‘נקודת שיוויון’ – כל אחד מייחל לחבר כמו רוברט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

נקודת שוויוןTHE EQUALIZER   עכשיו בקולנוע מ – 25.9.2014

נהנו מאוד ! כל אחד מאתנו רוצה חבר כמו רוברט …
הסרט מבוסס על סיפורו של לוחם בשרות החשאי של ארה”ב, שהחליט לפרוש מהשירות. הוא מפברק לויה,

“נקבר” ומתחיל חיים חדשים בבוסטון. אלא שחייו הקודמים רודפים אותו, והוא אינו מצליח להשתחרר מהצורך בעשיית

צדק מוחלט. נערה, זונה, אותה הוא פוגש בבית קפה נתקפת בברוטאליות ע”י סרסורה ומאושפזת בטפול נמרץ.

מכאן, הסרט עולה הילוך, ורוברט (דנזל וושינגטון) מתחיל ל”השתגע” ולהראות לכולם ע”י כישוריו יוצאי

הדופן מי כאן המלך. באלימות יוצאת דופן מלווה בהמון דם, ומצד שני ברוגע ושקט נפשי, רוברט הורג אותם

אחד אחרי השני, עד שלא נותר זכר מהם. ביציאה מאולם הקולנוע ראיתי זוג נערים מתנשקים בלהט.

לא יכולתי להתאפק, ייחלתי לבחורה שנה טובה ושתמצא במהרה חבר כמו רוברט מאק’קול. חכם, שנון, רגיש,

מתחשב, חזק, הורס ומשמיד כשצריך.

 

106il קולנוע, 'נקודת שיוויון'

106il קולנוע, ‘נקודת שיוויון’

בימוי: אנטוני פוקואה

תסריט: ריצ’ארד וונק, מייקל סלואון, ריצ’ארד לינדהיים

השחקנים : דנזל וושינגטון– רוברט מאק’קול, מרטון צוקאס- טדי, קלואי גרייס מורץ- טרי, דיוויד הארבור- מאסטרס, ביל פולמן- בריאן פלאמר, מליסה ליאו- סוזן פלאמר

אורך הסרט: 128 דקות יוצא לאקרנים ב 25.9.2014 הסרט יופץ ע”י: א.ד. מטלון ופורום פילם.

טריילר יוטיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=QUZYUdqYuts&feature=youtu.be

טריילר דרופבוקס:

https://www.dropbox.com/s/fvw3nlsacmpmwzx/Equalizer_IntlExtendedScene_OfficeShowdown_v4_w-Intro.w?dl=0

על הסרט
עבור דנזל וושינגטון, הכוח שמניח את רוברט מאק’קול- הדמות שהוא משחק בסרט ‘נקודת שוויון’- נולדה עם חוש צדק. “רוברט מאק’קול עשה הרבה דברים רעים בעבר, הוא מנסה לעבור את זה. הוא לא גאה בעברו והוא משתדל להצליח יותר” מסביר וושינגטון. לאחר שעזב את העבר כדי לנהל חיים שקטים, הוא מגלה שרדיפת הצדק מתעוררת כשנערה צעירה, שננטשה ע”י שאר העולם, צריכה את עזרתו. “הוא לא אהב את עצמו- הוא לקח החלטה מודעת לשים את זה מאחוריו אם כי הוא מעולם לא איבד את כישוריו. אבל כשהוא פוגש את הנערה התמימה שעוברת התעללות, הוא מחליט לעשות משהו בנידון.”
עבור הבמאי אנטוני פוקואה, שמתאחד עם וושינגטון לאחר שביים אותו בסרט שהביא לו את האוסקר ‘יום אימונים מסוכן’, מק’קול הוא בעל תכונות אב טיפוסיות של גיבור שחלפו מהעולם. “ראיתי את הסרט הזה כחזרה לעבר, כמו המערבון שסרג’יו ליאונה ביים” הוא מסביר. “יש אנטי גיבור במאבק, מסוייג ומתבייש להרים את האקדח שלו… אבל כשמגיעה הזדמנות לעזור לאנשים, הוא עוזר ומשתמש בכישוריו לשם כך”.
לדעת קלואי גרייס מוריץ שהצטרפה לקאסט כטרי, הנערה האומללה שמק’קול חייב להציל, קל לראות שהתפקיד מושלם עבור וושינגטון. “הוא כל כך דנזל בדרך שבה הוא עושה את העבודה” היא אומרת. “מק’קול יכול להיות הבחור הכי מקסים ומתוק, עם חיוך ענק על פניו, וברגע אחר כך להיות רוצח, ואתה חושב ‘וואו’ זה קרה מהר!”.

אנטוני פוקואה- במאי
ביים את הסרטים: ‘רחובות ברוקלין’, ‘ברק בבקבוק’, ‘דמעות של השמש’ ו’יום אימונים מסוכן’ בכיכובו של דנזל וושינגטון, שעליהם היה מועמד לקבלת פרסים. בנוסף ביים את הסרטים: ‘על הכוונת’, ‘המלך ארתור’, ‘פתיון’ ועוד.

השחקנית קלואי גרייס מורץ- טרי
כוכבת צעירה שזכתה להכרה בעקבות גילומה של היט-גירל, נערה בת 11 שנלחמת בפשע עם אביה, ניקולס קייג’, בסרט ‘קיק-אס’. ולאחר מכן בסרט ההמשך ‘קיקס-אס 2’. כמו כן הופיעה בסרט ‘אם אשאר’, ו’הוגו’ של מרטין סקורסזה לצד בן קינגסלי, וכן ב’צללים אפלים’ של טים ברטון לצד ג’וני דפ.

דנזל וושינגטון- רוברט מק’קול
אחד מליגת השחקנים הגדולים של כל הזמנים, נמצא תמיד בתנועה. אף פעם לא מסתפק בשחזור הצלחותיו, ותמיד מחפש אתגרים חדשים בסרטים מגוונים והופעות בימתיות. וושינגטון הדהים ושיעשע את הקהל עם מגוון עשיר של דמויות שמזוהות איתו. וזכה פעמיים בפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בעבור הסרטים “יום אימונים מסוכן” ב-2001 ו”גלורי” ב-1990. כמו כן היה מועמד לאוסקר עבור הסרטים “הטיסה”, “ההוריקן”, “מלקולם אקס” ו”Cry Freedom”. בין סרטיו הבולטים הנוספים: “מהומה רבה על לא דבר”, “פילדלפיה”, “כוננות מיידית”, “לזכור את הטיטאנים”, “נקמה בוערת”, “השליח ממנצ’וריה”, “האיש שבפנים”, “אמריקן גנגסטר”, “חטיפת הרכבת התחתית 123”, “הנבחר”, “לא ניתנת לעצירה”, “טעון הגנה” ו”הטיסה”. לאחרונה שיחק בסרט ‘אקדח כפול’.

מרטון צוקאס- טדי
השחקן הניוזלינדי שיחק בעברו בסדרות רבות בין היתר: ‘הרקולס’, ‘זינה הנסיכה הלוחמת’ ועוד. לאחרונה שיחק בסרטים: ‘עיר החטאים: עלמה להרוג’, ‘נוח’ ו’ספיידרמן המופלא 2′. בעבר שיחק בסרטים: ‘אליס בארץ הפלאות’, ‘מסיכת הקוף’, ‘ממלכת גן עדן’, ‘העץ’ ועוד.

דיוויד הארבור- מאסטרס
שיחק בסרט ‘חלון פנורמי’ שעליו זכה בפרס אנסמבל השחקנים בשיתוף עם יתר הקאסט. שיחק בסדרות: ‘חדר החדשות’, ‘אלמנטרי’, ‘חוק וסדר’ ועוד, ובסרטים: ‘המלשין’, ‘הצרעה הירוקה’ ועוד.

בסרט החדש חוזר דנזל וושינגטון לשתף פעולה עם במאי הסרט “יום אימונים מסוכן” עליו קיבל את פרס האוסקר

צפייה נעימה! 106il קולנוע

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים