החיים הטובים בתל אביב מתחילים כאן…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
marina

אומרים על תל אביב שזו עיר שיש בה הכל. לכאן כולם מגיעים מכל קצוות הארץ והעולם. אבל לא כולם מכירים את המקומות הכי שווים.  עכשיו תתחילו לדמיין נוף ים כחול, מרינה, בריזה, מוזיקה, בריכה, בירה קרה, אמנות ויופי מרשימים לצד ארוחה מעוררת תיאבון, ותקבלו את גג מלון המרינה הקסום של תל אביב.

צילום :  106il -lifestyle ארועים
צילום : 106il -lifestyle ארועים

כל רצועת בתי המלון מציעים לאורחים בחדרים המערביים נוף לים, כאן בגג המרינה תוכלו לבלות בכייף בלי שתהיו אורחי המלון. כאן על גג המלון מרינה תוכלו לבלות יום /ערב שלם במקום המקסים של תל אביב גם מבלי ללון . המקום פתוח לקהל הרחב, מציע חוויה קולינרית מסביב לבריכה, בר עשיר, מוזיקה ואווירה של חופש ודרור.

הבריכה ממוקמת על גג המלון היא בעלת נוף פנוראמי עוצר נשימה  (180 מעלות), משקיפה על רצועת חוף הים והמרינה מצד אחד ומצדה האחר משקיפה לנוף האורבני על קו האופק של תל אביב. במתחם הגג והבריכה פינות ישיבה בלבן על דק עץ, הפרוס בשני מפלסים ובשני מתחמי הבר.

צילום:  106il -lifestyle תיירות וכייף
צילום: 106il -lifestyle תיירות וכייף

המקום מיועד לאירועים פרטיים, אירועי חברה ואירועים עסקיים. אנחנו הזמנו טיפולי מסאג’ מפנקים על הגג המעוצב בקפידה יופי ונוחות להפליא

ניתן לקיים אירועים עסקיים ופרטיים  (ימי הולדת) עד 300 איש, בהתאמה מרבית ואישית לאופי האירוע, בימים ראשון עד חמישי  ומוצ”ש החל מהשעה 19:00, באווירת לילה ייחודית ונעימה עם תפריטי אוכל ובר שתייה עשירים ומגוונים בשילוב רחצה לילית,  המחיר לאדם 85 ₪ מספק תמורה מושלמת ומעבר לסכום ההזמנה.

במהלך היום ניתן להינות מחוויה קולינרית מסביב לבריכה, ומאווירת הבר, המוזיקה והנוף.

מחיר כניסה לבריכה בימים ראשון עד שישי – 120 ₪ עד שעה 1800

ובימי שבת- 150 ₪ לאורח.

לתאום מראש- מחלקת אירועים: 03-5211742/761

מלון מרינה- כיכר אתרים , הירקון 167 תל אביב 03-5211777  ה”המלצה שלי” גג מלון מרינה.


 

 לא רחוק ממלון המרינה באותו רחוב ובצד המערבי הפונה לים, טעמתי גלידה מעולה וייחודית שחובה לבקר בה – AMERICANAr

“אמריקנה –  AMERICANA” –  אל תשכחו את השם הזה! קונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל – גלידה איטלקית טריה, במרקם אמריקאי רך ואוורירי במיוחד.

הגלידה יוצאת ממכונות מיוחדות שהובאו מארה”ב ברמת טריות גבוהה ביותר.

בגלידרייה “אמריקנה”  כ- 40 טעמים מתחלפים בהתאם לביקוש כגון: פיסטוק, שוקולד תפוז, שוקולד מריר, שוקולד קינדר, שוקולד נוטלה, קרמל, ריבת חלב, קוקוס שמנת, רפאלו, צ’אנקי מנקי, פנקוטה, בזוקה, יוגורט טבעי, ליצ’, משמש, תפוז דם ועוד, לצד  גלידות השמנת יש גלידות סורבה על בסיס פירות טבעיים, גלידות לטבעונים על בסיס חלב סויה וכן גלידות ללא סוכר.

צילום :  106il -lifestyle גלידה אמריקנה
צילום : 106il -lifestyle גלידה אמריקנה

לבחירה  שלל תוספות על הגלידה, ללא תשלום נוסף וללא הגבלה.

בין התוספות : פירות טריים כגון : אפרסק, אננס , פפאיה, ליצ’,  קשיו מסוכר, קוקוס קלוי, אגוזים, קונפיטורות ועוד .

מקומות ישיבה ומגוון מוצרים משלימים : קפה , מאפים עוגות תוצרת המקום, מיצי פירות טריים שנסחטים במקום, מילקשייק וארוחת פנקייק משובחת.

מחיר הגלידה : מנה רגילה – 22 שקלים, מנה בינונית – 27, מנה גדולה – 32 שקלים.

“אמריקנה” פתוחה כל השבוע בין 9:00-24:00

תל אביב עיר שרבים המקומות היפים בה. הפעם בחרתי להציג בפינכם מקום חדש ומקום מתחדש . ה”המלצה שלי” תיהנו ואל תשכחו לחנות במקומות מוסדרים…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים