

www.inga-beauty.com

*****

לאופנה בהשראה יפנית לחצו 

למסעדה יפנית, הכי יפנית בישראל לחצו 

לגנים היפנים בישראל לחצו

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים