FEMME FATALE בתצוגת אופנה על גג המרינה של ת”א

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
KOK

בהשקה נוצצת מול מצלמות התקשורת, הבריזה של הים, והנוף הקסום המשתקף מעל גג בית מלון המרינה בתל אביב, נערכה אחת מהתצוגות האופנה המדוברות ביותר בעיר. בוטיק FEMME FATALE השיק קולקציית הלבשה תחתונה מהממת ואלגנטית עם מגוון פריטים ייחודיים עם השראה ופתרון מושלם לכל אשה. מותג סילבאן אימברג היוקרתי -עליוניות, מותג התכשיטים דוקי ונפו ומותג היהלומים הצבעונים dukivenapo.

 

11401507_10153422149054308_5899392653098602953_n התצוגה של FEMME FATALE מדגישה את היכולת לצוק גוף מושלם מוצק וחטוב בעזרת הלבשה תחתונה. אליה יש לייחס חשיבות מרבית לא פחות מהבגדים מעל.

על השטיח האדום בסמוך לבריכה צעדו דוגמניות יפהפיות עונדות תכשיטי יהלומים בוהקים של המותג dukivenapo ועם דגמים הכי חדשניים וסקסיים של הלבשה תחתונה ממותגים אירופאים מובילים. הלבשה תחתונה פונקציונלית עם פתרונות ייחודים לשמלות ערב ושמלות כלה, מחטבים דקים במיוחד, חזיות לגב חשוף, הלבשה רומנטית לליל כלולות, חזיות ייחודיות, בגדי ים, ביבי דול, מחטבי טוסיק, ועוד

בין האורחים שבאו להתרשם וליהנות מהצקום והתצוגה היו אנשי תקשורת ומפורסמים ביניהם, היחצניות ציפי רומנו, מיכל ברוטפלד, ירדן הראל, חיים ושגית רביבו, יובל כספין, סנדרה רינגלר, לירן כוהנר, סופי טייב, אלכסה דול ורז זלצרמן, איתי תורגמן, ועוד רבים

אי אפשר שלא להתפעל מהחדשנות שמציגה הקולקציה שמוצגת כאן.

חזיית פלא-חזיית מצבים, 16 צורות לבישה, חזייה לפתרון עבור שמלות חשופות בגב.

55694_liz_estetica_-526a5f3aef80a (1)

– סדרת מחטבים אולטרה דקים  עם תפרים שטוחים בלתי נראים מתחת לשמלה בהתאמה למזג האוויר הים תיכוני הישראלי.

בגדי חוף בעיצובים מיוחדים של המותג סילביאן אימברג שנחשב לעילית הקוטור בתחום בגדי החוף, לאחר שכבש את בירות העולם ברוסיה ואירופה כעת הוא גם בחנויות יוקרה בארץ בגדי החוף בשילוב רשתות שקופות המונעות חדירה של קרני שמש, עם אפקט חיטוב קל. הבדים האיכותיים והחברה אירופאית מבטיחים איכות יוצאת דופן, עמידות בפני מלח, כלור ודהייה בשמש. בגדי ים עם בעיצובים חדשניים מאובזרים בסוגרי פלסטיק חזקים או סוגרי מתחת בציפוי זהב 24 קארט. ביטנה איכותית, ייבוש מהיר, מבחר גדול של דגמים : פוש אפ נשלף, קאפ מובנה לתמיכה מרבית, גזרת חזייה, גזרת משולים, גזרת סטרפלס ומבחר גדול של בגדי ים שלמים בעיצוב צעיר וחדשני.

received_633502030083857_resized EMILIA

בתצוגה האופנתית יש התייחסות לטרנדים עולמיים מככבים:

– MULTI STRAP שימוש בריבוי כתפיות, בריבוי פסים בתחתון, בחזיה או גב הבגד.

-YELLOW – הצבע החם לעונה

-FRINGE- פרנזים בשילוב בד טקטורה דמוי קרושטה

-CROCHET- מראה סריגה, חלק ומודפס .

KOKO8769 KOKO9322

הקולקציה מציעה דגמים ייחודיים של בגדי חוף קלילים ואלגנטים עם זיקה מכוונת למגמות המעודכנות ביותר,  בשילוב מוקפד המדגיש סגנון ואיכות. בקולקציה צבעים עזים במיוחד עם גוונים חיים של טורכיז, צהוב, אדום, לצד צבעוניות הרמונית ורכה. שימוש בחומרים איכותיים וייחודיים בעלי מרקם טבעי מלא המשקפים את מומחיות המותג בגזירה של ייצור ועיצוב אופנת חוף.

admin-ajax (1)בוטיק Femme Fataleעליוניות silvian imberg admin-ajax (2)admin-ajax

בוטיק Femme Fatale ממוקם ברחוב דיזנגוף  111 ת”א טלפון- 03-5227111

בוטיק מעניק חווית קניה בניחוח צרפתי ישן משדר חוויה של אושר אהבה ורומנטיקה, עיצוב חדרי ההלבשה בסגנון עתיק בצבעי בורדו שמנת וזהב, תאים מרווחים עם ריהוט תואם.

שעות פתיחה: בימים א-ה בין השעות 10-20, שישי וערבי חג 09.30-16

 

 

 

 

.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים