“נעלמת” יצירה קולנועית מותחת ומפתיעה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

יצירה קולנועית משובחת יוצאת דופן ומפתיעה במיוחד. מסתמן כסרט שובר הקופות של סתיו 2014 . סרט מותח שנון ואינטליגנטי סוחף ביקורות רבות כלפי טיבו של המין האנושי.

מדובר בסרט מתח  שפותח מחשבות למספר כיוונים שונים אצל הצופה תוך כדי צפייה. במהלך הסרט מבינים כמה גאוני התסריט והבימוי של דייויד פינצ”ר. לכל דמות יש את הפגמים שלה והמורכבות האנושית שבה ובכל זאת אפשר להזדהות עם כל אחת מהדמויות המככבות . הסרט מעורר את החשיבה על טיב המין האנושי והזוגיות בפרט המהווה חלק מהמארג התרבותי.  בעולם הטכנולוגי הקפיטליסטי שבו המדיה והתקשורת משחקים תפקיד כל כך משמעותי בחיינו,  הזוגיות הופכת להיות לחדשות הסוערות בתקשורת במקום לטורי הרכילות. מסע פראי אל תוך הצד העמוק והאפל של חיי הנישואין,

סרטו החדש של הבמאי המוערך דיוויד פינצ’ר (מועדון קרב, הרשת החברתית) מבוסס על המותחן רב המכר של הסופרת האמריקנית גיליאן פלין.

הזוג במרכז הסיפור הם ניק דאן (בן אפלק), כתב ניו יורקי לשעבר ואשתו היפה איימי דאן (רוזמונד פייק) אשר מנסים לגמור את החודש בתקופת המיתון וניכר על פני השטח שמדובר בנישואים מאושרים וטובים. אולם במהלך חגיגות יום הנישואים החמישי שלהם, איימי נעלמת ומבוך של סדקים נוצר. ניק הופך לחשוד המיידי, אפוף בערפל של התנהגות חשודה. איימי הנעדרת עומדת במרכזו של טירוף תקשורתי, כאשר החיפוש אחריה- חיה או מתה- נערך אל מול עיני קהל הצמא לגילויים חדשים.
בדיוק כפי שניק ואיימי מגלמים את הרומנטיקה בהתגלמותה, היעלמותה של איימי מכילה את כל המאפיינים של פשע אמריקאי, אך היעלמותה נהפכת לסוג של מסדרון מראות מפתה המעורר סודות. העלילה נבנת באופן הדרגתי עוד ועוד פרטים מתגלים וזה שואב אותנו פנימה בתיחכום רבה, האירועים שמתפתחים מזעזעים ומסובכים, והשאלה המהדהדת היא: מיהו ניק? מיהי איימי? מי אנחנו בתוך חיי הנישואים? האם אנחנו יותר מבסיס רעוע של תמונות ותחפושות המוקרנות על פני החברה. מומלץ ביותר! הנאה צרופה עם מתח רב!

106il
106il

בימוי: דיוויד פינצ’ר
תסריט: גיליאן פלין
מפיקים: ארנון מילצ’ן, סיאן שפין, ג’ושוע דונן, ריס ווית’רספון
פסקול: טרנט רזנור, אטיקוס רוז

בהשתתפות:
בן אפלק– ניק דאן
רוזמונד פייק– איימי דאן
ניל פטריק האריס– דסי קולינגס

ארה”ב 2014
אורך הסרט: 145 דקות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים