ענק הטכנולוגיה ‘יזמקו’ מצטרף לתחום מכונות המשקאות – DRINKA

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
השר לשעבר מושה כחלון בהשקת drinka מכונת המשקאות

DRINKA, מכונת משקאות All In One משלבת טכנולוגיה חדישה ביותר מבית ‘יזמקו’-ענקית הטכנולוגיה בתחום המחשוב והמיכון המשרדי. לטקס השקת המוצר שנערך בעזריאלי נכח אורח כבוד מר כחלון משה, האיש שמאחורי המהפך בתחום הסלולאר. כחלון ברך על היוזמה החדשנית וכמובן על התחרות הברוכה ממנה אנו הצרכנים נרוויח . DRINKA מכונת משקאות דיגיטלית מאגדת את כל המשקאות למשרד ולמקומות רבי קהל, במכשיר מהפכני אחד: קפה טרי ואיכותי במגוון טעמים (קפוצ’ינו, אספרסו, לאטה ועוד), מגוון רחב של משקאות קרים (צלולים או תוססים) , מים וסודה מסוננים-הכל ב DRINKA, מכשיר חכם אחד בלחיצת כפתור בלבד. 

בודקת את יכולות מכונת המשקאות  DRINKA  רות ברונשטיין
בודקת את יכולות מכונת המשקאות DRINKA

החדשנות במכשיר הוא לא ספק, התחזוקה העצמית האוטומטית, ממשק אפליקציה ידידותית למשתמש-  אפליקציית מועדפים– שמירת משקאות קבועים. יתרון בולט נוסף הוא שניתן לשלב בין המשקאות וליצור משקה בטעם אישי- תה אפרסק, קולה לימון ועוד… בלחיצה פשוטה, מוסיפים סוכר או ממתיק דיאטטי (ללא אספרטיים), בוחרים את רמת ההמתקה ואת סוג המזיגה: לכוס או לקנקן.

DRINKA מגישה קפה אמיתי העשוי מפולי קפה איכותיים הנטחנים במקום ומחלב טרי ומקורר. התוצאה הסופית היא קפה איכותי וטעים במגוון אפשרויות – קפוצ’ינו, אספרסו, לאטה, מקיאטו ועוד.

המשקאות הקרים של DRINKA שפותחו על ידי הצוות הטכנולוגי של החברה ומיוצרים במפעל חדשני ומתקדם בצור יגאל, עשויים ללא חומרים משמרים ולאחר סינון אפקטיבי של המים שמתקבל באמצעות 4 פילטרים ומנורת UV.

התרכיזים תוכננו באופן שמאפשר החלפה קלה במכונה והם מרוכזים על מנת לאפשר כמות גדולה מאוד של כוסות מכל מיכל.

בחב’ יזמקו מצהירים כי המכשיר ידידותי לסביבה, בעל  חיסכון באנרגיה, תחזוקה, תפעול ובשטח ריצפה (צרה ונוחה). ממשק משתמש נוח וקל לשימוש, המוצג על מסך מגע ידידותי ביותר וקל מאוד לתפעול.  קיימת אפליקציה המאפשרת שמירת המשקאות המועדפים על המשתמש. כמו כן, ניתן להפיק דוחות שימוש, בקרה וצריכה.

מנכ”ל ובעלים חברת יזמקו, אהוד ברוניצקי: “פיתוח DRINKA  ארך כשש שנים מתוך מטרה ליצור מכשיר חכם וראשון מסוגו בעולם המספק למשרדים את כל המשקאות האהובים, מקפה, תה ושוקו ועד קולה, תפוחים ומשקה אנרגיה. גייסנו את המהנדסים הטובים ביותר על מנת לפתח מכונת משקאות אלקטרונית המשלבת את הטכנולוגיה החדישה ביותר. אנו מייעדים את DRINKA גם ליצוא וכבר בימים אלה הוצבו מכונות DRINKA במספר מדינות באירופה”

*חברת יזמקו פעילה משנת 1972 ומעסיקה למעלה מ- 220 עובדים. החברה עוסקת במתן שירותים לשוק העסקי והמוסדי במגוון ענפים : מיכון משרדי (נציגת קונצרן Kyocera בישראל משנת 1986)  – ייבוא ומתן שירות לכ- 27,000 מדפסות לייזר ומכונות משולבות דיגיטליות,  מחשוב עסקי – שרותי תחזוקת רשתות ופתרונות מחשוב לעסקים ו יזמקו פולין (חברת בת) – אספקת מכשירי מים מסוננים לחברות ומשרדים.

כל משרד צורך היום משקאות קלים וקרים, שימוש במכונה כזו לדעתי חוסך זמן ואנרגיה כך שעלות המכשיר בהחלט ראויה למשרדים, בתי חולים, מרפאות, בתי מלון ומקומות בעלי קהל רב.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים