הלגה מרכז טיפולים קוסמטיים, בית לפינוק וטיפוח נשים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הלגה מרכז טיפולים קוסמטיים, בית לפינוק וטיפוח נשים

הצעה של מבצע מפתה, ביום אפרורי ומאכזב הובילו אותי לפינוק ספונטני במכון הלגה, אני בד”כ נוטה ללכת לקוסמטיקאית שלי לטיפול פנים, לספר הקבוע , לטיפול פדיקור, בוטוקס לאסתטיקאי. כמו רובנו לכל פעולה יש לי את המומחה לכך. כן להלגה הגעתי ממש במקרה, כשהייתי במצב רוח מעיק של  7 ק”ג מיותרים נאספו לגופי בלי שרציתי, אולי בגלל הגיל, שינויי הורמונלי תרופתי, נזקי הגוף…

היכרות קצרה עם המכון הובילה אותי להרגיש בטוחה שכאן אני הולכת לסוג של מייק אובר, אין לי מושג מה השפיע על החלטתי יותר, המומחיות של אלגה והתוצאות שרציתי בהם כל כך או היחס החברי, האישי, הסובלני, האוהב והתומך שקבלתי.

elga הלגה מרכז טיפולים קוסמטיים, בית לפינוק וטיפוח נשים
elga מרכז טיפולים קוסמטיים, בית לפינוק וטיפוח נשים

בפועל אחרי הייעוץ והמפגש עם הלגה נרשמתי לסדרת טיפולים הכוללים הצרת היקפים והורדת צלוליטיס, לצד שינויי תזונתי עם תוספי מזון שקבלתי כחלק מהתהליך.

הלגה התייחסה ברצינות ומקצועיות על מנת להוציא אותי מאושרת מעצמי במשך כל תקופת הטיפול ועל כך אני מודה לה מראש.

הבסיס הראשוני לתהליך הוא שינוי תזונתי הכולל שתייה מרובה של מים, הזנה בקרם לחות להחייאת עור הפנים, וכמובן שעות שינה מרובות בלילה לצד תוספי מזון להענקת מינרלים וויטמינים חשובים לצד הטיפול שבחרתי  צלוליטהצרת היקפים ושומנים תקועים לאחר לידה ועוד. אצל הלגה מגוון טיפולים רבים ומניבי תוצאות, וכעת לצד הטיפולי של המכון הקיים משנת 1984:

Treatments / טיפולים – אלגה רקנטי  מפתחת שיטת לטיפול בבעיות עור כגון: פצעי אקנה בפנים, בגב,  בישבן,  -פיגמנטציה  (כתמי שמש, כתמי גיל, כתמי תרופות, כתמים הורמונליים, נמשים ), נימי דם, קרטוזות, צניחת העור, קמטים, רפיון פנים וצוואר,הצערת העיניים (עיגולים כהים ושקיות מתחת לעיניים ) טיפולי פנים מתקדמים, חורים, חטטים,  צלקות בפניםכתמים בפנים אחרי פצעים, צמצום נקבוביות פתוחות, פתרונות לעור פנים יבש, שומני, ומחוספס.

טיפולי המסת שומן בבטן או טיפולי המסת שומן בזרועות הם כיום שם דבר, מבוקשים מאוד בקרב כל הסובלים מעודף שומן בגוף, המטריד והפוגע בביטחון העצמי. אם אתם מחפשים כמוני טיפולי המסת שומן מקצועיים, ברמה גבוהה ויחס אישי, מכון הלגה הוא המכון לכך.

elga הלגה מרכז טיפולים קוסמטיים
elga הלגה מרכז טיפולים קוסמטיים

Helga,  ייסדה את בית הספר הראשון בישראל לשיווק, למטפלים בתחום האסתטיקה. ניסיון רב של עשורים בתחום האסתטיקה הרפואית, מתוך הכרה בחשיבות השילוב בין ריפוי לאסתטיקה.

האני מאמין של הלגה הוא טיפול שבסיסו איזון וחיזוק יכולות הריפוי הטבעיות. הלגה למדה קוסמטיקה פארא-רפואית, כימיה ורפואה קוסמטית, רפואה סינית ואת אופן השפעתן של תרופות על העור.

בימים אלה, משלימה הלגה תהליך פיתוח של סדרת פורמולות בלעדית, המבוססת על עקרונות שיטת Helga. בנוסף, היא מובילה תהליך של הפיכת המכון לרשת בין לאומית.

בראיו עם הלגה: “שיטת Helga היא תוצר של מסע מתמשך, בן למעלה מ-20 שנה, בעקבות פתרון יעיל באמת לבעיות עור.  המטרה שלי היא לחלוק אותה עם כמה שיותר אנשים, בכל רחבי העולם”.

למכון הלגה תמיד כיף לחזור, כי כאן מקבלים תמיכה ויחס אישי מצוות העובדות המסורות, עבור תכנית שימור מיוחדת שמאפשרת לנו לשמור על התוצאות לטווח רחוק ואף ליהנות מאורח חיים בריא, בהתאמה אישית. הלגה, מפתחת שיטת טיפול לבעיות עור, המבוססת על חיבור בין רפואה לקוסמטיקה עם פתרונות טבעיים בעיקר, המאפשרים תוצאות משביעות רצון הנשמרות לאורך זמן.

הלגה כיום מסיימת תהליך של פיתוח פורמולות בלעדיות שנועדו לתת מענה טבעי לקשת של בעיות עור. במכון הלגה תוכלו למצוא קשת רחבה של שירותים בתחום האסתטיקה, כך שבמידה ותחליטו “על הדרך”  גם לעבור טיפולים נוספים כמו: טיפול פנים, טיפול הבהרת עור, בוטוקס וכדומה – כאן תקבלו מענה הולם ויחס אישי באווירה נעימה.

טיפולי המסת צלוליט /צלוליטיס על אזורי גוף בישבן, בירכיים, בידיים ובשוקיים

מידע על התחום: בשנים האחרונות, הופכים טיפולי צלוליטיס, לחלק בלתי נפרד מסל השירותים הטיפוליים שמציעים מכוני קוסמטיקה רבים על אף הפופולריות שזוכים טיפולים אלו עדיין קיים בלבול  בקרב הציבור בין המונחים צלוליט וצלוליטיס, ועדיין קיימת אי הבנה בסיסית בנוגע לאופי הטיפולים הללו ומטרתם.
מאמר זה נועד להפיג את הערפל הקיים סביב הסוגיה, ולספק לקורא את כל המידע על אודות טיפולי צלוליטיס, על מנת שאלו הסובלים מהתופעה של צלוליט יוכלו לדעת, כי קיים פתרון.

צלולטיס/צלוליט זהו זיהום בעור אשר נגרם על ידי חיידקים. הצלוליטיס/צלוליט נוטה להתפתח באזור השוקיים והוא יכול להתפתח גם באזורים נוספים כמו הירכיים, ברכיים, בבטן, בזרועות. הגורם

טיפולים בצלוליטיס/בצלוליט – שלב האבחון

טיפולי צלוליטיס מתחילים באבחון המצב. מידת החומרה והטיפולים מומלצים, לפני שמתחילים ו לבצע פעולות שונות, אבחון מקיף לבחירת תכנית טיפולים.

שלב הטיפול בצלוליטיס הוא תוצר של תכנית הטיפולים שנקבעה לאחר האבחון המקיף. אם אתן מחפשות אחר טיפולי צלוליט בראשון לציון אתן בוודאי רוצות להגיע למטפלות הטובות ביותר אשר יש להן הכשרה מתאימה וניסיון רב בטיפול. ישנם סוגי טיפול שונים אשר משתמשים בהם בעת הטיפול בצלוליט ובניהן טיפולים בגלי רדיו, טיפול בחבישות ושבירה של שרשראות הצלוליט. כמובן, המטפלת תבחר את הטיפול ותיידע את המטופלת לקראת מה היא עומדת.

סוגי הטיפול השונים:

ישנם סוגים שונים של טיפול בצלוליט כמו: טיפולים בגלי רדיו אשר מטפלים בצלוליט מתוך הגוף עצמו. הגלים חודרים לעומק הרקמה, מזרימים לתוכה אנרגיה וזו מפרקת את התאים של הצלוליט ומובילה להתכווצות התאים השומניים. טיפול בחבישות נקרא גם פיסול של הגוף והוא כולל חבישה בתחבושות ספוגות מינרלים מזינים המינרלים נספגים בגוף ומובילים לניקוז הרעלים שבאזור הצלוליט. טיפולי שבירת השרשראות הם טיפולים המשלבים שימוש באולטרה סאונד הגורם לניקוי הרעלים של הגוף.

הטיפול בצלוליט חייב להתבצע אצל מומחים. כאן הגוף שלך נמצא בידיים טובות, אצל הלגה תרגישי שאת נמצאת בבית חם עם ידע נרחב לטיפולים מתקדמים!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

6 תגובות

  1. אני התנסיתי בטיפולים אין לי אנטרס להמציא גם אני הייתי סקפטית, אבל אם שומרים על תזונה ושומרים על העור, אז יש תוצאות!!!

  2. כלום ושום תכשיר או טיפול לא ממיס צלוליטיסל לא מצר הקיפים. נקודה. מסחטות כסף והבטחות שאו.
    כפי שכתבת תזונה נכונה וכמובן פעילות ספורטיבית יצרו הקיפים, כל השאר קשקוש

  3. קראיתי את המאמר שכתבת מפתה להגיע לטיפול אבל הראש יודע שאלו הבטחות שווא, אין שום סכוי שבעולם להעלים צלוליטיס או להצר הקיפים שלא באמצעות סכין המנתח ופעילות גופנית כמובן.
    ובטוח שהטיפולים עולים מלא אבל מלא כסף
    לא חייבים להמליץ על כל דבר גם אם מקבלים טיפולים חינם!!!!!

  4. ראשית תודה שקראת והגבת, אכן כך, שום דבר לא יעזור בלי תזונה נכונה וספורט ובמכון הלגה בדיוק זה מה שעשיתי קבלתי תוספי מזון, הדרכה על תזונה נכונה, סדרת טיפולים שמזרזת את זרימת הדם באזורים בעלי אגירת שומנים, אני מודה ואכן כתבתי שאני לא יודעת אם לקחתי את חבילת הטפולים מתוך אמונה שתועיל או בגלל המקום היחס והשירות, אני אכן מרוצה מאוד!! עובדה שאין לי צלוליטס בירכיים בזכות הטיפול הכוללני שעברתי במכון הלגה, מבחינתי אחד מהמקומות הכי כייפים לקבלת טיפול

  5. אני ממליצה רק על מה שאני מרוצה, ועובדה ששלימתי על טיפולים לאחר ומעבר למה שקבלתי חינם, כי המקום עובד על טיפול גופני כוללני, אוכל. תוספי מזון, ניקויי רעלים, החדרת חומרי הזנה לעור, “אני מרוצה ולכן ממליצה ” אני לא שמנה אצלי כנראה יותר קל לטפל….

סגור לתגובות.

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים