מותג המשקפיים המפורסם בעולם בכל הזמנים, ממשיך להפתיע ולרגש כל פעם מחדש! RayBan ממשיך להחזיק בתואר המשקפיים האיכותיים והקלסיים של כל הזמנים, משקפיים המשדרים אופנה, יוקרה וסטטוס נחשק ואהוב על המוני מפורסמים, אנשי תקשורת, אמנים, שחקנים, טייסים, אישי ציבור, ובעצם על מי לא? זה לא סוד שגם לנשים כמוני, בגיל הטיפשעשרה של שנות ה80 RayBan עדיין נשאר המותג האהוב והמוכר, מסתבר שלא רק עבורנו, צעירים, נערים ,בוגרים ומבוגרים פשוט אוהבים את מותג המשקפיים האיכותיים והאופנתיים, כל שנה מחדש.
אז מהו סוד הקסם?
לפרוט על מיתרי הרגש, להגיע לנקודת החיבור עם הקהל, לקשר את המותג לגלאם, יצירתיות, חופש ואהבה. Ray- Ban מותג אופנה שמתקשר עם כלל החברה יחד עם מקום לביטוי אישי ואינדיבידואליזם.
לקולקציית הקיץ עם הדגמים המובילים של Ray-Ban מושק קמפיין ואירוע חדש מסוגו בישראל, לקיץ 2015 Ray- Ban Music Festiva
הצצה לדגמים הכי יפים של הקיץ…
RayBan 106il – לייף סטייל צילום: כריס מאק 1000 ₪ | RayBan 106il – לייף סטייל צילום: אבי ולדמן, 600 ₪ |
פסטיבל Ray- Ban Music Festival שיתוף פעולה של המותג Ray-Ban לזאפה, בדומה לפסטיבלים הכי אטרקטיביים בעולם.
הפסטיבל יתקיים ביום ו' 10.7.15 משעות אחה"צ ועד הלילה, תחת כיפת השמיים יערכו הופעות סוחפות של הלהקות והאמנים המובילים ביותר כמו : מוקי, התקווה 6, הדג נחש ואברהם טל במופע המשותף.
הקמפיין החדש של Ray Ban חושף סדרה של שמונה תמונות יצירתיות וייחודיות שצילמה הצלמת המוערכת שריל דאן. הצילומים כולם נוצרו תחת הקונספט #Campaign4change בהשראתם של דגמים מובילים מקולקציית הקיץ של Ray-Ban.
התמונות חושפות את סיפורן של שמונה דמויות שונות, מעוררות השראה, המציגות סיטואציה הנחשבת כפורצת דרך ומורדת במוסכמות חברתיות. כל דמות בדרכה שלה, חוגגת את האינדיבידואליות ומראה לעולם את האני מאמין שלה דרך גישה חיובית: אסירה לשעבר שלא מסתירה את עברה הקשה ומסתובבת ברחוב עם חולצה מודפסת החושפת את סיפורה, ילדה צעירה העומדת באמצע הטרייד סנטר בניו יורק ומשחררת אל עולמם הטעון של אנשי העסקים העוברים ושבים, להקת פרפרים צבעונית, זוג צעירים שמביע את חושיו האמנותיים ובוחר לקשט את המרחב הציבורי באיורי גרפיטי מרהיבים.
בהשראת הקונספט של הקמפיין החדש, יציבו ב Ray- Ban Music Festival שני מתחמי פעילות של Ray-Ban תחת הסיסמא: Campaign for change .
איך אתה היית משנה את העולם לו הייתה ניתנת לך ההזדמנות, אין ספק שפנייה כזו מהווה פרוייקט חינוכי חשוב מהנה וכייפי, שבוודאי תעורר השתתפות נלהבת
-קיר גרפיטי לביטוי עצמי- כל אחד מבאי הפסטיבל יוכל לגשת לקיר, ולרשום את המסר שלו לעולם – כיצד היה משנה את העולם.
-TZONE- עמדת חולצות בייסיק 500 חולצות לבנות ינתו במתנה עם הכיתוב speak the truth עליה כל אחד יוכל להדפיס את ה"סוד שלו".
בתכנית:
16:30-16:00 פתיחת דלתות
17:30 התקווה 6
19:00 דג נחש ואברהם טל- המופע המשותף
21:30 מוקי
23:00 סגירת הפסטיבל
מחיר כרטיס 170 ₪ חלוקת הכרטיסים בנקודת המכירה המורשות ברחבי הארץ: חנויות הפופ אפ Ray-Ban בקניונים, רשת אופטיקנה, והחנויות הפרטיות.
המותג יחלק אלפי כרטיסים לפסטיבל לרוכשים Ray-Ban בנקודות המכירה המורשות ברחבי הארץ.
הארוע מתקיים בלוקיישן ההופעות החדש מבית זאפה ה"לייב פארק" בראשון לציון,– Live Park מערב ראשל״צ ליד חוף הים ומתחם הסופרלנד–סינמה סיטי